Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,276Oplossingen
  • 1,743Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

3G problem? - Rijswijk 2280 Alleen-lezen Onopgelost

Located in Rijswijk 2280. Since 11.30 I have had no 3G coverage. Phone reports UMTS network is connected, but no IP address. Calling works fine. Is there a problem or do I need to troubleshoot my phon...

Dubbele vodafone Blox prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb op 11-08-2012 opgewaardeerd met 10 euro, maar op tv en hier zie ik telkens dat ik het dubbele aantal blox hoor te krijgen terwijl ik nu maar gewoon de 100 MB heb die overigens op mijn tel...

verzekeren Alleen-lezen Opgelost

hallo,ik heb sinds een week een i phone 4s aangeschaft, en ik wou deze laten verzekeren. ik heb via vodafone de verzekeringsbrief ingevuld en verstuurd via mail, moet ik verder nog wat gaan doen? En h...

Vodafone voicemail oude berichten Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Heb vorige week een belangrijke voicemail bericht gehad en wilde hem vandaag nog eens luisteren maar nu zegt die dat er geen berichten zijn. Waar kan ik me oude berichten vinden? Bedankt. 

Blackberry ID Alleen-lezen Onopgelost

ik kan me sinds kort niet meer aanmelden bij mijn blackberry ID. als ik bijvoorbeeld een app wil downloaden en ik mijn wachtwoord moet geven komt er te staan: Kan niet aanmelden bij uw Blackberry ID-a...

2x Blackberry blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik keek onlangs bij mijn blox en daar stonden ineens 2 blox voor de blackberry, namelijk; BloxVodafone Blackberry Service € 7,38Vodafone Blackberry Service € 5,00 Ik heb een abonnement en heb e...

blackberry blox Alleen-lezen Onopgelost

ik heb gisteren nadat ik nog 2,60 had mijn tegoed vandaag online opgewaardeert met 10 euro. Na enkele smsjes om mijn blox te activeren na 4000 gaf het aan dat ik niet genoeg beltegoed had terwijl ik d...

pingen in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ga zometeen op vakantie naar spanje, ik kan daar denkelijk pingen met wifi maar 7 augustus loopt mijn blackberry blox af. Moet ik deze dan weer opnieuw activeren om met wifi te kunnen pingen. of ka...

Waar kan ik een klacht indien? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb afgelopen zaterdag met de klantenservice gebeld n.a.v. mijn hoge rekening. Er zou een fout zijn gemaakt en nu legde ze mij een regeling voor. Ik ging echter niet mee akkoord met die regeling en...

Gratis onderling Vodafone bellen? Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik hoor, lees en zie overal reklame dat vodafone klanten onderling gratis kunnen bellen.Mijn vraag is nu geldt dit ook voor bestaande vodafone klanten, en zomja hoemkan ik dit zien?Ik heb de co...

email blackberry 9700 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb mijn email laatst verwijderd van mijn telefoon, nu wil ik hem weer activieren.Ik moet een gebruikersnaam en wachwoord invoeren die ik dus niet meer weet.kunnen jullie mij helpen? groetje...

Wie legt dit me uit Alleen-lezen Opgelost

Ik heb dus een abonnement met 500 MB internet, 140 belminuten en onbeperkt SMS. Ik zie hier nu 3 dingen staan1 ´tegoed´, beltegoed neem ik aan2 ´verbruik´ 3 ´Extra´s´ Wat is dat 2e verbruik dan? En wa...

van prepaid naar een abonnement Alleen-lezen Onopgelost

beste mensen, binnen kort ga ik van een prepaid naar een abonnement en neem mijn nummer mee over. Daar mee word het sim-card ongeldig.mijn vraag is dan ook wat er gebeurt met het geld dat nog op de si...

Blokkeren van 0900 nummers Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zou graag willen weten hoe je 0900 nummers blokkeert via my vodafone?Dus dat ik geen 0900 nummers meer kan bellen. Er staat in my vodafone dat dit moet kunnen daar, maar ik kan het nergens v...

Persoonlijke aanbieding? Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Toen ik inlogde in my Vodafone zag ik dat ik weer kon verlengen en en kon kijken bij mijn aanbiedingen wat mijn persoonlijke aanbieding was.Het kan aan mij liggen maar ik zie geen verschil tuss...

klachten over service Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag op een klacht indienen over de service van Vodafone. Op 10-07-2012 heb ik via DealDirect, zakelijk een Vodafone Voordeel Web 55 abonnement afgesloten met nummerbehoud. Na 3 weken ben ik g...

aanmelden prepaid internet voor laptop Alleen-lezen Onopgelost

Bij het aanmelden bij MyVodafone moet ik een sms krijgen met een tijdelijk wachtwoord. Dit smsje krijg ik echter niet.Wat moet ik nu doen?

Geen dataverbinding op Galaxy Ace Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar een dataverbinding tot stand te brengen op de galaxy ace,ik heb de instellingen overgenomen zoals beschreven op deze pagina:http:/...

[iPad] iPads bestellen moeilijk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Voor mijn bedrijf wil ik 9 I-pads bestellen inclusief 500 mb abonnementen.Op de een of andere manier duurt het eeuwen voordat Vodafone kan uitleveren.Hebben meerdere mensen dit probleem?Wij zijn...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen