Johnbob schreef:
Wat blijft het angstvallig stil hier.
Misschien komt er zo meteen toch een mod met de mededeling dat ze een oplossing gevonden hebben?
Wie zal het zeggen.
Hi Johnbob, de enige oplossing is meer voorraad, en het krijgen daarvan ligt buiten onze mogelijkheden. Wij wachten net zo hard op de voorraad die we nodig hebben om orders te leveren als jullie.
Wat we niet hebben kunnen we niet leveren. Dat probleem heeft momenteel elke verkoper van de lumia 920.
Ik snap de vraag of orders veranderd kunnen worden van wit naar zwart. Dat kan echter niet.
Ook de voorraad zwart is zéér beperkt. Als we zwart nou ruim voldoende op voorraad hadden zouden we de mogelijkheid kunnen bieden om je bestelling te wijzigen, maar dat is niet zo. En als we een order wijzigen kunnen we andere bestellingen (die ook al lang wachten) weer niet leveren.
Over een algemene compensatie zal ik helder zijn: die zul je vanuit ons hier op het forum niet zien. De problemen met de levering zijn niet aan ons te wijten en een algemene compensatie zullen wij dan ook niet bieden.
Er is nog één mogelijke oplossing als je een wit toestel hebt besteld: je kunt je order annuleren en opnieuw bestellen met een zwart toestel. Daar zit wel één heel belangrijke maar bij:
reken niet op een snellere levering! Zoals gezegd komt ook zwart mondjesmaat binnen, en als iedereen zijn witte bestelling annuleert zijn en zwart besteld krijgen we er dus per definitie nog meer te weinig. Ook dan zal je langer moeten wachten. Daarnaast bestel je dan met een aanbieding zoals die nu bestaat (bv met 3 ipv 10GB)
Lang verhaal kort, het beste wat ik er van kan zeggen is: heb geduld. Je zit samen met ons en de rest van nederland in hetzelfde schuitje. We doen alles er aan om zo snel mogelijk te kunnen leveren, maar helaas duurt het lang en kunnen we daar niets aan doen.