rikclaessens schreef:@rikclaessensZojuist telefoontje van de winkel gehad dat het toestel klaar ligt. Snelle 2-3 weken. Toch nog nette levertijd, maar toch was het fijn geweest om wat meer info te kunnen krijgen over de status van de levering. Succes iedereen in ieder geval.
@rikclaessens
We hebben helaas geen informatie over de winkelvoorraden. Dit kan overigens ook nog per winkel verschillen. We proberen in ieder geval de verschillen tussen de verschillende verkoopkanalen zo klein mogelijk te houden. Ik ga ervan uit dat onze collega's direct contact met je opnemen zodra je toestel binnen is.
donnywals schreef:Dat is balen Donny. Je komt hierdoor inderdaad achteraan in de rij te staan. We hebben op dit moment helaas nog geen 'reserve' toestellen die we gelijk kunnen leveren.
Hoi Vodafaal,
Ik heb mijn zilveren 64Gb iPhone6 op vrijdag 26 sept. ontvangen. Op zaterdag heb ik deze alweer terug mogen brengen naar de winkel zodat hij opgestuurd(!!!!) kon worden omdat hij kapot bezorgd was. Op dinsdag is hij binnen gekomen bij jullie service center en vandaag de dag is hij nog altijd niet als retour geboekt.
Betekent dit dat ik tot week44(!!) moet gaan wachten op de vervanging van mijn DOA toestel? Ik vind het echt schandalig dat jullie zo lang doen over een DOA vervanging. Getuigd volgens mij van een niet gestroomlijnd, niet klantvriendelijk traject dat hier aan vast zit. Niemand kan mij concreet vertellen hoe lang zaken duren. 5-10 werkdagen is mij aan de telefoon verteld. Dat is toch idioot?
Anyway, ik wil weten of DOAs dus achteraan aansluiten bij bestellingen of dat jullie gaan zorgen dat ik netjes binnen de 5-10 werkdagen een nieuwe iPhone heb... (dat zijn nu dus nog 5 werkdagen.)
Donny
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.