Wilgenpad

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onduidelijke gegevens over je verbruik Binnen / Buiten Bundel.

Op je Verbruikspagina staat een onlogische indeling. Ik heb een abonnement, maar al mijn verbruik staat vermeld bij "Buiten de bundel". Heel vreemd, want ik heb nog ruimte zat, bij gesprekken en internet. Er worden overigens ook geen kosten voor berekend. Bij internetverbruik is het nog vreemder, een verbruik "BInnen de bundel" en ruimschoots binnen de limiet, maar ook een klein verbruik Buiten de Bundel. Wederom, geen extra kosten, bedrag staat op € 0,0.

Gechat met een medewerkster, die hield vol dat dit juist is en dat zolang ik niet extra hoef te betalen er niets aan de hand is. Maar als ik mijn verbruik wil inzie wil ik toch goede informatie? Heel gek. Het is ook in tegenspraak met de uitleg op de pagina over je Bundelverbruik (kun je uitklikken).

Hebben anderen ditzelfde wel eens ervaren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Wilgenpad en Energieboy

Het is bij ons bekend dat het verbruik buiten de bundel staat, terwijl er geen kosten worden berekend.
De reden hiervoor is hoe het verbruik geregistreerd wordt in de systemen waar wij mee werken.

Ik kan me voorstellen dat dit voor verwarring zorgt. Zolang het bedrag op 0,00 euro blijft staan zijn er geen kosten buiten de bundel. Ik zal jullie feedback hierover intern doorzetten zodat dit opgepakt kan worden. Dankjewel voor het melden hiervan!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wilgenpad
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarschijnlijk ook een nieuwe klant bij Vodafone? Ik in ieder geval wel en laat ik nu toevallig gisteren ook hebben gechat met de klantenservice om te vragen wat er nu aan de hand is. De logica ontbreekt mij ook wel een beetje. Je zou juist denken dat je Binnen je Bundel alles ziet oplopen en zeker bij dataverbruik.

Mij liet de persoon ook weten dat wanneer het bedrag gewoon op 0,00 euro staat ik me nergens zorgen om hoefde te maken. Het is nu eenmaal zo en dat kan ik gewoon laten en negeren, zolang het maar op 0,00 euro blijft, kreeg ik nog een tweede keer te horen :). Nou ja, dan ga ik er ook maar vanuit dat die persoon gelijk heeft, maar gek is het wel.

Je staat er dus niet alleen voor en hier hetzelfde met 2 abonnementen. Zelf dacht ik, zie het wel aan het einde van mijn eerste maand, mocht het dan niet goed gaan kan ik altijd nog aan de bel trekken. Gaat het wel goed dan had de medewerker gelijk. En gelukkig ben ik hier niet alleen in, merk ik nu.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Wilgenpad en Energieboy

Het is bij ons bekend dat het verbruik buiten de bundel staat, terwijl er geen kosten worden berekend.
De reden hiervoor is hoe het verbruik geregistreerd wordt in de systemen waar wij mee werken.

Ik kan me voorstellen dat dit voor verwarring zorgt. Zolang het bedrag op 0,00 euro blijft staan zijn er geen kosten buiten de bundel. Ik zal jullie feedback hierover intern doorzetten zodat dit opgepakt kan worden. Dankjewel voor het melden hiervan!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic