Marc28 schreef:
Volgens mij is het al jaren bekend dat een toestel los kopen met sim only goedkoper is. Maar er zijn mensen zoals ik die geen 600,- in 1 keer kunnen ophoesten, dus dan neem ik bijvoorbeeld liever een abbo van 47.50 en betaal ik hem af in 2 jaar.
Klopt. Uiteraard betaal je met het abonnement dat je neemt allereerst voor de minuten en MB's, maar betaal je ook je toestel af. En daarbij schieten wij als Vodafone je dan even 600+ euro voor. Dat doen we ook weer niet alleen maar omdat we zo lief zijn
😉 Daarnaast is het zo bij elk product zo dat verschillende bedrijven verschillende aanbiedingen doen. Kijk bijvoorbeeld eens naar
http://tweakers.net/pricewatch/317836/nokia-lumia-920-zwart.html. Daar zit nogal verschil tussen.
Hetzelfde geldt voor bedrijven die het toestel met een abonnement erbij aanbieden. Wat bijvoorbeeld PDA-shop met de prijzen doet mogen ze helemaal zelf weten. Dat is een individueel bedrijf dat (onder andere) Vodafone abonnementen verkoopt, maar wat ze met de prijs van het toestel doen is hun keus. En iedereen staat vrij om bij Vodafone zelf te bestellen (en de service op bv je toestel via ons te krijgen) of ergens anders.
Sowieso, beetje speuren naar de beste prijs/kwaliteit is toch deel van de lol, of niet?
😉