Mooni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobile protect Pincode vergeten

http://voda.fo/ne/vld4hHallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet eens! Ik hoop dat jullie mij zo kunnen helpen! Groeten Monique van den Eijnden
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Kenny16 ,
Welkom op ons forum, hier krijgen andere klanten de kans om jou te helpen en jij kunt met anderen in gesprek gaan over allerhande leuke onderwerpen.
Omdat we via het forum geen individuele cases behandelen, kan ik je enkel algemene informatie geven.
De pin code van Mobile Protect is een 6 cijferige code (datum?).

Als je via Facebook, Twitter of telefonisch contact opneemt, dan kunnen de collega's van de 24/7 Web Crew je verder helpen hiermee, eventueel de code resetten als je hem echt niet meer weet 😉

Groetjes, Per

Bekijk in context

184 Reacties 184
Valentiney

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goeie avond iedereen,
 
Heb een vraagje ik was bezig met mijn telefoon en had er tijdelijk even een andere simkaart in gestopt mobile protect sprong op toen ik mijn telefoon opnieuw opstarten, wat natuurlijk hartstikke goed is als er een nieuwe simkaart in wordt gestopt. Mijn vraag is echter ik kreeg een bericht dat mijn vriend was gewaarschuwd dat dit was gebeurd. Ik kan me vaag in een heel ver veleden herinneren dat ik dit (mogelijk) heb ingesteld. Ik vraag me alleen af waar ik dit dan opnieuw kan aanpassen. Iemand een idee?
 
Alvast Bedankt!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Valentiney,

Goede vraag! Eerlijk gezegd heb ik daar nog niet over nagedacht. Ik heb het even door iemand laten testen maar helaas staat deze optie niet in het menu. Je kunt dit alleen instellen op het moment dat je de app de eerste keer installeert. 😞
Valentiney

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
humm das idd apart. Gegevens van mijn Ex staan erin dus dat betekend dat de app onbruikbaar is. Opnieuw installeren helpt ook niet want het werkt via je nummer. Wel apart dat dit niet aantepassen is en jammer van een bruikbare app die dus nu niet meer bruikbaar is. Wat voor mogelijkheden heeft die "vriend" eigenlijk? Heb de laatste paar weken al een aantal keer last gehad dat mijn telefoon spontaan geblockeerd was namelijk
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyy ik heb het even nagevraagd bij de experts.
Helaas is het niet mogelijk. Wat je het beste kunt doen is uitloggen van mobile protect, en dan contact opnemen met de klantenservice. Mijn collega's kunnen dan je account verwijderen zodat je je opnieuw kunt registreren.

Nogal omslachtig natuurlijk maar helaas de enige oplossing op dit moment.
weednamese

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou graag mijn mobile protect pincode willen resetten. kan iemand mij hierbij helpen?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
[Edit Serkan]
Hey weednamese,

Je kunt een nieuwe code via e-mail opvragen of je toestel ontgrendelen via je My Vodafone account: Inloggen op My Vodafone -> Persoonlijk -> Vind mijn Toestel -> Ontgrendel.

Indien dit niet lukt kun je hierover contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 1201. Zie voor meer contactmogelijkheden Vodafone.nl/support.
Tessa1304

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi, mijn telefoon is vannacht spontaan geblokkeerd door vodafone protect in mijn zak. Ik weet de code niet om hem te deblokkeren, dus ik heb een mail gekregen met daarin de link naar de site. Deze site herkent echter mijn telefoonnummer niet als geldig en ik weet ook mijn inlogcodes niet. 
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Misschien dat je even hiervoor de klantenservice moet contacteren om dit probleem te verhelpen. Of je zou je E-Mail nog eens kunnen proberen te openen.
hannavw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem.Ik zit even buiten bij een vriendin en loop naar binnen en pak mijn mobiel ook mee en ik kijk en ineens is het toestel vergrendeld.Ik heb de pincode geprobeerd, maar die doet het niet. Als ik naar de site ga die er vermeld bij staat en ik wil mijn telefoonnummer invoeren herkent 'ie die ook al niet meer, dus precies hetzelfde hier. Ook mijn vraag wat te doen, heb mijn mobiel toch echt nodig. 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo beide, vreemd dat de toestellen spontaan zijn geblokkeerd. Wat hier de reden van is kan ik zo niet aangeven. Je toestel ontgrendelen kan via je My Vodafone account. Dit al geprobeerd?
1pim1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat lukt ook niet die email is niet opnieuw verstuurd
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Misschien dat het Vodafone Webcare team op Twitter of Facebook je hiermee kan helpen hun zijn er natuurlijk ook voor dit soort gevallen.

Alvast succes!
Kenny16

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goeie morgen
Kenny16

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mij telefoon is vergrendeld en er staat ik moet een pincode hebbe maar die hb ik nooit gemaakt maar hb wel me mobile protect aan staan
Hoe kan ik hem ontgrendelen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Kenny16 ,
Welkom op ons forum, hier krijgen andere klanten de kans om jou te helpen en jij kunt met anderen in gesprek gaan over allerhande leuke onderwerpen.
Omdat we via het forum geen individuele cases behandelen, kan ik je enkel algemene informatie geven.
De pin code van Mobile Protect is een 6 cijferige code (datum?).

Als je via Facebook, Twitter of telefonisch contact opneemt, dan kunnen de collega's van de 24/7 Web Crew je verder helpen hiermee, eventueel de code resetten als je hem echt niet meer weet 😉

Groetjes, Per
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Per

My Vodafone: Persoonlijk > Vind mijn Toestel > Ontgrendel.:S
Dit zou toch gewoon moeten werken? dit is iets wat een gebruiker zelf ook kan. toch?
renemobielzoet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb na een bezoek aan een andere mobiele provider mijn simkaart uit het toestel gehad, en na het terug plaatsen van sim kaart, is de boodschap van Mobile protect van McAfee tevoorschijn gekomen. Nieuwe code geprobeerd aan te vragen, maar deze wordt niet verzonden naar vrienden met een toen der tijd opgegeven telefoonnummer. Hoe kan ik mijn toestel weer actief maken, want zonder is vrij lastig om mijn abonnement te voltooien?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @renemobielzoet

Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp actief op het forum. Misschien vind je hier het antwoord dat je zoekt!
Mitchje

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Zins gisteren is mijn telefoon vergrendeld en weet niet hoe dit komt.
Nu kan ik hem alleen niet weer ontgrendelen.

Als ik hem opstrart vraagt hij om mijn pincode en na het invullen krijg ik en melding: "uw toestel is vergrendeld". (mobiel protect).

Ik weet niet goed welke code ik moet invullen hier want mijn "normale" pincode werkt niet.

Kan iemand mij helpen?

MVG Michelle


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic