Johnbob schreef:
Xiqu0n
Niets is zo frustrerend dan te horen krijgen dat men "constant werkt aan verbeteringen" terwijl de klant nooit iets merkt.
Vergeet niet Vodafone dat wij dit niet alleen via de helpdesk van Vodafone te horen krijgen als klant...als Nederlander.
Maar ook als we met de belasting bellen, ook daar de zelfde onkunde, energiebedrijven, gemeentes zelfs een vraag over een televisie betekend nog dat jij bij bedrijven door zo'n gruwelijk vraag en antwoordbandje heen moet om vervolgens bij iemand te geraken bij iemand die je precies verteld wat we allemaal al wisten voordat we belden.
Het word weer tijd voor 1 op 1 contact, wat dat betreft "terug naar vroeger".
Je het kost meer...maar de bedrijven en de regering bijt in de hand die hun voedt...
.
Daar snijd je een interessante discussie aan. Allereerst weet ik niet hoe dit valt, maar ik zeg het toch. Waarom blijven jullie bellen als we hier diverse keren hebben aangegeven dat er voor de 25e geen levering komt? Mijn kalender geeft aan dat we nu op de 18e zitten, dus dat is nog minimaal een week. Aan de telefoon gaat daar niks anders over gezegd worden Ben je zo niet een klein beetje zelf verantwoordelijk voor de frustratie?
😉*zoekt dekking*
😉 Los daarvan is een geval als dit altijd iets ingewikkeld. Stel dat je op mijn stoel zat, wist dat het in ieder geval de 25e wordt en dat je hoe dan ook op het proces weinig invloed hebt. Toch blijven mensen vragen om iets dat je niet kunt geven. Zelfs Nokia had deze vraag naar het toestel niet verwacht denk ik (wel gehoopt, niet verwacht). Ik heb gelezen dat de lumia in china 10x zo hard liep als de iPhone 5. De fabriek kan ze nu eenmaal maar met een bepaalde snelheid maken.
Met het juiste antwoord geven we dan toch juiste de enige goede service die we kunnen geven? Ik kan 100 miljoen in mijn service steken (uiteraard zonder verhoging van de abonnemenskosten ;)) maar daar wordt het antwoord niet anders van.
Dit staat overigens voor mij los van je opmerking over de orderstatus-pagina. Die pagina gewoon te werken en als een collega aangeeft je een mail te sturen, dan hoort dat gewoon te gebeuren. Einde discussie.
Ik weet niet precies of en wat daar mis is en een IT-probleem oplossen duurt soms even, maar dat hij gewoon moet werken, dat is geen punt van discussie natuurlijk.