Serkan schreef:Het is echt on-ge-lofelijk dat ik iedere keer weer een nieuwe (teleurstellende) mededeling krijg via verschillende kanalen. Het lijkt me duidelijk dat Vodafone zijn zaken totaal niet op orde heeft wat klantenservice betreft. Ik heb 5 jaar lang geen enkel probleem ondervonden en dan is alles prachtig bij jullie. Ik ben er in de afgelopen week echter achter gekomen dat ik op Vodafone niet hoef te rekenen als het aankomt op problemen met een toestel waar ik maandelijks voor betaal. Met name als ik me dan bedenk dat ik, wanneer ik in een winkel verlengd had dan misschien wel iets duurder uit was geweest, maar wel direct een vervangend toestel had gehad. Maargoed, we wachten af. Als jullie maar niet denken dat jullie het geld voor die iPhone6 gaan afschrijven voordat ik hem binnen heb. Ik ga niet betalen voor iets dat ik niet heb 🙂donnywals schreef:Dat is balen Donny. Je komt hierdoor inderdaad achteraan in de rij te staan. We hebben op dit moment helaas nog geen 'reserve' toestellen die we gelijk kunnen leveren.
Hoi Vodafaal,
Ik heb mijn zilveren 64Gb iPhone6 op vrijdag 26 sept. ontvangen. Op zaterdag heb ik deze alweer terug mogen brengen naar de winkel zodat hij opgestuurd(!!!!) kon worden omdat hij kapot bezorgd was. Op dinsdag is hij binnen gekomen bij jullie service center en vandaag de dag is hij nog altijd niet als retour geboekt.
Betekent dit dat ik tot week44(!!) moet gaan wachten op de vervanging van mijn DOA toestel? Ik vind het echt schandalig dat jullie zo lang doen over een DOA vervanging. Getuigd volgens mij van een niet gestroomlijnd, niet klantvriendelijk traject dat hier aan vast zit. Niemand kan mij concreet vertellen hoe lang zaken duren. 5-10 werkdagen is mij aan de telefoon verteld. Dat is toch idioot?
Anyway, ik wil weten of DOAs dus achteraan aansluiten bij bestellingen of dat jullie gaan zorgen dat ik netjes binnen de 5-10 werkdagen een nieuwe iPhone heb... (dat zijn nu dus nog 5 werkdagen.)
Donny
donnywals schreef:Dat is balen Donny. Je komt hierdoor inderdaad achteraan in de rij te staan. We hebben op dit moment helaas nog geen 'reserve' toestellen die we gelijk kunnen leveren.
Hoi Vodafaal,
Ik heb mijn zilveren 64Gb iPhone6 op vrijdag 26 sept. ontvangen. Op zaterdag heb ik deze alweer terug mogen brengen naar de winkel zodat hij opgestuurd(!!!!) kon worden omdat hij kapot bezorgd was. Op dinsdag is hij binnen gekomen bij jullie service center en vandaag de dag is hij nog altijd niet als retour geboekt.
Betekent dit dat ik tot week44(!!) moet gaan wachten op de vervanging van mijn DOA toestel? Ik vind het echt schandalig dat jullie zo lang doen over een DOA vervanging. Getuigd volgens mij van een niet gestroomlijnd, niet klantvriendelijk traject dat hier aan vast zit. Niemand kan mij concreet vertellen hoe lang zaken duren. 5-10 werkdagen is mij aan de telefoon verteld. Dat is toch idioot?
Anyway, ik wil weten of DOAs dus achteraan aansluiten bij bestellingen of dat jullie gaan zorgen dat ik netjes binnen de 5-10 werkdagen een nieuwe iPhone heb... (dat zijn nu dus nog 5 werkdagen.)
Donny
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.