@Johnbob, ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice omtrent je klacht over jouw facturen. Stuur ons even een tweet via
@vodafonenl of een bericht op onze wall van Facebook (
www.facebook.com/vodafonenl/). Dan kunnen we voor je nagaan wat er misgaat en waardoor de kosten ontstaan. Als je factuur niet klopt en er is sprake van onterechte kosten, dan moet dit simpelweg worden rechtgezet. We zijn, ook met de kerstdagen, 24 uur per dag bereikbaar via Twitter en Facebook.
@Xiqu0n, ik begrijp je reactie. De informatie die beschikbaar is geven we zodra deze beschikbaar is aan jullie door. Helaas is er momenteel nog geen nieuwe informatie om te verstrekken. Er staat momenteel intern een vraag uit wanneer dat de preorder definitief zal starten en of de informatie dat de preorder op de 27e van start gaat correct is. Zodra we reactie hebben, laten we dat hier weten. In verband met de feestdagen ben ik echter bang dat het even kan duren alvorens er een reactie is die ik met jullie kan delen. We komen er dus op terug!