Mooni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobile protect Pincode vergeten

http://voda.fo/ne/vld4hHallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet eens! Ik hoop dat jullie mij zo kunnen helpen! Groeten Monique van den Eijnden
184 Reacties 184
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi revanremeker,

Kunnen we je misschien verder helpen via het forum? Laat het ons weten mocht je vragen hebben.
Mocht je de Mobile Protect code zijn vergeten neem dan even contact op met de klantenservice.
wilmahogendoorn

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook nooit een wachtwoord aangemaakt bij mobile protect en nu is mijn mobiel vergrendeld. Ik zit in Luxembourgen kan mijn mobiel niet gebruiken. Kan Mobile protect verwijderd worden? Wat moet ik nu?
Heb een pincode gekregen maar nog doet ie het niet.
Heb 2 x gebeld met Vodafone, kostte mij 15 euro....

Anonymous
Niet van toepassing
hey wilmahogendoorn,

Het enige wat je kunt doen is zorgen dat je telefoon verbonden is met het internet om vervolgens met een ander toestel contact op te nemen. Zij kunnen de pincode resetten waardoor je weer in je toestel kan. Daarna kan je in de app naar instellingen gaan om deze te verwijderen,

Groetjes stevied86
Anonymous
Niet van toepassing
Werkt dat niet dan dien je het toestel opnieuw op te starten waarbij je heel snel (normaal) van boven aan naar onder kunt vegen waardoor het menu naar voren komt om mobiele gegevens aan te zetten. Daarna is het weer even afwachten want omdat het toestel geen verbinding heeft met het internet komt de code ook niet aan. Dus de code dient namelijk eerst aan te komen op het toestel.
Wat je ook kunt doen is het toestel in de veilige modus opstarten om daar mobiele gegevens aan te zetten. Deze optie verschilt per telefoon.

Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
wilmahogendoorn , is het nog gelukt?
marion1956

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tot 2x toe is mijn telefoon op zeer ongewenst moment vergrendeld. Zo maar ineens. Ik heb de eerste keer een pincode aangemaakt, maar die werkte niet bij de 2e vergrendeling. Omdat ik mijn telefoon vaak als navigatie gebruik met wandelen is het heel erg vervelend als deze midden in het bos vergrendeld.

Ik wil deze app van mijn toestel hebben, maar dat lukt niet. Wat kan ik doen.

groetjes,
Marion

wilmahogendoorn

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee Marc, ik baal er ontzettend van! Ik heb al sinds ik mobile protect heb het gevoel dat mijn telefoon door hun is overgenomen. Ik zit op een camping in Luxembourg en heb al sinds donderdag geen mobile meer om te gebruiken. Het is echt **bleep** want ik ben diabetes patiënt en heb er een speciale app opzitten om mijn koolhydraten te tellen!
😞
Groetjes, Wilma
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Aii niet het goede moment wilmahogendoorn :(!
Je zou even kunnen kijken of de Live Chat je nog verder kan helpen, die assisteren je hiermee graag verder. We willen je graag via het forum helpen maar helaas gaat dat gewoon niet omdat het forum alleen is bedoeld voor Tips & Tricks.

Hopelijk is dit probleem zo snel mogelijk verholpen voor je!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! wilmahogendoorn,

Het is mogelijk om de app volledig te verwijderen.

Je kunt de app vanuit de Mobile Protect app zelf verwijderen door Protect te openen en dan te klikken op het menu/instellingen icoon dan zou je onderaan de opties zien staan ''Verwijderen'' en dan komt de rest vanzelf!

(Weet je nou niet het wachtwoord van je Protect? Deze kun je opnieuw aanvragen en dan kom je er alsnog in)!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey wilmahogendoorn,

Is het nog gelukt met de tips van SamsungExpert en die van mij?

Groetjes stevied86
wilmahogendoorn

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel voor de tip! Maar ik wacht wel even tot ik morgen weer terug in Nederland ben! Heb Vodafone ook al een uurtje aan de telefoon gehad en dat loste niets op.
wilmahogendoorn

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar ik kan helemaal niet meer in mn mobiel!!!
Anonymous
Niet van toepassing
Laat ons dan even weten hoe het afloopt!
Wat je ook kunt doen is langs de winkel gaan zodat zij het gaan proberen en mocht het hun lukken kunnen zij altijd in bellen bij ons.

Groetjes Steven
wilmahogendoorn

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou Vodafone toch ook moeten kunnen? Mn wachtwoord resetten?
Anonymous
Niet van toepassing
Oh absoluut, maar daarvoor moet de telefoon wel verbinding hebben met het internet
wilmahogendoorn

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had een nieuwe wachtwoord van mobile protect gekregen maar er stond dat ik een verkeerde pin op mn mobiel had op de screensaver maar die is al jaren hetzelfde!!! En het gekke is dat ik na 5 x een halve minuut moest wachten en dan weer verder kon proberen. Noormaal kan je dan toch niet meer verder?
Anonymous
Niet van toepassing
hey wilmahogendoorn

Betreft de pincode van het toestel verschilt dit hoe vaak deze mag ingegeven mag worden.
Echter de sim pincod kan maar 3x foutief ingevuld worden en daarna dient de pukcode ingevoerd te worden

Groetjes Steven


nootje

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit in Kenia. Heb geprobeerd lokale SIM kaart in mijn GalaxyS5 te gebruiken. Mobile protect blokkeerde toestel onmiddellijk. 6 cijferige PIN werkte niet. Zit nu zonder telefoon, de e-mail sevice werkt niet, de chat is buiten gebruik, een aparte e-mail leverde een case-nummer op, maar dat is in My Vodafone niet terug te vinden (ik zou geen openstaande vragen hebben) en via Facebook hoor ik voorlopig nog niks terug. Hoe krijg in mijn telefoon weer aan de praat???
Anonymous
Niet van toepassing
Hey nootje,

Allereerst moet de simkaart erin van Vodafone. Zorg er wel voor dat je geen sim pincode hoeft in te geven.
Dit doe je door de simkaart in een ander toestel te stoppen en de pincode uit te zetten. Zorg er tevens ook voor dat het toestel verbonden is met het netwerk. Vaak dien je hem dan of nog eens opnieuw aan te zetten of bij Android heel snel van boven naar beneden vegen tijdens het opstarten en dan mobiele gegevens aan te zetten (tevens in jouw geval moet ook dataroaming aan staan.)
Vervolgens neem je contact op of telefonisch of via de chat. Mijn collega's kunnen dan een reset uitvoeren. Mocht dat niet werken kunnen ze een case inschieten voor de technische dienst om het wel werkende te krijgen.

Groetjes stevied86
nootje

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank Stevie. De chat werkt niet helaas. Ik krijg de tijd van het toestel om mijn SIM pin te activeren dus dat is geen probleem. Heel snel roaming aanzetten gaat ook nog lukken denk ik. Maar telefonisch contact opnemen is een ramp. Daar moet ik dan een ander (prepaid) toestel voor lenen, en voordat je door de wachtrij bent is vanuit Kenia het hele beltegoed op. Het is me 1 keer gelukt, maar degene die ik toen aan de telefoon had kreeg het niet voor elkaar.... Kan ik niet simpel zelf een resest uitvoeren of het toestel in een veilge modus opstarten en dan gewoon die vreselijke app verwijderen/uitzetten? Noooooit meer mobile protect wat mij betreft!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic