Mooni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobile protect Pincode vergeten

http://voda.fo/ne/vld4hHallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet eens! Ik hoop dat jullie mij zo kunnen helpen! Groeten Monique van den Eijnden
184 Reacties 184
Anonymous
Niet van toepassing
Top om te horen
Catharina1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mobile protect heeft mijn tel.vergrendeld en ik weet mijn pincode niet
Anonymous
Niet van toepassing
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zorg er wel voor dat je het klantnummer bij de hand hebt
fabiannegondrie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en mijn vodafone simkaart in deze telefoon gedaan.
Mijn oude telefoon gaat nu in de vodafone protect stand en ik heb een pincode nodig.

hoe kom ik aan deze pincode?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Wanneer je inderdaad de Vodafone simkaart uit het toestel haalt wordt Mobile Protect automatisch geactiveerd (voor je eigen veiligheid). Als je de pincode niet meer kunt herinneren dan zou je eventueel contact kunnen opnemen met de klantenservice. We kunnen niet via het forum een nieuwe Mobile Protect code toesturen (hiervoor zijn meerdere beveiligingsvragen nodig om zo ook echt te weten dat het om de juiste persoon gaat).

Via www.vodafone.nl/support/contact/ kun je via meerdere kanalen contact opnemen met de klantenservice.

Fijne avond!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic