Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
cyrix

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik hoop dan dat ik hem donderdag kan pre-orderen. Wel met 10GB abo uiteraard. En inderdaad, ik wil gewoon gebeld worden door de klanten service of in de winkel een pre-order kunnen plaatsen, en niet via twitter, facebook etc
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Omdat ik laatst in Duitsland de telefoon los heb gezien heb ik eens contact gezocht met Vodafone Duitsland. Daar is hij echter alleen te verkrijgen met Duits abonnement en niet los. Je moet een adres e.d. daar hebben.
 
Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld bij de Mediamarkt in Duitsland of iets dergelijks de telefoon los te kopen en dan bij Vodafone NL een nieuw abonnement af te sluiten SIM only? Is dat verstandig?
Criticaster

Gedreven Meedenker
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
De 920 is reeds in de "Pre-sale"
http://www.vodafone.nl/shop/aanbiedingen-samenstellen/abonnementen?_requestid=419626
Echter is deze duurder dan de normale prijs... 599e. ??
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat is al goed nieuws. Echter 1 ding kan ik maar steeds niet begrijpen. Hoe is het mogelijk dat Vodafone zich €660 vraagt en als ik even google zie ik dit:
 
http://www.google.nl/products/catalog?hl=nl&rlz=1C1AFAB_enNL451NL451&q=nokia+lumia+920&bav=on.2,or.r...
 
Oftewel veel winkels verkopen hem voor €600 los. Het is nu een kwestie van berekenen wat goedkoper is, abonnement met telefoon of losse telefoon en goedkoop SIM only. In ieder geval fijn dat Vodafone nu iets laat weten, evengoed vreemd dat de prijs zo verschillend is. Ik heb zojuist ook met iemand gesproken op de online chat en die vertelde mij dat waarschijnlijk voorlopig de prijzen niet gaan veranderen.
Criticaster

Gedreven Meedenker
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik ben er echt klaar mee. Ook ik heb Vodafone net benaderd via de chat met vragen over de prijs ed. maar Wendy was erg kort in haar beantwoording tot het brutale aan toe, niet erg netjes...

Heel het weekend het forum scherp in de gaten gehouden met berichtgeving alsof Vodafone voor niets wist, staat de 920 ineens op een zondagavond in de pre-sale in de Vodafoneshop...

Ik heb hem reeds elders besteld, Vodafone. Succes ermee..!?!
Snap je mijn frustratie niet, Lees maar mijn eerdere posten.

cyrix

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zojuist weer in een Winkel geweest bij een verkoper waarvan ik weet dat hij veel kennis van zaken heeft. Hij besloot heel verstandig niets lost te laten en had hem ook niet in de prijslijst staan (excel-sheetje, hoe 1990 is dat). Communiceren binnen verschillende afdelingen is blijkbaar nogal moelijk.
 
@Xiqu0n. Het is zeker fijn om toch iets te weten. Echter dit is niet dankzij de vodafone medewerkers, maar de gebruikers in deze thread die dit allemaal via via hebben moeten achterhalen.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Wat ik niet begrijp is waarom er nog zo veel mensen  trekken aan Vodafone?
Deze GSM is straks overal verkrijgbaar.
Ik had al moeite met Vodafone om hun manier van handelen maar als ik zie hoe veel mensen het zelfde ervaren moet het toch duidelijk zijn.
Mijn vriendin moet nog een half jaar en is dan eveneens weg.
 
Ik ga echt niet smeken om mijn abonnementskosten hier te mogen achterlaten elke maand, daar zullen ze op z'n oud hollandsch weer eens iets voor moeten gaan doen.
 
 
 
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Belde net met Vodafone, pre-orderen IS VANAF VANDAAG MOGELIJK voor eenieder die nog met Vodafone in zee wil.
 
 
Ik pas dit bericht nu een half uurtje later aan nadat ik nog even belde met de klantenservice over mijn rekening.
Het gesprek eindigde toch weer met het Lumia onderwerp.
 
Ik ben geholpen door een persoon die er werkelijk ALLES aan deed om me te helpen.
Er werden mensen bijgeroepen telefoontjes gedaan die ik hoorde, alles alles alles heeft deze persoon aangepakt om duidelijkheid te verschaffen.
Uiteindelijk kwam het er op neer dat verkoop niet te pakken te krijgen was en ze tot ergernis van de telefonist en mij ook geen tijden doorgaven wanneer men WEL bereikbaar is.
Uiteindelijk via een andere kant kwam een reactie dat Vodafone nog totaal GEEN nieuws heeft over de 920.
Wel wisten ze te vertellen dat deze telefoon NIET zo goed ontvangen werd...
 
Ze weten dus niets van het toestel maar weten wel dat het niet goed ontvangen word en hopen door dit te zeggen dat ik een toestel neem dat ze WEL hebben...en me weer 2 jaar te binden.
De lumia 920 word overal goed ontvangen...beter dan de nieuwe I-phone vlgs mij.
Wat een LULVERHALEN wederom van Vodafone.
 
Deze persoon wat mij probeerde te helpen was net als ik gefrustreerd en heeft alle zeilen bijgezet om mij en ook zich zelf dudelijkheid te verschaffen over deze telefoon...maar ook intern loopt met tegen betonnen muren op.
De bewindvoerders zitten ook hier hoog en droog en hebben totaal GEEN idee wat zich er beneden afspeeld....niet wetende dat de ene na de andere ontevreden klant afhaakt en overloopt naar de concurrent.
En als dan de cijfers van vodafone tegenvallen dan is het weer het welkvolk dat de keien op kan.
 
Vodafone, krijg je **bleep** op orde...dit soort acties kosten je de kop.
Bad news travels faster than light.
 
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hallo allemaal, de Nokia Lumia 920 Black of White zijn zoals Johnbob hierboven ook al aangeeft per vandaag te preorderen. Ze staan er vanaf vandaag bij op onze website via de volgende link (de zwarte) of deze link (voor de witte).

Voor diegene die hem gaat bestellen, alvast veel plezier met je aankoop!
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Eerlijk is eerlijk....waar men klaagt, daar moet ook ruimte zijn voor positieve ontwikkelingen....
 
Ik moest deze eerdere post bijwerken.
Ik heb contact gehad met meerder providers maar deze zijn allemaal duurder dan Vodafone.
Na lang gesproken te hebben met KPN blijk ik ook daar niet gevrijwaard te zijn van hoge maandlasten.
Tis wel erg hoe veel addertjes er onder het gras zitten in de telecomwereld.
 
 
Ik heb in tegenstelling dan wat ik eerder vertelde toch afgezien van een overstap naar een andere provider....
Omdat ik hoger uit ging komen qua abonnementskosten.
Tevens lease je het toestel bij biijvoorbeeld KPN en moet je na afloop bijbetalen voor je toestel...mocht je het willen houden.
Bij vodafone is het toestel na einde contract van jou terwijl de maandlasten lager zijn bij KPN.
Opeens word nu mijn klacht betreffende mijn hoge maandrekeningen onder de loep genomen en is men eruit waar het aan ligt.
Ook hier positive ontewikkelingen dus.
 
 
 
Mooijman

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gaat Vodafone toevallig ook de kleuren ter beschikking stellen?
Dit is toch wel een factor waarvan de Lumia 920 zijn bekendheid een beetje heeft.
 
Hoop dat er iets meer over verteld kan worden.
Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Snap persoonlijk de abbo's met de nokis lumia 920 ook niet goed. Als ik namelijk via de vodafone site de nokia lumia de 2 jarig abbo met 1 gig neem moet ik € 189,88 bijbetalen en kan ik alleen zwart of wit
 
Kies ik voor hetzelfde abbo maar dan op http://www.pdashop.nl/abonnement-kiezen/248230/nokia-lumia-920-rood.html hoef ik maar € 79,- bij te betalen en kan ik voor rood gaan. Scheelt toch even € 110,-
 
Hoort vodafone zelf niet goedkoper te zijn ?
 
Gaat om de 1000MB Data en 140 belminuten
jojoppes

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn rode lumia gisteren bij pdashop besteld! Scheelt een hoop geld en wilde graag een rode ipv een standaard zwart of witte!
Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nu vraag ik mij inderdaad ook af hoe dit kan? Als ik het goed begrijp zit ik dan nog gewoon bij Vodafone, alleen koop ik niet direct bij Vodafone? Kan iemand mij dan precies uitleggen hoe dit werkt.
 
Ik heb zelf een simpele berekening gemaakt en bij Vodafone blijkt dat ik het goedkoopste uit ben als ik toestel los koop met een Sim Only abon:
 
Een Sim only 75+500mb + Toestel bij bijvoorbeeld bol.com maakt een totaal van €1004.00
 
Koop ik een Abonnement bij PDA van Vodafone krijg ik het volgende uit:
 
Abon 90+500mb €787,56 + toestel €151 + aansluit €30 = €968,56.
 
Het scheelt dus €40 bij PDA shop. Waar zit het addertje? Waarom zou ik dan niet gewoon bij PDA gaan i.p.v. Vodafone, ik heb dan nog steeds Vodafone alleen niet direct gekocht bij Vodafone.
Mooijman

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand mij toevallig van de moderators vertellen VOOR 6 JANUARI, waarom een abbo afsluiten bij pdashop.nl goedkoper is als op de site van vodafone zelf?? Ik betaal in totaal 60 euro minder voor men toestel als ik Lumia 920 daar bestel. Ook viel me op als je een nieuwe abbo neemt dat je minder betaald voor het toestel dan als je verlengd... :@ Net also alleen maar nieuwe klant interessant zijn en de al bestaande klanten niks meer uit maken..
 
Kan iemand mij toevallig ook vertellen waarom het niet mogelijk is om een abbo verlenging te doen bij een vodafone winkel en dan eventueel wacht tot je toestel beschikbaar is (bv: Lumia 920 Rood), zodat je wel aan de huige acties kan meedoen? Want nu kunnen we alleen maar de zwarte en de witte pre-orderen op de vodafone site... (Terwijl er bij de PDAshop.nl wel de rode of gele gepre-orderd kan worden..)
 
Als ik vrijdag nog steeds niet meer info heb dan ga ik echt over van provider, zeer fustreerend dat  niemand iets weet bij vodafone en dat uiteindelijk de kleuren (waarom het toestel een beetje bekend is geworden) niet beschikbaar zijn als pre-order.....
 
Hoop uit de grond van men hart dat we eindelijk wat duidelijkheid krijgen ipv onbeantwoorde vragen.
Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Mooijman  Overigens als je bij pdashop gaat bestellen (zoals ik ondertussen gedaan heb), dan word het contract pas getekend op het moment dat ze het toestel leveren, je valt dus al naast de boot van de 10gb omdat ze gaan leveren vanaf 10 januari. Zijn wel andere sites waar je gelijk een contract kan tekenen en dus dan nog de 10gb kan krijgen. Al schijnt de nieuwe actie iets van 6 maanden korting te zijn en 3gb internet. Maar dat is volgens mij nog niet officieel bevestigd. Voordelen van pdashop voor mij is dat ik een rode kon bestellen en minder voor een toestel hoefte bij te betalen dan via de vodafone site.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Mooijman,
Het kan natuurlijk voorkomen dat aanbiedingen bij externe partijen verschillen dan de acties die wij aanbieden.
We proberen voor zowel bestaande als nieuwe klanten een mooie aanbieding op te stellen, ook hier kan wel eens verschil in zitten.

Wat betreft je vraag over het voortijdig verlengen; ik begrijp je standpunt.
Het probleem echter is dat, zodra wij een bestelling aanmaken, we ook direct het artikel (type/kleur etc.) moeten invoeren. We kunnen dit gedeelte van de bestelling niet als het ware open laten en de order dan afronden. Dat is systeemtechnisch gewoon echt niet mogelijk.

Ik kan je op het moment helaas geen duidelijkheid verschaffen over de levertijd/beschikbaarheid van de rode en gele Lumia's 920.

Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik begrijp het gewoon niet. Eigenlijk is het voor mij dus gewoon nu het verstandigste om bij PDAshop te bestellen, zodat ik evengoed Vodafone heb maar daarbij ook nog eens minder kosten. Ik zou toch denken dat Vodafone er alles aan doet om mensen direct aan de organisatie te binden. Dit is ook de rede dat ik vroeg , waar zit het addertje bij bijvoorbeeld PDAshop, maar als ik hier iedereen moet geloven is de beste oplossing dus toch om gewoon bij PDA mijn abonnement af te sluiten, ook al is het Vodafone.
 
Aangezien ik het niet begrijp ga ik morgen maar eens naar een lokale Vodafone winkel en laat ik hier mijn berekening zien. Indien zij me niet duidelijk aan kunnen geven waarom ik voor hun zou moeten gaan en niet bij PDA shop is het voor mij ook duidelijk. Ik zal de reactie hier posten zodat jullie er ook nog iets aan hebben.
 
 
PinoDeSok

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Loopt de pre-order van de lumia 920 met 10GB ook op 6 januari af, of gaat deze nog door? Aangezien het niet mogelijk is om te verlengen i.c.m. dit toestel, hoe gaat het dan in zijn werk als ik hem nu pre-order, om zo hoe dan ook in aanmerking te komen voor 10GB? Is er trouwens al meer duidelijk wanneer de lever datum is? Graag advies...
Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ PinoDeSok,
 
Ik lees op andere forums, dat de 10gb eindigt op 6 januari, en dat er daarna een nieuwe actie komt met 3gb. Ze zeggen wel dat de korting die je nu krijgt over 12 maanden dan minder zal worden en dat je dan een korting krijgt over 6 maanden. Maar van de korting is nog niet officieel bevestigd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic