Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
mhensen

En het blijft verder stil hier.
Nog steeds geen bericht over de laatste vrijdagen qua leveringen...dit heet "een vis op het droge laten spartelen".

Probleem is dat deze arrogantie niet afgestraft word en waarom?
Omdat ik inmiddels andere providers met een vergelijkbare dekking gesproken heb en er achter ben gekomen dat diens voorwaarden stevig bleken te zuigen en de abonnements-kosten waren hoger.
KPN least zijn toestellen, **** *ongepast taalgebruik* moet ik daar mee??? de prijzen voor een vergelijkbaar contract ligt 20 euro per maand hoger.
En het toestel is niet eens van mij na 2 jaar.

Verder kom je bij providers die wel het idee geven dat je koning bent, maar zijn qua dekking stukken minder.

Vodafone kan zich deze asociale instelling dus veroorloven op basis van hun puike dekking en gebrek aan concurrentie.
Hier ligt het probleem...ze zullen geen inventiviteits-aanval krijgen....en zo maar een order in handen te nemen en te kijken of ze deze kunnen splitsen of zelfs nog simpeler, wit voor zwart te ruilen...

Het enige wat helpt is annuleren...maar daar heb je op den duur jezelf mee.
Dat moment van trots is maar van korte duur als je vervolgens andere aanbieders begint te benaderen.
Daar ben ik inmiddels wel achter want ook ik wilde maandag annuleren.
Gelukkig was er storing en heb ik die dag gebruikt om me te orienteren..
Ik heb dinsdag een lang telefoongesprek gehad met iemand die me uiteindelijk probeerde te begrijpen...er zijn momenten geweest dat we de haak erop wilde pleuren.
Maar met een hoop ruggenspraak en heen en weer gefilosofeer begreep men dat mijn idee betreffende ruilen nog niet eens zo gek was.
Ik werd doorgezet met iemand die wat verder met de neus in de orders zat en men heeft een heuse "request gedropt" om te kijken naar de "omruil mogelijkheden".
Dit zou op korte termijn uigezocht worden want de persoon in kwestie vond dat we SCHANDALIG behandeld werden en dat er een oplossing MOET komen...."dit kon echt niet".

Of het allemaal waar is moet nog blijken...
Als dit lukt dan kunnen we straks misschien bij een eventuele levering zwarte kiezen om te ruilen.
Maar goed of er zwarte zijn WEET IK NOG STEEDSSSSS NIETTTTTT

Je zou bijna alles met hoofdletters hier schrijven omdat je de indruk hebt dat ze niet luisteren.
Wat is er de laatste vrijdag binnen gekomen, heren......? dames......? IEMAND??? die is de 5e of 6e keer dat ik het vraag.
We weten dat jullie mee lezen reageer dan ook als er een vraag komt, ook al is het niet leuk.
Voor leuke topics kijk ik op andere draadjes...
Het is zo gemakkelijk allemaal...we krijgen momenteel de "stilte behandeling".
Iedereen wil lolige topics lezen, want dat post zo gemakkelijk.
Maar dit is belangrijker....hier zitten klanten die ontevreden zijn...DOE DAAR WAT AAN.
En laat mij niet jullie werk doen.


mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Yep .. je hebt gelijk, weet ook wel dat ik aan vodafone blijf vastzitten alleen probeer ik uit alle macht mijn collega van zijn nieuwe toestel te voorzien.. Niet dat hij moet wachten tot ik eindelijk eens mijn toestel zou kunnen ontvangen.. 

Heb dus alles geannuleerd en sta wederom weer in de wacht.. wachtende tot de annuleringen er door zijn.. dan kan ik alles opnieuw gaan aanvragen en sta dus weer achteraan in de rij.. Maar hier ben ik het niet mee eens .. Er worden fouten gemaakt bij Vodafone zelf en wie is er de dupe? Correct de klant.. en daar zal het ook blijven.. geen enkele medewerking van wie dan ook ..
 
 
Ik vraag dus al 3 weken om duidelijkheih en deze komt er niet ondanks al mijn gezeur.. Dan ga je maar weer eens zelf aan de telefoon hangen, je hebt toch de gehele dag geen ruk te doen dus laten we dat maar eens gaan doen.. en dan blijkt dus dat alles maar dan ook alles mis loopt.. 
 
Verzoek tot splitsing aangevraag, prima geen probleem, sterker nog een medewerster zou het in de gaten houden, op 7 feb status vragen en ik moest nog een paar dagen wachten , nu weer bellen en ja hoor .. Natuurlijk loopt het mis.. en NIEMAND die er naar kijkt!!!!
 
Dus NOGMAALS Vodafone... Luister eens naar je klanten en laat ze me eens bellen op zoek naar een oplossing!!
En nee, dit gaat al lang niet meer om een Nokia 920 .. Maar aangezien ik her gestart ben blijf ik hier maar posten!.. 

mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En het laatste wat ik dan niet begrijp is waarom Bol.com wel allerlei zendingen binnen krijgt en Vodafone blijkbaar niets.. dit aangezien er al een paar weken voorbij zijn en in eerste instantie netjes aangegeven werdt dat er bestellingen binnen kwamen en het nu geheel stil blijft!?!

Ik ga er nog steeds vanuit dat Vodafone fouten heeft gemaakt, in mijn geval ook aantoonbaar en staat netjes gelogd bij mijn orders, maar het totaal niet durft toe te geven.. Graag zou ik gebeld willen worden door een accountmanager om mijn huidige problemen zo spoedig mogelijk op te lossen en naar een 'meer' werkbaardere oplossing te kunnen komen..

Met vriendelijke groet,
 
Michael
WebVize BV
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Johnbob schreef:
mhensen

En het blijft verder stil hier.
Nog steeds geen bericht over de laatste vrijdagen qua leveringen...dit heet "een vis op het droge laten spartelen".

*knip*


Je zou bijna alles met hoofdletters hier schrijven omdat je de indruk hebt dat ze niet luisteren.
Wat is er de laatste vrijdag binnen gekomen, heren......? dames......? IEMAND??? die is de 5e of 6e keer dat ik het vraag.
We weten dat jullie mee lezen reageer dan ook als er een vraag komt, ook al is het niet leuk.
Voor leuke topics kijk ik op andere draadjes...
Het is zo gemakkelijk allemaal...we krijgen momenteel de "stilte behandeling".
Iedereen wil lolige topics lezen, want dat post zo gemakkelijk.
Maar dit is belangrijker....hier zitten klanten die ontevreden zijn...DOE DAAR WAT AAN.
En laat mij niet jullie werk doen.


Hi Johnbob,

In het zuiden des lands, waar 1 van de hoofdkantoren van Vodafone ligt, is het carnaval geweest, vandaar ook mijn afwezigheid en radiostilte van mijn kant m.b.t. leveringen, excuses hiervoor. Ik heb vorige week voor mijn vakantie nog navraag gedaan naar de witte Lumia's, het enige antwoord dat ik weet te krijgen is dat deze leveringen gewoon enorm moeizaam verlopen en wij deze nog niet hebben ontvangen. Dat heb ik je toen ook aangegeven,
Over de zwarte weet ik enkel dat deze druppelsgewijs binnenkomt, niet in groot genoege aantallen om in alle orders te voorzien, maar aantallen kan ik niet noemen. Ik kan iedere week gaan vragen is er voorraad gekomen? En iedere week krijg ik het antwoord, "ja, maar niet veel". Op het moment dat ik groot nieuws heb, dan zal ik dat NATUURLIJK online zetten.
Ik weet niet wat je verder over de voorraad wilt weten, ik kan helaas geen aantallen en data gaan communiceren, enkel wat ik al gezegd heb, de zwarte komen druppelsgewijs binnen. Ik zal proberen om morgen een nieuwe update te geven als we dan voorraad ontvangen; ik zal nogmaals contacten met de afdelingen om te horen of er al veranderingen zijn.

Ik wil je wel een aantal zaken vragen:


  • aub niet vloeken, ook niet met sterretjes.
  • hoofdletters helpen niet in het trekken van aandacht, ze zijn voornamelijk erg vervelend. Dit komt over als schreeuwen op zowel mij als de moderators, iets wat niet gewenst is.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Stevie....

Op de eerste plaats...nogmaals, wijs mij niet telkens op redenen waarom dingen niet lukken, maar denk eens na over manieren waarop dingen wel lukken...het geen dat ik nu aan het doen ben bij "jouw" werkgever.

Carnaval begint op zondag 12:00u, dan wordt het "mooswief" opgehangen.
Vrijdag avond is ambtenaren carnaval...tot die tijd werkt men gewoon...dus ikbegrijp de reden niet dat je carnaval erbij betrekt als reden waarom iets niet kan...
Voor jouw informatie, ik ben geboren en getogen Maastrichtenaar en woonde tot mijn 35e midden in het cemtrum...inmiddels woon ik aan de rand van Maastricht....en vier 6 dagen carnaval incl. de woensdag "hieringbiete".

Het feit dat ik "what the" zei met er achter een f met puntjes Omdat vodafone enkel bezig is met het verzinnen van redenen waarom oplossingen niet kunnen.
Excuses voor deze uitspatting.

mhensen

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
buiten het feit van carnaval, heb ik helaas nog niemand horen bellen of op enige andere wijze gezien die contact met me probeerde te krijgen, om te zoeken naar daadwerkelijke oplossingen van de fouten die gemaakt zijn!!!
 
ik denk dat ik in de 'silent treatment' zit. 😞 
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Johnbob schreef:
Stevie....

Op de eerste plaats...nogmaals, wijs mij niet telkens op redenen waarom dingen niet lukken, maar denk eens na over manieren waarop dingen wel lukken...het geen dat ik nu aan het doen ben bij "jouw" werkgever.

Carnaval begint op zondag 12:00u, dan wordt het "mooswief" opgehangen.
Vrijdag avond is ambtenaren carnaval...tot die tijd werkt men gewoon...dus ikbegrijp de reden niet dat je carnaval erbij betrekt als reden waarom iets niet kan...
Voor jouw informatie, ik ben geboren en getogen Maastrichtenaar en woonde tot mijn 35e midden in het cemtrum...inmiddels woon ik aan de rand van Maastricht....en vier 6 dagen carnaval incl. de woensdag "hieringbiete".

Het feit dat ik "what the" zei met er achter een f met puntjes Omdat vodafone enkel bezig is met het verzinnen van redenen waarom oplossingen niet kunnen.
Excuses voor deze uitspatting.

Beste Johnbob,

Ik heb nog niet zoveel jaren in Maastricht gewoond als jou, maar geloof me ik weet wat carnaval is 😉
Ook ik ben geboren en getogen Maastrichtenaar, dus dat zit wel goed. Ik ken het mooswief, ik ken de tempeleers, kemeleers, batavieren etc, ik ken het ambtenarencarnaval en de vasteloaftrap, het hiering biete en iedere andere traditie die je kunt opnoemen.
Carnaval begint voor mij echter al op de 11de van de 11de en wordt vervolgens ieder weekend gevierd, incl. een week lang met het carnavalsweekend zelf 😉

Dat even daargelaten, ik heb tot vrijdag ook gewoon doorgewerkt, maar ik heb ook nog updates gegeven vorige week in zoverre dit mogelijk was. Als er echter geen informatie is, of geen nieuwe, dan zijn mijn handen ook gebonden... Ik begrijp dat jullie meer informatie willen, en dat het vervelend is als je hoort wat niet kan, maar helaas zijn er op dit moment geen andere mogelijkheden. Ook dit zal ik blijven herhalen. Ik heb meerdere malen navraag gedaan naar omruilmogelijkheden e.d. zonder annulering, het antwoord blijft gelijk.
En wij verzinnen geen redenen, waarom zouden we dingen verzinnen, dit zijn op dit moment gewoon de mogelijkheden.
Geloof me, met de iPhone 5 was het erger.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Stevie, daan biste unne echt sjeng hahaha, dat veranderd de zaak uiteraard 😉
 
Ik weet ik dat jullie mods geen dingen verzinnen...als dit ooit zo overgekomen is, excuses.
Ik bedoel eigenlijk Vodafone in het algemeen, de personen waar jullie ook je gegevens vandaan halen.
 
Na wederom een hele tijd telefoneren met Vodafone en ordermanagement en credietering heb ik de volgende gegevens weten te bemachtigen.
 
Wit ruilen voor zwart zou idd een optie zijn en zou doorgezet kunnen worden...maaaaaaaaaaaar er is een levering binnen gekomen van 500 witte Lumia 920's dus zou die optie niet meer relevant zijn.
Ik zou mijn witte lumia 920 een dezer dagen moeten ontvangen...dit was ZEKER, met veel excuses 😉
 
De dag dat het toestel op de mat valt is de dag dat je even naar creditering moet bellen.
Je hebt dan namelijk recht op een tegemoetkoming van de kosten over de periode dat je nieuwe abonnement in ging tot aan de dag dat je je nieuwe lumia 920 hebt ontvangen.
 
De reden die ik vanuit Vodafone kreeg waarom de Lumia's zo laat op gang komen is wel degelijk te wijten aan Vodafone zelf.
Dit is ook de reden waarom vodafone een compensatie aanbied.
Er was hier nogal een discussie over de advertentie van Vodafone en de indruk die ze wekten (bij de eerste advertenties) dat er vanaf begin januari geleverd zou gaan worden...
Wat ik zei klopte, sterker nog...vodafone heeft de hele bestelling (incl. pre-orders) geannuleerd omwille van een fout in de advertentie.
Dit is samen met de "al slechte leveringen van Nokia" de reden dat alles zo lang op zich laat wachten.
 
Dus wie er een witte besteld heeft zal hem zeer waaschijnlijk binnenkort gaan ontvangen.
 
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wauw zitten jullie nog steeds te wachten?
 
Hoeveel mensen hebben daadwerkelijk hun telefoon ontvangen?
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Jow
 
 
What's the alternative?
KPN met zijn "toestel lease"?
Of een van die andere providers die om de hoek van de straat al geen dekking meer hebben?
 
Voor de rest, de orderdesk heeft ALWEER een storing....mijn status pagina is al het hele weekend uit de lucht...
Wat is hier toch aan de hand bij Vodafone... zeker ook IT in India zitten?
 
Wanneer leren de hoge heren nu eindelijk eens dat de meeste dingen niet naar "lage lonen-landen" verplaatst kunnen worden.
Maar goed, voor het zelfde geld hebben jullie IT in nederland, dan heb ik niets gezegd hahaha
 
Wat is er aan de hand en kan iemand mij hier de 500 witte toestellen bevestigen?
 
Gr John
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Johnbob schreef:
Jow


What's the alternative?
KPN met zijn "toestel lease"?
Of een van die andere providers die om de hoek van de straat al geen dekking meer hebben?

Voor de rest, de orderdesk heeft ALWEER een storing....mijn status pagina is al het hele weekend uit de lucht...
Wat is hier toch aan de hand bij Vodafone... zeker ook IT in India zitten?

Wanneer leren de hoge heren nu eindelijk eens dat de meeste dingen niet naar "lage lonen-landen" verplaatst kunnen worden.
Maar goed, voor het zelfde geld hebben jullie IT in nederland, dan heb ik niets gezegd hahaha

Wat is er aan de hand en kan iemand mij hier de 500 witte toestellen bevestigen?

Gr John
Hi Johnbob,

IT zit gedeeltelijk hier en gedeeltelijk in Düsseldorf.... dus niet volledig NL, maar ook niet bepaald India 😉
Zijn afgelopen weekend inderdaad wat issues geweest met MyVodafone....dus hierdoor denkelijk ook je problemen met het opvragen van je order.

Die 500 witte toestellen kan ik helaas niet voor je bevestigen, ik heb navraag gedaan, maar kan tot op heden niet vinden waar dit getal vandaan komt :(.
De informatie die ik ontvang stelt dat de verwachting is dat de witte toestellen helaas pas in maart echt leverbaar zullen zijn.
De zwarte is wel leverbaar, maar ook hier kampen we nog met schaarste.

Sorry dat ik geen beter nieuws kan brengen, dit is de laatste informatie die ik ontvangen heb.
EricDH

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,
 
Wat een bekend verhaal wat ik hier lees.. ook ik zit al enige tijd te wachten..
 
Ben ook al jaren zajkelijke klant van Vodafone.. mijn huidige Blackberry overleden en daar ik toch al kon verlengen dit snel even "oline" gedaan daar het nieuwe toestel met 2 dagen zou worden geleverd..
 
Inmiddels twee weken verder en nog niets.. als je zelf niet belt hoor je inderdaad niets..
 
Hoop nu echt dat er snel geleverd en gecommuniceerd gaat worden.. te triest voor woorden namelijk deze service..
 
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ben vandaag weer aan het bellen geweest mer order.
De witte toestellen zijn idd NIET binnen gekomen...men wilde weten wie me deze onzin verteld had.
Ik weet de namen niet meer, ik het begin hou je zoiets bij, maar na 20x bellen en van de ene leugen naar de andere gesmeten stop je daarmee.
Wat men mij vertelde is mijn contractsvorm en dat ik een zwart toestel besteld had.
Het omzetten ZONDER abonnement te annuleren is dus gelukt.....da's in elk geval 1 plus.
 
Order vertelde me verder dat de zwarte toestellen die mondjesmaat binnen zijn gekomen meteen naar nieuwe klanten zijn toegegaan en verkooppunten.
Hij noemde als voorbeeld klanten via bijvoorbeeld de Veronica-gis of via de ANWB.
Het het kwam dat vaste klanten nog steeds zaten te wachten vond hij onbegrijpelijk....maar daar zijn ze goed in bij VF "iets erg vinden en onbegrijpelijk".
Order zit aan het einde van het hele proces en kan weinig doen dan de status van een order inkijken en weet dus wel waar ze heen zijn gegaan.
 
Een telefoontje naar de afdeling klantenservice leerde dat het hier dus om ordinair klanten werven gaat.
Nieuwe klanten op de wenken bedienen en oude laten wachten....deze heb je immers al en aangezien er geen concurrentie is kunnen ze het doen.
Het toestel lease concept van KNP is namelijk de redding van Vodafone in deze...want dit principe zien maar weinig mensen zitten.
Andere aanbiederszijn voor mij geen alternatief want waar het uiteindelijk om gaat is een goede dekking en betrouwbaar inet....en dit bied alleen KNP en Vodafone.
Hou je dan niet van het lease concept...dan blijf je bij je provider....en Vodafone WEET DIT heus wel.
 
Service naar klanten toe is essentieel...ook als het je voor de wind gaat, ook als er geen echte bedreigingen zijn qua andere aanbieders...er komt een moment dat dingen veranderen en dan zal dit litteken bij heel veel klanten gaan jeuken.
En dan doel ik niet alleen op lumia 920 klanten...
 
hcaluwe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
Johnbob Heb je berichten gelezen , wat me opvalt is dat je de hele tijd op Vodafone afgeeft met name naar de Mods , je hebt al een paar keer te horen gekregen wat de status is duss??  Kan je niet lezen ?  Volgende keer gewoon naar de Vodafone winkel gaan , heb ik ook gewoon gedaan en wat denk je , op 07-02  had ik al de Lumia 920, en ben zeer correct geholpen zoals altijd , ben al van af het prille begin klant , ik zeg behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden , en blijkbaar wil jij dat ook zo? Als je niet tevrden bent zou ik gewoon naar een andere provider gaan ben je meteen van alle elende af toch? Mvrgr Hans de Caluwé Een tevreden klant.:D
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hans 
 
Of ik kan lezen?
Ja...ik betwijfel of jij het kunt...want in vele posts geef ik ook aan dat de mods er weinig aan kunnen doen en dat ze nu
eenmaal in het spervuur staan.
Ik geef af op vodafone in het algemeen....dat zeg ik ook!
LEESSS a.u.b. voordat je je ergens tegenaan gaat bemoeien.
 
Verder, semi intellectuele opmerkingen als "behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden , en blijkbaar wil jij dat ook zo?"
Slaat compleet de plank mis.
Als je al spreekwoorden wil gebruiken om enige inhoud te geven aan je post, gebruik ze dan daar waar het past.
 
In dit geval word ik zo behandeld door Vodafone en rest mij enkel om het zelfde gedrag te gaan vertonen.
Niet andersom zoals jij suggereert.
 
Als je verder goed gelezen had, had je kunnen weten waarom ik ondanks alles toch bij Vodafone blijf.
Hun dekking, inet en toestel aanbiedingen zijn super.
Dus als je olie op het vuur wil gooien of een duwtje geven op het moment dat het hier wat rustiger aan toe gaat...kom dan met meer dan deze kinderlijke onzin.
Ik moest zelfs een beetje lachen met je post...het kwam op me over als een stokstaartje dat zijn hoofd ook ff uit het holletje steekt om wat te roepen.
 
Mijn order heb ik vandaag geannulleerd, een jaar verlenging zonder GSM.
De 920 koop ik wel cash als de kleuren voor handen zijn die me aanspreken.
 
Hans, ook IK ben een tevreden klant alleen ben ik niet tevreden over de interne gang van zaken.
Dus als jij gekozen heb voor een andere weg dan is dat helemaal dolletjes en jottem.
Misschien hebben mijn posts en de posts van andere boze klanten (waar je zo verontwaardig over doet) er wel voor gezorgd dat jij er voor gekozen heb om naar de Vodafone winkel te gaan en niet online te bestellen...voor het zelfde geld was je "een van ons geweest"  dus praat niet over zaken waar je geen kennis van hebt.
 
Verder vind ik het fijn voor je dat je je lumia 920 hebt...ik hoop dat jullie samen heel veel mooie momenten zullen gaan beleven.
 
hcaluwe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
:DAmen , zelfingenomen ....., ??? De rest mag je zelf invullen.
 
 
met de hatelijke groeten.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Kom op heren, laten we het onderling een beetje gezellig houden en niet elkaar gaan afkatten.
De situatie is voor iedereen vervelend, dus laten we de stemming niet nog grimmiger maken, maar proberen op een aardige manier met elkaar te communiceren.
EricDH

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Stevie,
 
Weet jij toevallig wat de status is betreffende de leveringen van deze Luni 920 in het wit?
 
Bedankt en een groet
 
 
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
EricDH schreef:
Hoi Stevie,

Weet jij toevallig wat de status is betreffende de leveringen van deze Luni 920 in het wit?

Bedankt en een groet


Hi Eric,

Ik heb geloof ik ook al eens eerder gemeld dat ik geen exacte data kan noemen, maar voor zover ik informatie heb gekregen worden de witte toestellen pas in maart verwacht. Veel concreter kan ik helaas niet zijn op dit gebied, sorry.

De zwarte toestellen komen wel druppelsgewijs binnen en zijn wel leverbaar.


anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
De verwachtingen van Nokia zelf zijn dan ze alle pre-orders half maart weg hebben gewerkt en dat het toestel dan ook pas echt goed leverbaar wordt. We moeten dus nog een paar weken gedult hebben mocht je net als ik een witte besteld hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic