Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 999Oplossingen
  • 1,333Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Netflix Alleen-lezen Onopgelost

Het zou mooi zijn als je bij Vodafone ook naar Netflix zou kunnen kijken net zo als bij KPN.Wellicht dat ze dit op eennkorte termijn kunnen realiseren omdat er veel mensen zijn die een Netflix abonnem...

Roystrik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC10 NIET TE BESTELLEN? Alleen-lezen Onopgelost

Op deze pagina werkt de bestelbutton niet https://www.vodafone.nl/htc-one/Hoe kan ik de HTC10 wél bestellen. In de Vodafone shop in Alkmaar hebben ze het toestel ook niet!?

Verlenging duurder dan nieuw? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wil graag het abonnement van mijn vrouw verlengen met een Samsung S7.Als ik aangeef dat ik nieuw ben bij Vodafone ben ik ondanks de 25 euro aansluit kosten goedkoper uit dan wanneer ik aange...

Imhotep door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart verlopen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone. Mijn simkaart was geldig tot 10-12-2016. Ik had al mijn beltegoed gekocht alleen zat die nog in mijn jaszak en ben ik helemaal vergeten het op te waarderen gisteren. Ik keek of mijn si...

Furkan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen nadat einddatum contract al verlopen is Alleen-lezen Onopgelost

Hoi!Ik dacht dat mij sim only 23 december afliep en wilde voor die tijd overstappen. Maar nu kom ik erachter dat mijn abonnement al op 16 december afliep.Kan ik nu nog steeds overstappen naar een ande...

MaaikeL8 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geldigheid Prepaid tegoed en nummer Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik heb 20 oktober 2013 voor het laatst opgewaardeerd en 10 januari 2014 kreeg ik een smsdat mijn beltegoed bijna op is, voorkom ongemak en waardeer tijdig op.Ik vrees dat ik te laat ben, want ik k...

Android 5.0.2 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Galaxy S5 met Android 5.0.2 baseband versie G901FXXU1BOE1. Is dit de juiste en momenteel laatste versie. Deze update kreeg ik via Samsung Kies.

Meer inzicht in de opbouw van je rekening Alleen-lezen Onopgelost

De inhoud van dit topic was niet meer up-to-date. We verwijzen je voor meer informatie door naar een actueel topic: < Uitleg over je rekening >

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Ik kan wel bellen. Niet gebeldworden Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vandaag nieuwe Iphone 6S met nano simkaart ontvangen.Deze simkaart ter vervanging van oude simkaart met hetzelfde nummer.Simkaart via my vodafone geactiveerd. Sinds nieuwe simkaart kan ik niet ...

sobermikel door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bon meegeven aan nieuwe koper? Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan mijn iPhone 6 verkopen. De koper wil de bon erbij, ivm de garantie, die is nog 2 maanden.Als ik mijn gegevens eraf haal/knip, kan ik dan mijn bon meegeven?

Mirjam1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing mobiel - iPhone 5s Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag storing vanaf ca 10.45.Opgelost door iPhone uit en weer aan te zetten.

jjdejong door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefonische bereikbaarheid Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan ineens niet meer bellen of gebeld worden. Ontvang wel sms dat iemand mij probeerde te bellen. Beller krijgt direct voicemail.Internet werkt wel.Iemand een idee????

Problemen iPhone 6s Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Sinds vandaag deed mijn iPhone 6s opeens heel raar. Nadat ik even op mijn telefoon had gezeten vergrendelde ik mijn telefoon. Toen gebeurde er iets heel raars toen ik hem weer wou ontgrendelen, he...

verlengen 2 zakelijke abbos Alleen-lezen Onopgelost

Heb 2 zakelijke abbo's red business die ik wil omzetten naar Red Pro select.hoe kan dit Begin van de week mail verstuurd naar zakelijke contactpersoon, 0 reactie, schijnbaar normaal.Vandaag klantenser...

bbob door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe contacten deblokkeren op Samsung klaptelefoon GT-E1270 Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Weet iemand misschien hoe je CONTACTEN kan DEBLOKKEREN op de SAMSUNG GT-E1270 Vodafone prepaid telefoon. Het toestel is van mijn dochter en is daarmee al twee keer naar de Vodafone winkel gewees...

My Vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Sinds kort is de My Vodafone app alleen maar landscape op mijn iPad te krijgen. Wat is er gebeurd?

eijsdenm door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android 6.0 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Hier ben ik weer, maar dit keer met een vraagje. Sinds januari heb ik een s5 neo waar ik zeker tevreden mee ben! Ik zit dus met een goede telefoon op Aruba, waar ik eerst bang voor was niet meer...

Lkoster door Liefhebber
  • 98 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 24 Likes

NFC voor Samsung note 3 Alleen-lezen Onopgelost

Ben over gestapt naar Vodafoon i.v.m. Vodafoon Wallet, heb ook een nieuwe simkaart hiervoor gekregen.Tel is uitgerust met NFC en een mogelijkheid om apps voor betaalservice te kunnen gebruiken.Mijn ni...

Tontel-1955 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

need help to unlock my iPhone! Alleen-lezen Onopgelost

Hello,So I am not from NL so excuse me that I will speak in English.I'm having an iPhone 6+ locked on Vodafone NL and they ask me for a vodafone number to get it unlocked so, can any one help me to un...

stodi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen/inmiddels opzeggen sim-only abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Zojuist 3 keer de klantenservice aan de lijn gehad voor het willen verlengen van mijn sim-only abonnement. Echter ging ik meer betalen voor minder diensten, lijkt me niet de bedoeling.. Vo...

MisterMarc door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen