A.N.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together werkt niet,

Het is nu eindelijk ook mogelijk om data te delen binnen een gezin met meerdere abbo's.
Helaas is voorwaarde dat de abbo's allemaal op 1 naam moeten staan. Dat houdt in dat er in het geval van bijv. 5 abbo's met toestel, 5 leningen op 1 naam komen te staan. Dat is niet wenselijk natuurlijk.
Waarom er geen mogelijkheid geboden wordt tot het delen van data via Red Together, op basis van hetzelfde adres bij die 5 abbo's is mij onduidelijk. Bij KPN is dat wel mogelijk, al jaren. Ik denk dat Vodafone daar een steekje heeft laten vallen. Wijzig dit en dan denk ik dat wel meer mensen zullen kiezen voor Red Together.
Maak Red Together dus mogelijk op basis van meerdere abbo's op 1 adres....dat is alles. Moet niet zo moeilijk zijn, toch?!
Kan dat aangekaart worden bij Vodafone? Graag asap !
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi A.N.

Welkom op het forum!
Je geeft aan dat alle abonnementen op 1 naam moeten staan bij het Red Together.
De nummers moeten op een klantnummer staan, niet op dezelfde naam. Verder mag ook het adres verschillen. Meer hierover lees je hier. Heb je dit ergens gelezen?
Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi A.N.

Welkom op het forum!
Je geeft aan dat alle abonnementen op 1 naam moeten staan bij het Red Together.
De nummers moeten op een klantnummer staan, niet op dezelfde naam. Verder mag ook het adres verschillen. Meer hierover lees je hier. Heb je dit ergens gelezen?
Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic