Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,191Oplossingen
  • 1,615Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Ervaring ACE verzekeringen + VTS (Zakelijk) Alleen-lezen Onopgelost

Graag deel ik met jullie mijn ervaring.Afgelopen maandag was ik niet meer bereikbaar. Ik had geen netwerk verbinding. Met de vaste lijn de klantenservice gebeld. Zei vertelde me dat het waarschijnlijk...

Geen sms kunnen ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Ik had een prepaid kaart van vodafone gekocht maar dit bleek een hybride te zijn.Nu heb ik gebeld met vodafone en zij hebben de hybride omgezet in prepaid. Ik heb alles geïnstalleerd maar ik kan geen ...

Pvd door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Gegevens veranderen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb gisteren een bestelling gedaan en zag te laat dat de bevestiging naar mijn oude email adres is gestuurd en heb deze dus niet ontvangen. Waar en/of hoe kan ik dit nog veranderen?

ing8 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bestel prepaid krijg hybride Alleen-lezen Opgelost

Deze week heb ik een (gratis) hybride sim ontvangen. Bedankt! Echter ik heb een pre-paid data sim gevraagd en wil deze dan ook enkel voor mobiel prepaid internet gaan gebruiken. Is het mogelijk om de ...

Irv door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Flipwallet S6 vergrendelt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hey, Bij dichtmaken van mijn flipwallet vergendel mijn scherm niet meer en scherm gaat ook niet aan als ik mijn hoesje open. Weet oemand waar het aan ligt???

Gabi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag m.b.t. abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Mijn 2 jarig abonnement is afgelopen op 11 maart 2015. Nu is het inmiddels juli. Mocht ik een mooi abonnement tegenkomen die goedkoper is hoe pak ik dit het beste aan? Wordt mijn abonnement nu p...

ColinSB door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verbinding met het internet Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteren heb ik internet blox aangezet op mn telefoon (samsung galaxy core prime) Helaas gaat het internet erg slecht. Hoe moet ik de instellingen op mn telefoon zetten. Wie o wie heeft de oplos...

Arja door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

MultiSIM opzeggen, contract kwijt Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik heb al enige tijd een MultiSIM, alleen data, voor mijn iPad. Ik wil een ander abonnement aanvragen, maar moet dus eerst dit bestaande abonnement opzeggen. Ik ben het contract ervan kwijt...

Aankoopbon en datum New Phone Every Year Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Bijna een jaar geleden heb ik mijn abbonement voortijdig (precies vier maanden van te voren) verlengd. De originele looptijd is 24 november 2014 tot en met 23 november 2016. Hierbij heb ik ook ...

rrvdst door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet gebeld worden maar wel bellen Alleen-lezen Onopgelost

Een medewerker van een Vodafone winkel heeft mij een bij geknipte simkaart gegeven. Nu kan ik wel bellen en sms versturen maar niet ontvangen. Op geen enkele locatie. Erg vervelend. Wat kan ik hier aa...

Emma18 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Time-out abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Momenteel heb ik een Vodafone Red Essential abonnement dat verloopt op 28 januari 2016.Ik ga van 13 oktober t/m 10 mei naar australie dus wil graag een time-out in mijn abonnement. Is het slim ...

Aniekv door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone en WindowsPhone en kennis van je klanten, er valt nog veel te leren Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg zojuist het volgende SMS berciht:"Vodafone info: Vanwege een technische storing kunnen wij u momenteel geen status geven over uw bundel verbruik. Ga naar My Vodafone app om uw bundel verbruik...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan wel bellen en smsen. Maar geen sms of telefoontje ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik heb sinds een week het probleem dat ik wel kan bellen internetten en smsjes versturen. Maar niet gebelt of gesmst kan worden.Heb de simkaart al geprobeert in een ander toestel maar daarm...

bprocee door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wijzigen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb in februari mijn abonnement verlengd en heb gekozen voor het smart 700 abonnement. Achteraf blijkt dat het erg krapjes is met de internetbundel en had ik voor 2 euro meer beter voor red essenti...

Patlieke door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S2 start niet meer op... Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, sinds dat mijn telefoon vanmorgen is vast gelopen en ik deze opnieuw heb willen starten, start deze niet meer op. Ook niet bij het proberen van een reset met volume knop omhoog + home knop...

gezwelde accu Galaxy s2 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort heb ik problemen met mijn Galaxy S2.Na 100% laden geeft hij flikkerende scherm en gelijk krijg ik een zwarte scherm.Als ik hem openen ik kan alleen zien dat de accu is leeg en gaat hij weer...

nekro19 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S3 mini DOA - geen hulp bij retour Alleen-lezen Onopgelost

De Samsung S3 mini die ik vorige week kreeg bij verlenging abo werkt niet, gaat niet aan.Ook in de winkel krijgen ze 'm niet aan de praat. Melding daar: terugsturen o.v.v DOA + verzoek tot herlevering...

mvm door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Is mijn abbo nu opgezegd of niet? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, De vodafonelijn is op dit moment niet bereikbaar, dus ik dacht ik doe het even op deze manier. Ik heb namelijk ong. anderhalve maand geleden een brief gestuurd naar vodafone dat ik graag mijn a...

Kan niet bellen, sms en interneten op 3g Alleen-lezen Onopgelost

Hoi heb sinds anderhalve week al problemen met mijn foon.Ik kan niet bellen of gebeld worden, sms en internetten buiten huis.Als ik thuis ben dan heb ik wel wifi. Ik ben ook al wel bij de winkel gewee...

lisette door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom is contact met vodafone zo moeilijk Alleen-lezen Onopgelost

2 zaken: omzetten van contract. Hiervoor moet je wat formulieren invullen verzamelen en OPSTUREN. Per mail is niks mogelijk. Nu komt het, een formulier niet goed ingevuld? Dan krijg je een mail waarin...

shoof door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen