Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Astrid schrijft:
" Om de communicatie open te houden geeft Stevie aan hoe de toestellen worden verdeeld. Op die manier hopen we je meer inzicht te geven in onze processen. Juist via dit Forum proberen we het "gat' tussen klant en leverancier zo klein mogelijk te houden. Jullie reacties en tips lezen we zeker, en nemen we mee ter evaluatie voor verbetering. Daarom bedankt voor je feedback.
Groet - Kind regards,"

Asrid, Astrid .... ik schud mijn hoofd

Wederom uitleg...... "Om in gesprek te blijven......" *taalgebruik in strijd met de huisregels van het forum*
Waarom in gesprek blijven. Maak gewoon je toezeggingen waar en als dat niet lukt zeg dan "SORRY" en biedt een alternatief. Daarvoor hoef ik niet in gesprek te blijven en eindeloos mijn kostbare energie in communicatie met jullie te steken.
Ik weet dat sommige klanten dat geweldig vinden en daar blijkbaar tijd en energie voor hebben. (sorry JohnBob)

Voor mij geldt dat niet. Ik ben niet bij een club, vereniging, secte of wat dan ook. Ik heb gewoon een zakelijk relatie met Vodafone en daarmee wil ik niet in gesprek zijn maar gewoon mijn rekening betalen en gelevert krijgen wat ik besteld heb.
Niet meer en niet minder.Lijkt me nogal normaal allemaal maar daar kan iedereen anders over denken natuurlijk.

Dit is mijn aatste post in dit forum.

Groet

Steven
ash

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor iemand die niet in gesprek wil zijn praat je toch aardig wat af... maar goed ik heb 1week geleden een mail gestuurd zou ik hier antwoord op kunnen krijgen?
Ik ga volgende week donderdag naar Amerika is er nog enige kans dat er toestellen binnen komen zwart of wit??

Alvast bedankt
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
ff de REM d'r op Novec
 
Je trekt conclusies op basis van niets.
 
Voor jouw beeldvorming.
Ik heb een drukke werkdag (12u minimaal) heb dus andere dingen aan mijn hoofd dan Vodafone.
De rest van mijn tijd is voor mijn gezin....
De posts hier nemen een a 2 minuten in beslag. 
Ik kan me voorstellen dat jij uren nodig hebt om alles kloppend te krijgen...maar niet iedereen is het zelfde.
Dus no hard feelings 😉
 
Nog steeds geen antwoord op mijn oplossing betreffende een ruil van 2 pagina's terug noch de vorige post.
Nog steeds geen reactie op de levering van gisteren.
Alleen dat we kunnen annuleren...
Als ik annuleer annuleer ik niet om een nieuw toestel te bestellen, maar om mijn zaken elders af te sluiten.
Ik weet het, wie is tegenwoordig nog onder de indruk van een klant die vertrekt...voor mij 100 anderen.
 
Maar new travels fast, zeker slecht nieuws...een gode naam opbouwen kan jaaaaren duren.
Een goede naam afbreken kan in een dag gebeurd zijn...zelfs met een goed netwerk.
 
 
 
 
 
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Heb ik net besloten om toch maar op de witte te wachten, komt Nokia met het nieuws dat grijs binnenkort ook verkrijgbaar is. Dit was eigenlijk mijn 1ste keus. Nu begin ik toch weer twijfelen. Het leven kan soms zo zwaar zijn 😉
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ja hahaha 
Mijn keuze ook.
Maar goed, van de witte heeft Nokia al langer het bericht gegeven dat deze leverbaar is...en zie hier.
Nog steeds geen witte.
Ik ga mijn contract ook niet annuleren...zou mooi worden.
Van 10 Gb naar 3 Gb en van wit naar zwart....welk voordeel heb ik daar nou van?
 
Ik hoopte stiekum dat gisteren witte toestellen geleverd zouden zijn, of het waren misschien alleen zwarte...of zelfs niets.....
Maar het blijft wederom stil.
Ook een telefoontje binnen Vodafone naar de afdeling waar deze toestellen binnen komen zal "systeemtechnisch niet mogelijk zijn" en is veeeel moeilijker dan wij denken...
 
 
 
 
 
 
10devon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mede door al deze wantoestanden heb ik besloten om na heel veel jaren Vodafone toch afscheid te nemen.
Veel telefoontjes met nul duidelijk antwoord. De bestelling geannuleerd. Echter waren medewerkers bij Vodafone dit vergeten en bleef mijn abo gewoon doorlopen. Zelfs mijn bestelling bleek na wederom een telefoontje nog steeds in hun systeem staan. Dit bericht geschreven met een witte Nokia Lumia 920. Erg jammer dat Vodafone zo te werk gaat. Als je voor je klanten gaat zou ik de gsm's persoonlijk halen bij de leverancier of zelfs bij de productie fabriek.

Voor degene die blijven wachten. De Nokia Lumia 920 is het wachten waard. Het is een toppertje.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Devon
 
Fijn te horen dat de 920 bevalt.
Ik heb hem gezien bij een vriend van me...idd een heel mooi stukje vakwerk.
Alleen het scherm al.
Mijn p6800 is al super mooi qua scherm...maar de lumia 920 verslaat zelfs dit scherm.
 
Tja de rest is idd bekende koek.
De klantgerichtheid is hier waar-duhh-loosss
Al die uitvluchten aan de telefoon, op mail enz.
 
Hoe dan ook, ik ga morgen annuleren...tot nu toe wilde ik het niet.
Zeker niet omdat ik de 10Gb deal dan kwijt raak.
Maar ik heb verschillende aanbieders aan de lijn gehad die de zwarte toestellen voorradig hadden (gisteren nog wel tenminste)
Na een jaar of 17 stopt mijn abonnement bij Vodafone.
En ik hoop met mij vele anderen.
 
Als wit voor zwart ruilen "systeemtechnisch niet kan"...dan is dit zoals ik al aangaf wel degelijk een kwestie van NIET willen.
Hoe men het hier ook uitlegt.
 
O ja....mods.
Als jullie nog eens vragen hoe ik het zou doen, reageer er dan ook op.
Als iemand wil weten wat er afgelopen vrijdag binnen is gekomen, reageer er dan op.
Ja ik weet het, de reacties zijn hier verre van leuk...maar wat ons als klant overkomt is eveneens verre van leuk.
 
Misschien dat ik over 2 jaar nog eens langs kom....misschien ook niet.
 
 
mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd of er uberhaupt nog wel wat binnen komt aan 920's.
 
jammer om te lezen dat het zo ver heeft moeten komen om naar een andere provider te gaan! maar eerlijk gezegd zit ik er ook niet ver vanaf..
 
wacht al sinds de 24 op een galaxy s3, nu blijkt dat ze orders niet kunnen splitsen dus hebben ze op 1feb 2 nieuwe orders gemaakt te hebben. 1xs3 en 1x920, vertellen ze natuurlijk niet dat je dan weer 5-10 werkdagen moet wachten en dus weer achteraan in de rij..
 
en als je dan belt dan is het op voorraad maar ach.. we zitten nog binnen de 10 werkdagen, dus het komt er op neer, wat zit je te zeuren!
sorry hoor maar als het op voorraad is waarom duurt het dan alsnog 6 werkdagen zonder bericht, je weet het tenminste pas als je er zelf naar gaat vragen!!!
 
ik heb het al meerdere keren gezegd, als ik mijn bedrijf zo zou runnen, dan kan ik per direct stoppen, hou ik geen klanr meer over. meedenken en klantgerichtheid zijn helaas ver te zoeken, ook voor de zakelijke contracten!!!
10devon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Johnbob,

dat bericht van mij was gericht naar jou. Ik heb alle berichten op de voet gevolgd en vond dat je ieders keer erg goedkoop afgewimpeld werd. Hoe dan ook. Met dank aan dit forum en hetgeen ik meegemaakt heb met Vodafone was mijn besluit vrij makkelijk. Mijn advies johnbob.... Je kunt water bij de wijn blijven gooien maar hiermee word je gevoel niet beter. Vodafone is een vreselijk bureaucratisch geheel en dat is nu wel duidelijk. Ga naar een andere provider. Het gaat zich alleen om hetgeen de klant wil en daarbij mensen zoals jij en ik.die al jaren aangesloten zijn bij Vodafone. Het interesseert ze zeker maar door die wirwar zien ze door het bos de bomen niet meer. Johnbob, bedankt voor je bijdrage binnen dit forum.

Mijn review over de Lumia 920.

Een mega top GSM. Bijna een vervanger van de laptop. Het beeld is waanzinnig. Alles werkt meer dan goed. Enig minpunt is de warmte bij intensief gebruik. De processor wordt schijnbaar onvoldoende gekoeld.

voor de rest. Geniet van deze kanjer. Via Vodafone of elders.

johnbob, ik hoop dat je weldra een Nokia Lumia 920 mag omhelzen. Ik ben er iig erg blij mee.

groet, Jean-Paul alias Devon
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hoi Jean-Paul
 
Thanks voor je input....blij te lezen dat iemand begrijpt wat ik bedoel anders dan zeggen dat ik zeur of in de treure herhaal.
Voor 1600 euro aan contractskosten op 2 jaar + een behoorlijk bedrag voor aanschaf voor de 920 mag je (vind ik) verwachten dat er out of the box gedacht gaat worden als de situatie uitzichtloos blijkt (zoals nu vooral met de witte 920 het geval is).
 
Altijd dat gezeur over systemen die niet voor je werken maar tegen je werken...pfffffff
Het digitale tijdperk is er om het ons makkelijker te maken maar bij Vodafone werken de systemen tegen hun.
Tijd voor een opfriscursus bij IT misschien?
 
Maar daar gaat het in feite niet om.
 
Vodafone kiest ervoor om HUN probleem ONS probleem te maken...EN DAT WILLEN ZE MAAR NIET BEGRIJPEN...!!!!!
Nee, de Witte Nokia is er nog niet...maar als ze goed gelezen hadden (wat toch moeilijk blijkt te zijn) dan hadden ze gelezen dat dit niet het punt is.
Waar het om gaat is het gebrek aan probleem-oplossend-vermogen!
"dit kan systeemtechnisch niet" en dan een dikke PUNT. that's it...daar moet je het als klant mee doen.
Ik heb de laatste 10 jaar bij jullie pak 'm beet 9000 euro achter gelaten...om over de bedragen in de gulden tijd nog maar te zwijgen...het daadwerkelijke bedrag is dus nog veel hoger.
Het word tijd dat dit BESEF eens terug komt bij Vodafone waar jullie je bestaansrecht aan te danken hebben
:@
Voor dit geld wil ik niet horen dat iets systeemtechnisch niet gaat, voor dat bedrag wil ik horen "meneer x, we zullen u z.s.m. terug bellen met een OPLOSSING, mocht u genoegen nemen met de zwarte lumia 920, dan lossen wij dit voor u op".
Is dat nu zo onmogelijk????
TUURELIJK NIET...zoals ik al eerder uitlegde.
Maar er zijn zat andere oplossingen om dit in goede banen te leiden...ik doe de hele dag voor mijn werk niets anders dan dingen oplossen die niet mogelijk zijn op het eerste oog.
Miisschien maak ik me daarom ook drukker dan een ander.
 
By the way voor de mensen die met orderdesk willen bellen, in mijn geval om te annuleren...
Het systeem ligt er uit "ik kan niets voor u doen".
 
 
mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik zit op zo'n dergelijk telefoontje te wachten!!
 
 
'Meneer, het spijt ons te moeten mededelen dat wij op dit moment geen uitzicht hebben op de witte Nokia lumia 920. Het geval is dat wij nog wel een aantal zwarte hebben liggen en graag zou ik U willen vragen of het bezwaarlijk is als we deze omruilen en U deze zo spoedig mogelijk doen toekomen'
 
BTW hetzelfde geldt ook voor de blauwe Galaxy S3 die ook maar niet wil komen! (ook een voorraadprobleem?!?)
 
COMMUNICEREN AUB ipv verschuilen achter het feit dat alles bij de transporteur ligt en dat zij wel contact zouden opnemen indien het ooit zo ver komt. En mocht er volgende week nog geen bericht zijn dan verzoek ik U om terug te bellen! (en verdomd weer een weer gerekt)
 
 
Volgens mij heb ik een contract met Vodafone en niet met de transporteur.. (net als dat ik geen contract heb met Nokia)
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Gelijk heb je mhensen.
Ik kan niet eens mijn contract opzeggen vandaag, systemen liggen plat hahahaha
 
Wat blijft het angstvallig stil hier.
Misschien komt er zo meteen toch een mod met de mededeling dat ze een oplossing gevonden hebben?
Wie zal het zeggen.
 
Het klopt ja...op deze manier schuift alles telkens gewoon een HELE WEEK OP...en we trappen er met z'n allen in.
Want ze weten ook dat als de telefoon op de mat ploft, we meteen de stress vergeten zijn.
Intussen krijg je the silent treatment want als je niets zegt, zeg je ook niets fout...en ja, we gaan weer naar de volgende vrijdag.
Wat ze afdeden als wandelgangverhalen blijkt meer accuraat dat wat ze zelf zeggen...de witte komt zeker niet bij de klant voor Maart.
 
Maar NIETS van compensatie "de mensen die wachten krijgen het toestel gratis" 
Of zoals je al zegt, "gaat u akkoord met het zwarte toestel"?
 
Ik begin er langzaam mee te lachen...de problemen die ik al eerder had met duistere rekeningen en vreemde afboekingen van mijn mb's de laatste jaren...
Nooit iemand die je kan zeggen wat er aan de hand is, altijd te moeten horen dat het "toch aan u ligt meneer".
 
Alles begint nu wel op z'n plaats te vallen.
Probleem is dat bij KPN en al die logge bedrijven de manier van zaken doen het zelfde is...eenmaal klant en je hebt totaal geen houvast meer.
Bedrijven die je wel als klant benaderen hebben dan weer een slechte dekking...
Je moet dus kiezen voor minder goede dekking of je denigrerend laten behandelen door bedrijven als deze...
 
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Johnbob schreef:
Wat blijft het angstvallig stil hier.
Misschien komt er zo meteen toch een mod met de mededeling dat ze een oplossing gevonden hebben?
Wie zal het zeggen.


Hi Johnbob, de enige oplossing is meer voorraad, en het krijgen daarvan ligt buiten onze mogelijkheden. Wij wachten net zo hard op de voorraad die we nodig hebben om orders te leveren als jullie.
Wat we niet hebben kunnen we niet leveren. Dat probleem heeft momenteel elke verkoper van de lumia 920.

Ik snap de vraag of orders veranderd kunnen worden van wit naar zwart. Dat kan echter niet.
Ook de voorraad zwart is zéér beperkt. Als we zwart nou ruim voldoende op voorraad hadden zouden we de mogelijkheid kunnen bieden om je bestelling te wijzigen, maar dat is niet zo. En als we een order wijzigen kunnen we andere bestellingen (die ook al lang wachten) weer niet leveren.

Over een algemene compensatie zal ik helder zijn: die zul je vanuit ons hier op het forum niet zien. De problemen met de levering zijn niet aan ons te wijten en een algemene compensatie zullen wij dan ook niet bieden.

Er is nog één mogelijke oplossing als je een wit toestel hebt besteld: je kunt je order annuleren en opnieuw bestellen met een zwart toestel. Daar zit wel één heel belangrijke maar bij: reken niet op een snellere levering! Zoals gezegd komt ook zwart mondjesmaat binnen, en als iedereen zijn witte bestelling annuleert zijn en zwart besteld krijgen we er dus per definitie nog meer te weinig. Ook dan zal je langer moeten wachten. Daarnaast bestel je dan met een aanbieding zoals die nu bestaat (bv met 3 ipv 10GB)

Lang verhaal kort, het beste wat ik er van kan zeggen is: heb geduld. Je zit samen met ons en de rest van nederland in hetzelfde schuitje. We doen alles er aan om zo snel mogelijk te kunnen leveren, maar helaas duurt het lang en kunnen we daar niets aan doen.
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Hey BasT,

Ik ben het met je eens. Het is voor ons als klanten zo makkelijk om met een 'boos' vingertje richting Vodafone te wijzen. Ik vind dit ook niet terecht. Ik besef heel goed dat Nokia de 'schuldige' is. Ik weet ook bijna zeker, dat als ik bij Nokia zelf had bestelt ik ook nog niks had ontvangen.
Ik ben verder zeer tevreden met Vodafone en verleng over 2 jaar ook bij jullie weer mijn abonnement.
10devon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Medewerkers van Vodafone zijn zeker niet de mensen waar een vinger naar gewezen wordt. Dat zou wel heel erg krom zijn. Net zo min de moderators van deze site. Het hele logistieke geheel bij Vodafone is zeer onlogisch. De lijnen zijn onduidelijk men doet maar wat. Als je belt met medewerker a krijg je een ander antwoord dan van medewerker b of c. Hoe Vodafone het intern regelt mag de klant worst wezen. De klant is koning en niet andersom. En dat is meer en meer de issue. Dat Nokia in gebreken blijft moet je als verkoper je klanten tegemoet komen. Mijn inziens zit daar het probleem. Vodafone blift volharden in haar politiek. De klant belt, medewerkers beantwoorden, klant afgewimpeld. De klant reageert op een site. Wederom afgewimpeld. Kan Vodafone Nokia wel de schuld geven? Heeft Vodafone contact met Nokia? Als ja dan weet Vodafone precies wat speelt. Als nee dan gokt Vodafone op de leveranciers en houden ze zich voor de domme.

logisch weet Vodafone wat er speelt. Ik begrijp echt niet dat mensen hier in meegaan en blijven wachten op een verlossend antwoord.

tip: koop of bestel nooit Online. Ga naar een verkooppunt en bestel of annuleer je gsm daar. Je wordt daar meteen geholpen en je gaat met een smile naar huis. Zijn er achteraf problemen? Ga terug en je wordt vaak positief behandeld. In ieder geval beter dan deze Online tragedie
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
10devon
 
100% met je eens...op 1 ding na.
Met online bestellen heb ik nog NOOIT echt NOOOOIT een probleem gehad, met geen enkele winkel.
Enkel Vodafone.
En het klopt...het gaat niet om het uitblijven van de Lumia 920...
Dat dit telkens door de mods eruit gelicht word wil zeggen dat men gewoon niet leest.
 
Het gaat om de manier waarop ze een probleem oplossen.
Dit probleemoplossend vermogen is 0.0
Schandalig, een beter woord heb ik er niet voor.
Gewoon vasthouden dat iets niet gaat, dat ruilen niet werkt dat compenseren niet gaat...maar elke maand het geld van mijn rekening afschrijven t.b.v. mijn abonnement, daarvan weet men precies hoe het werkt, deze systeem ligt er ook NOOIT uit!
Op een enkele keer na...men kon door een euvel niet afboeken.
Toen wist men WEL precies hoe ze toch aan hun geld moesten komen en bleek out of the box thinking weldegelijk aanwezig te zijn.
De volgende dag lag er een brief op de mat met de opmerking dat er handmatig overgeboekt moest worden incl. bedrag.
 
Je ziet...de witte lumia omruilen voor zwart zou best kunnen...maar er zit voor Vodafone geen voordeel in dus doen ze het niet.
 
"gaat niet bestaat niet".
 
 
 
 
 
 
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ook ik heb nog nooit problemen gehad met pre-orders. Ik bestel juist vaak pre-orders en soms heb ik ze al eerder in huis dan de releasedate. Dit is de eerste keer voor mij dat ik moet wachten. Was ik naar een Vodafone winkel gegaan, dan had ik nu ook nog geen witte gehad.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Er is misschien een nieuwe ontwikkeling die ik met de afdeling order overeen ben gekomen.
Hier kan ik as vrijdag misschien meer over vertellen.
mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nou ik ben erg benieuwd wat dat zal weze.. een omruilactie? zonder dat we weer achter in de rij komen te staan hopelijk?
mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als zakelijk gebruiker van Vodafone, met 3 verschillende nummers, voel ik me onderhand belazerd.
Niet vanwege de levertijden maar ik heb op 1 feb verzocht om de order van 2 verlengingen te splitsen zodat in ieder geval de Galaxy S3 geleverd zou kunnen gaan worden, is mijn collega temniste ook weer blij!! Zou dus op 1 Feb gebeuren..

Bel ik do. 7 feb wat de status van de S3 is.. Niets aan de hand .. 5 -10 werkdagen en vanaf 1 feb zijn het er nog maar 5 dus U kunt volgende een bericht verwachten..
 
Bel ik vandaag maar eens om het nogmaals na te vragen.. 
Sorry meneer maar de order kon niet gesplits worden en er wordt dus nog helemaal niets toegezonden!
 
U zult eerst moeten annuleren, dan kunnen we spitsen. WTF.. had dat dan op 7 feb gezegd!!!!  
OK. annuleren.. daar krijg ik dan wel bericht over als het geannuleerd is? Nee, meneer belt U over 5 werkdagen maar terug!!

Wederom WTF!!!! 5 Werkdagen?!?  vor annuleren en dan ook nog geen eens bericht terug kriijgen..
Sorry meneer U heeft online besteld.. Ja Dus?!?!?!  Dan kunnen we het niet zien, helaas ik ook dus niet want ik kan ook geen orders online terug kijken!!!! 

Ga over op 'goedkopere' abbonement en nu wordt alles teruggedraaid naar ratio? zit ik weer aan de duurdere abbonementen.. En moet ik zelf maar in de gaten gaan houden wanneer dat gebeurd zodat ik weer kan gaan verlengen.. Lekker dus!!!!

Ik de 'bende' maar geannuleerd en ga nu verder rond kijken... 
Kijken naar wie wel kan leveren .. misschien wel een andere provoder !!

En weer een klant die genoeg euro's per jaar spendeerd by vodafone verloren? Who knows! 

Het zou eens tijd worden dat er contact vanuit vodafone gezocht word ipv dat ik er constant achter aan moet gaan!!  
Er gaat teveel mis bij vodafone, terwijl ik als klant gewoon mijn bestelling doe op de makkelijke manier.. klik.. klik.. besteld... want ik zag nl online dat ik kon verlengen..
Maar helaas .. ik had moeten bellen, dan was het nl beter geregeld, waarom hebben jullie dat een online bestel mogelijkheid als het toch niet werkt! althans ik kan mijn status niet zien en als je 2 nummers verlengd wordt dat 1 order, telefonisch maken we er altijd 2 van.. ?!?Waarom dan niet voor online ook automatisch 2 orders ipv 1 order met 2 orderdetails?!?!  

Voor de zoveelste keer.. Als ik zo met mijn klanten om ga ben ik failliet!!! 

En ja.. ik ben zwaar teleurgesteld en zeer ontevreden over in de manier van omgang met klanten, ongeacht zakelijk of niet!! 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic