Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Marc,

Hoe kan je als moderator vragen of de forummers al weten welke ze gaan bestellen als de prijzen door Vodafone nog niet bekendgemaakt zijn?

Klopt het dat deze donderdag rond 20:00u gepubliceerd worden?

Ik zou graag e.e.a. uitgebreid op een rij willen zetten. Van T-Mobile heb ik de benodigde informatie al, maar Vodafone lijkt wederom de kat uit de boom te kijken. Nu maar hopen dat dat gunstig uit zal pakken voor de klanten.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@flieger

Het was meer een vraag uit interesse;). Niet een inventarisatie van het aantal toestellen dat besteld aan worden.

Zodra er meer informatie bekend is ontvang je deze per mail, als je je hebt ingeschreven via de website. Ik heb deze op dit moment namelijk ook niet. Wacht dit bericht even af, dan kun je aan de hand daarvan je keuze maken.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Ha Annebelle,

Hartelijk dank voor je toelichting. Kun je wel al aangeven wanneer de prijzen gepubliceerd zullen worden?

Is Stevie nog actief op dit forum?
Harrie_A

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb enkele maanden geleden mijn abbo verlengd met een Red Super sim only omdat ik wist dat er later in het jaar een nieuwe Iphone kwam.
Kan ik vanacht de Iphone6 ook los bestellen zonder abbo of verlenging?
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Beste,

is het ook mogelijk de iphone 6 vanacht 00:01 LOS te bestellen? of alleen mét abbo?


Tom
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Tomvantreeck
je kunt bij ons alleen toestellen in combinatie met een abonnement bestellen. Losse toestellen gaan dan eerder via electronica zaken of via de toestelfabrikant zelf.

Gr Per
chantie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goedenavond,
eik ben 10 september in de vodafone winkel geeweest. Er was toen meer bekend over de iphone 6 en ik had besloten dat ik de telefoon graag wil hebben. Ik dacht dat de pre-orders pas vanaf vanacht geplaatst konden worden maar er werd mij toen verteld dat dit al kon dus zo gezegd zo gedaan. Zag ook oo zijn beeldscherm bedankt voor de pre-order er wordt een e-mail naar u winkelaccount toegestuurd. Iemand op mijn werk vertelde echter dat het echt niet mogelijk was om hem eerder te bestellen dan de 19e maar later las ik dat er meerdere winkels waren die al een pre-order hadden geplaatst en dan er toen een stop op is gezet. Wat is nou waar? Is mijn pre-order geplaatst en kan ik vanavond gewoon lekker optijd mijn bedje in of moet ik nou toch nog opnieuw een pre-order plaatsen?

groeten chantal
kevink

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan mijn abonnement vanaf de 25e verlengen, nou hoorde ik dat sommige abonnees al konden verlengen in de winkel. Kan ik vanavond toch alvast verlengen omdat het toestel pas de 26e geleverd wordt? Anders levert deze situatie m.i. een nadeel op omdat ik normaal gesproken geen preorder zou zijn en men dan vanaf de 26e kon bestellen. Diegenen die tussen de 18e en 25e hun 4-maanden periode in gaan staan dan door deze nachtelijke actie helemaal achteraan in de rij.
Tivisola

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist al de iPhone 6plus kunnen bestellen. Echter zag ik hier niets over in de bevestigingsmail. Ben benieuwd of het goed gaat 🙂 orderreferentie:106303633
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @Tivisola
De eerste melding:D
Wat leuk dat je er melding van maakt!!!

Ik kan niet in ons order systeem kijken maar wat bedoel je met "Echter zag ik hier niets over in de bevestigingsmail"?

Let me know, groetjes, Per

Tivisola

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou in de email wordt wel melding gemaakt dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten en dat me abonnement gewijzigd is. Maar geen melding dat ik de iPhone 6 besteld heb. Is dat normaal?
chantie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Waarom kan ik het nummer niet bellen? Ik krijg dan te horen dat ze gesloten zijn.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ik heb ook 20 min geleden de iphone plus besteld.
Heb nog geen bevestigings mail binnen gekregen helaas..
Dan maar afwachten!

Groetjes!
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ik heb hetzelde probleem.
kan vodafone bevestigen dat alles goed gegaan is. ordernummer: 106303937
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Hoe kom jij aan het ordernummer? Kan ik ook nergens vinden......
hster

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
staat in mijn bevestigingsmail. alles klopt maar kan nergens zien dat ik ook daadwerkelijk een iphone 6 bijbesteld heb.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Nou jij hebt tenminste een mail gekregen.. Ik heb nog niks binnen.
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Inmiddels 34 minuten in de wacht en de sites liggen plat....... Ik heb ook altijd geluk
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Hier al gekeken: https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp ??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic