Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,309Oplossingen
  • 1,798Discussies
  • 83.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

LG G5 - Titan Alleen-lezen Onopgelost

Goedenmiddag, Ik heb 2 week geleden de LG G5 bestelt aangezien ik het (na mijn mening) de beste telefoon vind. Nou is mijn vraag wanneer deze geleverd gaat worden. Want mijn bestelling staat nog steed...

Matige dienstverlening Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 3 weken terug een iphone 6 met 1 jarig abonnement gekozen als verlenging. De toestelkosten zouden 119 euro zijn. Ik moest deze bestelling jammer genoeg annuleren want ik krijg inplaats van een ...

sim kwijt Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Beste mensen, ik ben mijn sim kwijt geraakt.Ik was wegens familie omstandigheden 4 maanden weg en nu kan ik me sim niet vinden.Ik heb nog wel serie nummer en puk code verpakking.waar mij om...

klacht! Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk ben al langer dan een maand bezig met de aansluiting van 2nieuwe abbonementen in combinatie met de samsung 7edge.Mijn grootste fout om bij vodafone deze aan te sluiten.De eerste keer ging het ...

Apple iPad air 2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik wil graag een abbonnement nemen op de Apple IPad Air 2.Nou wil ik de 64 gb, daar zitten eenmalige kosten aan vast van 149,99. Betaal ik deze bij mijn eerste rekening of zodra ik het abbonneme...

Verzending abo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik werk van maandag tot vrijdag van half 7 tot 6 uur. Er is dus niemand thuis overdag. Hoe kan ik dan mijn telefoon laten leveren? Kan dit in de avond uren? Of kan ik het ergens ophalen (Geen v...

Iphone 5s kapot Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zit momenteel op Curacao voor 5 maanden en vandaag is mijn Iphone 5s gesneuveld. Ik heb een abonnement met een verzekering. Over een maand komt er familie op bezoek bij mij op Curacao. Is he...

Verlengdeal - Napster, TV Anywhere of Netflix, aan jou de keus! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/45y2sVanaf 4 april hebben we nieuwe abonnementen. Daar horen natuurlijk ook leuke deals bij! We hebben voor ieder wat wils. Muziek luisteren, TV kijken of je favoriete series en film...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen