Johnbob schreef:
*knip*
In dit geval leunt Vodafone lekker op de nalatigheid van Nokia.
En hoe zeer Vodafone ook gelijk heeft als ze zeggen dat de oorzaak bij Nokia ligt, zo weinig hebben WIJ te maken met Nokia maar juist met Vodafone.
Vodafone weet hoe dit forum steeds gefrustreerder raakt en kiest er als klap op de vuurpijl voor om niets te zeggen over de levering van afgelopen vrijdag.
Dat zal betekenen dat er enkel zwarten geleverd zijn of er is niets geleverd.
De keer ervoor wist men niet hoe snel men moest zeggen dat er goed nieuws was, er was een kleine hoeveelheid zwarte lumia's binnen gekomen....
Misschien kiest men er voor om niets meer te laten weten totdat er goed nieuws is...
Er word niet eens de optie ruilen aangeboden, Wit voor zwart.
Ik vroeg dit al eerder (en ja, ik val in herhaling, sorry...) maar als je niet blijft herhalen komt het nooit aan.
Sorry MOD's jullie zitten er midden in en kunnen enkel doorgeven wat Vodafone wil dat jullie doorgeven.
Maar op een gegeven moment is dat truukje ook klaar.
Ik wil weten wanneer de witte toestellen binnen gaan komen.
Dit kom je te weten door te bellen met Nokia....het klinkt raar, maar zo simpel kan het zijn!
( ja ik weet er komt wat meer bij kijken...maar hoe onmogelijker het verhaal gemaakt word dat dit niet kan, hoe duidelijker het word dat het een kwestie is van gewoon niet willen)
Nogmaals mod's dit is niet richting jullie 😉
Johnbob schreef:Hi Johnbob,
TumblinDice
Wat de een zeuren vind, vind de ander terecht klagen.
Als jij het zeuren vind dat je na het betalen van dergelijk bedragen (plus 2 jaar ab.kosten) wil weten waar je aan toe bent, be my guest.
Ik niet...het gaat hier niet om een broodje worst hè
Je mist het punt, Ik doe zaken met Vodafone en NIET met Nokia.
Als Nokia niet kan leveren....PRIMA.
Ik zit niet hopeloos te wachten op de 920...waar ik allergisch voor ben is de manier waarop Vodafone zich ervan afmaakt.
Door gewoon te zeggen dat zwart voor wit ruilen niet kan...
Dit kan wél maar het is wat meer werk, wat ingewikkelder...
Al komt de lumia in maart...dat is het punt niet, het heeft niets met gebrek aan geduldig zijn te maken...het is een kwestie van wat Vodafone doet als iets eenmaal mis gegaan is en hoe ze het oplossen.
Dat "leunen" tegen Nokia, dat weten we in middels wel.
Start met compenseren, start met alternatieven bieden door het WEL mogelijk te maken om de witte te ruilen voor de zwarten (voor die genen die dat willen)
Maar er gebeurd niets...
Ze kunnen hier bij Vodafone echt met z'n allen weken naar een groot ongeluk staan kijken zonder het ook maar iets anders aan te pakken dan men geleerd heeft.
Alles volgens protocol....ook al verliest men mensen....
En dan, als klap op de vuurpijl, het raar vinden dat omstanders beginnen te zeuren omdat iedereen druk is met redenen verzinnen waarom iets niet gaat.
Jullie moderators zouden dubbel moeten verdienen om dit geëmmer aan te horen, niets dan lof....;-)
Johnbob schreef:
Jullie moderators zouden dubbel moeten verdienen om dit geëmmer aan te horen, niets dan lof....;-)
Ik heb niks met Vodafone te maken hoor 🙂 Ik ben ook maar een bezoeker van het forum.
Als je dit topic bekijkt is het alleen maar kommer en kwel. Ik heb respect voor Stevie en de Mods, alleen maar gezeik lezen in dit topic met maar af en toe iemand die het wel snapt en begrip toont.
Ik zou niet graag in hun schoenen willen staan. Jij wel dan ? We wachten wel af wat er gecommuniceerd wordt 😄
Voel je niet aangevallen door mijn bericht, was meer een klein statement richtig dit hele topic 😄
Johnbob schreef:Het is geen kwestie van lastig vallen.
Stevie,
Het kan niet binnen onze systemen, en dan houd het op.
Rest my case....precies wat ik bedoel.
Laat maar verder.
Zal jullie niet langer lastig vallen....
Johnbob schreef:Maar wat is dan jouw voorstel om buiten de systemen om te werken?
Fijn dat jullie het niet ervaren als lastig vallen.
Jullie hebben de pech om als mods er tussen te staan.
Ik denk dat ik van mijn bedrijf uit een andere opvatting heb.
Klant is koning en kan niet bestaat niet....werken de systemen op een bepaald moment niet mee dan buigen we via IT de zaken zo
dat het wél werkt.
Gaat dit echt níet....dan maken we tijdelijks iets dat buiten de systemen om werkt.
Ik ben doorgaans heel gemakkelijk.
Maar als ik op 27 december 2012 telefonisch bestel en mij word verteld dat ik per 6 januari de levering kan gaan verwachten, dan vind ik dat ik op 6 februari 2013 alle recht heb om te klagen.
En klaar te zijn met het lezen van alle redenen waarom iets "niet" kan.
Ik wil lezen hoe men iets oplost zodat het wél kan.
En dat laatste is en blijft een kwestie van flexibiliteit en een portie welwillendheid.
Dat jullie mods dit niet kunnen verrichten begrijp ik...maar Vodafone kan dit wel.
Ik werk veel met IT inhoudelijke zaken en software...alles kan.
Maar idd, men wil niet hier aan gaan beginnen want dan blijven jullie aan de gang....dat heet tegenwoordig customer focus.
De klant is koning.
Ik weet het, ik val in herhaling.
Het gaat er niet om dat Vodafone niet kan leveren.
Ik snap heus wel dat as Nokia niet over de brug komt, dat jullie ook niets kunnen doen.
Het gaat er om dat er alternatieven zijn die Vodafone niet wil aangrijpen omdat ze anders "bezig blijven".
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.