Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Joegie030,

Op dit moment heb ik hierin nog geen inzage. Houd het forum goed in de gaten. Hier wordt aangegeven wanneer en of toestellen verkocht gaan worden bij Vodafone. Meestal biedt Vodafone de "standaard" kleuren aan. Maar wellicht gaan we ook de wat meer excentrieke kleuren verkopen.
Tuijtel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dit is nou precies wat ik me ook afvroeg.
zit al zeer lange tijd te wachten op deze telefoon en ben nu behoorlijk teleurgesteld dat de release alweer uitgesteld is.
aangezien mijn huidige Hi abonnement binnekort afloopt en ik graag wil overstappen (waardeloze service) zou ik deze z.s.m willen bestelle om niet achter het net te vissen.
 
groetjes 😉
zumba

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan doe maar de grijze graag!!
ennemen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Vodafone,
 
Ook ik zit al maanden met smart te wachten op de Nokia Lumia 920.
Nokia heeft laten weten dat de telefoon begin januari beschikbaar is. Ze hebben bij geselecteerde telefoonwinkels ook de actie dat er een gratis draadloze oplader bijgeleverd wordt tm 28 februari. Vodafone is gelukkig een geselecteerde partner! http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/
 
Nu heeft Vodafone ook een TOP actie: tijdelijk bij nieuwe abonnementen een gratis verhoging van het datalimiet van 1 GB naar 10GB. SUPER! Vooral handig met zo'n smartphone met veel internetdiensten als de Lumia 920. Nu lees ik op de website dat de actie duurt t/m 6 januari. 
 
Nu zou ik heel graag mee willen dingen met deze fijne voordelen. Ik mag mijn abonnement inmiddels verlengen (loopt 20 mrt af), en ik hoop dus dat ik dit vóór 6 januari kan doen met de Lumia 920 bij Vodafone. Daarom hoop ik dat jullie voor mij en misschien wel vele anderen ervoor kunnen zorgen dat ik de Lumia vóór 6 jan al kan bestellen, of dat ik na 6 jan nog steeds mee kan doen met de gratis verhoging naar 10 GB om optimaal van de Lumia kan genieten! 😄
 
 
 
Groet,
Andy van Dijk
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Nu zou ik heel graag mee willen dingen met deze fijne voordelen. Ik mag mijn abonnement inmiddels verlengen (loopt 20 mrt af), en ik hoop dus dat ik dit vóór 6 januari kan doen met de Lumia 920 bij Vodafone. Daarom hoop ik dat jullie voor mij en misschien wel vele anderen ervoor kunnen zorgen dat ik de Lumia vóór 6 jan al kan bestellen, of dat ik na 6 jan nog steeds mee kan doen met de gratis verhoging naar 10 GB om optimaal van de Lumia kan genieten! 😄
Dit is inderdaad een hele mooie actie. Want zeg nou zelf, met 10GB kun je heel wat meer doen dan met 1GB.
Jammer genoeg heb ik nog geen informatie over de Nokia Lumia 920. Zodra we meer weten, staat het meteen op het forum!
zumba

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
+1 hier
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Komt de lumia 820 ook?
elbert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Best vodafone,

Ik wil ook graag de nokia lumia 920 en mijn abo loopt ook af in januari.
Nu ben ik al 2x gebeld door Hi of ik terug wil komen als klant en ik heb ook al een leuk aanbod gekregen van Hi.
Ze bellen vrijdag 14 dec. terug heb ik afgesproken dan zal ik de knoop doorhakken.

Mvg,
Elbert Brons
Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik ga overstappen naar vodafone vanuit een andere provider naar de nokia lumia 920 en hoop ook dat dit nog kan voor 6 januari ivm actie 10gb abonnement. Dus hopelijk hebben jullie spoedig nieuws. Zou hem erg graag al willen pre-ordenen zodat ik nog binnen de actie val.
Lecoqsportif

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou ook graag alvast een nieuwe Lumia 920 willen reserveren, dus bij deze! Please zsm contact als hij lever- bestelbaar is. Thanx!
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Lecoqsportif schreef:
Ik zou ook graag alvast een nieuwe Lumia 920 willen reserveren, dus bij deze! Please zsm contact als hij lever- bestelbaar is. Thanx!
Heey Lecoqsportif, ik adviseer je om eens te bellen naar onze klantenservice of even naar de Vodafone winkel te gaan 🙂
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Marc28 schreef:
Ook ik ga overstappen naar vodafone vanuit een andere provider naar de nokia lumia 920 en hoop ook dat dit nog kan voor 6 januari ivm actie 10gb abonnement. Dus hopelijk hebben jullie spoedig nieuws. Zou hem erg graag al willen pre-ordenen zodat ik nog binnen de actie val.
Hoi Marc28, momenteel heb ik nog geen info over het pre-orderen van het toestel. Je kunt wel onze site in de gaten houden, onze telefonische klantenservice bellen en mijn collega's in de winkel staan altijd voor je klaar 🙂
cyrix

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Vodafone,
 
Ik zit inmiddels al maanden te wachten, enerzijds op Nokia maar ook op Vodafone. Mijn abonnement is inmiddels een paar dagen verlopen en tot overmaat van ramp is mijn HD2 met Windows Phone! na ruim twee jaar helaas overleden, een toestel waar ik mee dan tevreden mee was.
 
Links en rechts zie ik nu overal aanbiedingen bij de andere aanbieders en winkels en zit dan nu ook te twijfelen of ik misschien daar maar moet gaan verlengen. Ik heb inmiddels meerdere keren contact gehad met vodafone klantenservice en meerdere malen de winkels binnen gelopen. Telkens weer afgescheept met het verhaal: 'we weten het niet'. Dat kan toch niet waar zijn? Overal is al bekend dat het toestel op 10 januari in de winkels ligt in Nederland en reeds al in alle omringende landen leverbaar is. zelfs bij Vodafone zelf in duitsland! http://shop.vodafone.de/Shop/handys/nokia-lumia-920-schwarz/. Volgens mij dat toch zeker het zelfde bedrijf als hier in Nederland, of ben ik nou gek?
 
Ik wil hem natuurlijk het liefst bij mijn eigen vodafone winkel kopen. En dus bij deze, als jullie meer duidelijkheid geven wil ik hem per direct pre-orderen, de zwarte please!
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ik zie dat KNP hem al aanbied in de vorm van bestellen. leverdatum is 1e week van Januari.
Ik neem aan dat Vodafone inmiddels ook meer weet? Tenminste ik kan me niet voorstellen dat ik bij KPN al kan pre-orderen maar bij Vodafone niet?!
Ik moet gaan verlengen en de verleiding om over te stappen naar een andere provider word wel erg groot als ik zie dat anderen al wel ruim in de pre-orders zitten.
 
Ook hier graag de optie pre-order in geel of blauw liefst via Vodafone
 
Graag een update vodafone 😉 
LucaTobi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier de link naar de KPN site: http://bit.ly/12zDD4E
 
Zelf zit ik nog bij HI maar wil daar graag weg, net als de rest van de familie wil ik overstappen naar Vodafone. Ik wacht echter op de Lumia 920, het zou fijn zijn als ik hem alvast kon bestellen. Het liefst natuurlijk met het abonnement wat tot 6 januari beschikbaar is.
cyrix

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zou bijna gaan twijfelen maar ik blijft toch liever bij vodafone vanwege het 10GB abbo. Het wordt me trouwens niet echt duidelijk welke kleuren beschikbaar zijn bij KPN. Jammer dat het bij vodafone zo stil blijft
LucaTobi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In de Hi webshop heb je vooralsnog alleen zwart en wit.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
LucaTobi schreef:
In de Hi webshop heb je vooralsnog alleen zwart en wit.
Heey LucaTobi, welkom op het Vodafone Forum 😄
pauldejong30

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag contact gehad met de Klantenservice.
 
Dit na herhaaldelijk contact via Twitter:
 
Niemand bij Vodafone weet iets van de Nokia Lumia. Volgens site van Nokia is Vodafone géén officiele partner.
 
http://www.nokia.com/nl-nl/nokia-lumia-920-actie/
 
Ik  vind het enorm raar dat een toestel dat ZO POPULAIR is, over 10 werkdagen uitkomt en niemand weet iets binnen het bedrijf.; en ook absoluut niet bereid het uit te zoeken; blijven verwijzen naar dit forum.
 
Waarom zou ik niet naar hi/kpn gaan?
 
Ik vermoed dat ze niet genoeg aantallen krijgen om uberhaupt inschrijving te accepteren; maar ik kan niet anders doen dan afwachten en/of overstappen
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic