Hoi
Wilgenpad Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Waarschijnlijk ook een nieuwe klant bij Vodafone? Ik in ieder geval wel en laat ik nu toevallig gisteren ook hebben gechat met de klantenservice om te vragen wat er nu aan de hand is. De logica ontbreekt mij ook wel een beetje. Je zou juist denken dat je Binnen je Bundel alles ziet oplopen en zeker bij dataverbruik.
Mij liet de persoon ook weten dat wanneer het bedrag gewoon op 0,00 euro staat ik me nergens zorgen om hoefde te maken. Het is nu eenmaal zo en dat kan ik gewoon laten en negeren, zolang het maar op 0,00 euro blijft, kreeg ik nog een tweede keer te horen :). Nou ja, dan ga ik er ook maar vanuit dat die persoon gelijk heeft, maar gek is het wel.
Je staat er dus niet alleen voor en hier hetzelfde met 2 abonnementen. Zelf dacht ik, zie het wel aan het einde van mijn eerste maand, mocht het dan niet goed gaan kan ik altijd nog aan de bel trekken. Gaat het wel goed dan had de medewerker gelijk. En gelukkig ben ik hier niet alleen in, merk ik nu.