Hopeloos Alleen-lezen Onopgelost
Na ongeveer 15 jaar trouwe klant te zijn geweest bij Vodafone komt hier waarschijnlijk spoedig een eind aan doordat Vodafone niet in staat is om een simkaart te activeren. Het probleem is bekend: er z...
Welkom op de Vodafone Community
Na ongeveer 15 jaar trouwe klant te zijn geweest bij Vodafone komt hier waarschijnlijk spoedig een eind aan doordat Vodafone niet in staat is om een simkaart te activeren. Het probleem is bekend: er z...
Ik kan niet meer inloggen op mijn vodafone.. Er opent een pop-up met een onbekende fout is op getreden. Probeer opnieuw in te loggen (7). Dit heb ik zo honderd keer geprobeerd..
Hoi, Ik dacht ik check in my vodafone even de einddatum van mijn abonnement, aangezien ik deze telefoon nu alweer een jaar/ anderhalf jaar heb. aangezien ik altijd 2 jarige contracten heb, zou het dus...
Hallo, Gaat Vodafone de Blackberry PRIV leveren?
http://voda.fo/ne/kiwfxMet Vodafone TV Anywhere kun je overal in Nederland naar je favoriete TV-programma's kijken. Je hoeft geen moment meer te missen, want je kunt de uitzending op elk moment pauzer...
Ik heb een oude toestel van Vodafone met simlock. Ik heb een prepaid simkaart gekocht maar dat werkt niet. Het toestel is geblokkeerd omdat ik heb jaren niet gebruikt en dus geen SMS kunnen steuren om...
Hallo iedereen, Ik heb onlangs de overstap gemaakt naar Vodafone waar ik hopelijk erg tevreden mee ga zijn. Ik heb de overstap vorige maand gedaan in het filiaal aan de Kalverstraat 173,1012 XB Amster...
Goedendag,Ik heb zaterdagochtend een telefoonnummer gebeld, dit nummer is niet opgenomen. Vervolgens heb ik dit nummer gewist. Ik heb dit nummer toch nodig. Kan ik dit nummer terug vinden in mijn spec...
Kan iemand mij vertellen wanneer vodafone android 6.0 uitrolt?
ik heb een klacht met betrekking op mijn toestel. Vorig jaar november mijn abonnement verlengt maar vanaf dag 1 vertoont mijn toestel al kuren. Naar de winkel geweest ligt aan mijn bereik. Nieuw toest...
Sinds drie dagen is mijn verbinding ermee opgehouden, kan nietmeer bellen, smsen of gebruik maken van 4G.Opnieuw aan/uit zetten werkt niet, sim kaart al verwijdert en nogsteeds geen respons... Wat kan...
Als ik mijn vraag misschien niet in de juiste rubriek plaats mijn excuses ik wilde de vraag in de reis rubriek zetten maar daar kon ik geen nieuw bericht posten dus dan maar hier denk ik. Ik heb een M...
Vandaag kreeg ik mijn nieuwe S3, maar die ligt weer in de la, omdat ik via de klantenservice te horen kreeg dat er (nog) geen Duo Sim leverbaar is in het Nano Simkaart formaat.Mijn vraag is dus, wanne...
http://voda.fo/ne/lk9gf Via www.smart-ov.nl heb je je kunnen inschrijven voor de proef met Smart-OV. In dit topic leggen we kort uit wat Smart-OV inhoudt, zetten we de voordelen op een rijtje en beant...
Hallo! Ik heb een Samsung Galaxy S6 en krijg sinds een dag of 2 de melding "De video kan niet worden afgespeeld" als ik probeer een video uit mijn galerij af te spelen; dit geldt zowel voor video's di...
ik heb een abbo prive bij jullie...heb de mobiel inmiddels ruim een week en probeer nu ook al een week ,snachts en overdag mij te registreren bij my vodafone.het lukt me maar niet,ik word er helemaal ...
Ben al jaren fan van de lumia toestellen en van de overgenomen fabrikant Nokia, maar komen de Lumia toestellen die in December naar Nederland komen, ook bij Vodafone in de shop?
Heb op 6 februari een abonement aangevraagd via friends en family. De htc one a8. Heb een orderbevestiging gekregen en een mail van tele2 dat mijn telefoonnummer overgaat naar vodafone. Heb diverse ma...
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen (NFC-Simkaart). Nu wil ik graag vodafone wallet gebruiken, maar ik krijg steeds de melding 'Je Wallet profiel is geregistreerd met een andere simkaart.' Wat moet ik...
een goeden avond ik heb een abbo bij vodafone en heb de s6 edge + en een paar dagen terug kreeg ik een melding dat ik mobile protect kon dl dat heb ik gedaan maar ik probeer nu al dagen lang mijn mobi...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...