Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen internet, sms of WiFi in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond,Mijn zoon zit in oostenrijk, iPhone 6, alles in 1 op reis staat aan, dataroaming staat aan, maar hij heeft geen internet, geen WiFi, en kan geen sms ontvangen of sturen, hoe los ik dit op? ...

Crooijke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

ik ben 'beheerder' van onze zakelijke telefoons. Voorheen kon iedereen in zijn/haar app het eigen tegoed zien. Sinds enige tijd geeft het inloggen op de app de duidelijke boodschap "er is iets fout ge...

YOU Alleen-lezen Onopgelost

van de YOU bundel zijn alleen de belminuten op. als ik YOU opnieuw aansluit, wat gebeurt er dan met mijn overgebleven data?

FrankV1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra data Alleen-lezen Opgelost

Ik wil extra data hebben op dit moment. Welk pak ik nu? Die van NL of EU? Ik heb een Red EU abbo. Prijzen verschillen nogal als ik de EU neem. Aangezien ik dus een Red EU abbo heb kan ik dan gewoon de...

Vodafone App en camera Alleen-lezen Onopgelost

Als ik de Vodafone App probeer te installeren vraagt hij toegang tot mijn camera. Dat wil ik graag voorkomen.Hoe kan ik de Vodafone App installeren zonder dat hij toegang tot mijn camera krijgt?

Ebe door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonemment goed afgesloten en verkeerd bevestiging Alleen-lezen Onopgelost

ik ben klant bij vodafone en ik heb friends and family besteld red super 2 jaar sim only en alles ging goed en ik bevestigde dat ik akkoord ging met de algemeene voorwaarden. ik dacht mooi en in de ov...

Jawa00 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnementskosten buiten de kortingsperiode Alleen-lezen Opgelost

In mijn contract staat " abonnementskosten buiten de kortingsperiode".Ik ben ervan uitgegaan dat de korting (14 ip 26 euro per maand) geldig is voor de contractperiode. Klopt dat? Waar kan ik dit vind...

Wijzig mijn bestelling e-mailadres Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ten eerste, het spijt me over mijn Nederlandse, is niet de beste.Bij mijn bestelling, ik gaf een verkeerde e-mailadres, ik ging naar een winkel van jou om deze situatie te corrigeren en uw mede...

MMarques door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Migratie kosten Alleen-lezen Onopgelost

Waar zijn de migratie ksoten van €75 op gebaseerd bij het omzetten van een abonement?Wat moeten jullie hier allemaal voor doen???

PKR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone gevonden, eigenaar? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een iPhone 6S gevonden op straat met een Vodafone simkaart.Deze is vergrendeld en vraagt om een PUK-code.Het enige wat we weten is het simkaartnummer wat op de simkaart staat.Kan hiermee de eig...

Bobo1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten contact na afloop abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn huidige Vodafone Red abonnement loopt over enkele maanden af. Ik heb vorig jaar verlengd met een jaar abonnement inclusief telefoon. Voor deze telefoon betaal ik 12x een maandelijkse bijdrage.Vor...

klaaz door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Huawei P9 gebarsten scherm :( Alleen-lezen Onopgelost

Nog even in de tuin zitten met mijn gloednieuwe (nou ja 3 weken oude) P9 eindigde in drama: telefoon gleed op de tuintegels. Natuurljk sloeg het hoesje open en nu zit het scherm dus vol barstjes. En n...

Cindys door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe app Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit in spanle en moet ineens een nieuwe app installeren ( update) ik had geen keus de oude kon ik niet meer opstarten.ok gedaan. Maar als ik nu mijn tegoed opvraag krijg ik maar 1 item tezien en ni...

willyan door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Volledig blokkeren oproepen uit bepaald land Alleen-lezen Onopgelost

Ik word regelmatig gebeld door "Microsoft" medewerkers die je proberen naar een site te lokken om zo spyware te installeren. Deze bellen (vrijwel) altijd uit India of Maleisie. Omdat de nummers wissel...

dgriep door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Account aanmaken met iPad 4g lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een iPad met 4g. Prepaid simkaart gekocht. Wil nu account aanmaken. Er wordt dan een sms gestuurd naar het mobiele nummer, maar de iPad doet niet aan sms'jes voor zover ik weet.... hoe los ik d...

Mobile Protect EMEA -SIM kaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb als bijna 2 jaar gebruik gemaakt van Mobile Protect, en hij geeft sinds vandaag aan dat ik opnieuw moet registreren.Als ik dat wil doen zegt de app dat ik een EMEA-simkaart nodig heb. Vind ik e...

Daantjoo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw Klant wacht op Krediet Check Alleen-lezen Onopgelost

Na twaalf jaar (zes x 2 jarige) abbonement bij KPN te hebben gehad werd ik verleid door het aanbod van Ziggo/Vodafone om over te stappen. Hierbij heb ik voor de Samsung Galaxy S8plus in combinatie met...

Iphone SE Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Nieuwe Iphone SE pakt mijn wifi code niet heb mijn wifirouter de stekker al uit het stopconcact gedaan en opnieuw op gestart en mijn iphone al opnieuw ingestelt en hij pakt het nog niet wat kan i...

JEMLamers door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oudere facturen downloaden Alleen-lezen Onopgelost

Voor zover ik weet kun je op dit moment geen facturen downloaden die ouder zijn dan een jaar. Voor onkostenvergoedingen heb ik facturen nodig die ouder zijn. Hoe kan ik daaraan komen? Het liefste zou ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen