Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Startterskit Samsung Galaxy S6 (wireless charger & clear cover) Alleen-lezen Onopgelost

Beste Leden, Leuk zo een gratis starterskit van vodafone met de wireless charger en clear cover. Echter, mijn clear cover heeft zilveren randen en mijn Galaxy is helemaal in het Goud. Dit staat niet m...

Verun door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Inloggen op my Vodafone werkt niet. Alleen-lezen Opgelost

Inloggen op my Vodafone werkt niet. Heb zojuist mijn ww gewijzigd. Na emailadres en ww springt het scherm op mijn laptop terug naar "U moet niet meer inloggen met uw 06 . Doe ik ook niet.Iemand enig i...

Berke100 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

levering verkeerde telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Ik had een galaxy s6 edge gepre-orderd omdat ik mijn abbo wilde wijzigen. Ik kreeg er nog wat extra dingen bij. Ik kreeg een week voordat hij binnen zou komen ook nog een mail dat ik 1 gb extra zou kr...

CH13L door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HELP! Kan ik een adapter krijgen? Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik van Vodafone gratis een micro-adapter krijgen voor mijn simkaart? Dus dat ik een adapter krijg voor mijn microsim naar een gewone simkaart. Ik weet dat het bij T-mobile gratis is, is dat hier o...

sophiavn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonement pauzeren met behoud nummer Alleen-lezen Onopgelost

Dag, Voor stage ben ik momenteel 5 maanden in Spanje. Aangezien ik heir weinig aan mijn abonement heb zou t zonde zijn dit al die tijd door te laten lopen. Ik zie dat er een optie is om je abonement t...

nilsk123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummerbehoud Blyk - Vodafone Onderling Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Afgelopen week is mijn telefoon gestolen. Zondag heb ik mijn sim laten blokkeren en ben deze week al een paar keer naar de Vodafone winkel geweest om mijn nieuwe sim te laten activeren met nummer...

Anette door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe achterhaal ik het nummer dat een voicemail heeft achter gelaten? Alleen-lezen Onopgelost

Iemand heeft een voicemail achter gelaten maar de stem herken ik.Ik had een melding op mijn iPhone maar dit was geen sms. Nu kan ik het telefoonnummer dat mij heeft gebeld niet achterhalen en dus niet...

BekoG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Teruggave prepaidtegoed bij overstap naar abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone klantenservice, Op 2 januari 2015 ben ik overgestapt van Vodafone prepaid naar een Vodafone abonnement.Sinds die tijd wacht ik op teruggave van mijn overgebleven prepaidtegoed.Zojuist o...

ekennol door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

vodafone sim only naar hybride Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een sim only bel+sms+web 100 abonnement bij vodafone ik wil deze omzetten naar vodafone hybride met hetzelfde nummer wat moet ik doen om dit af te sluiten?

ylona door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Account omzetten...... Lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik moest van vodafone mijn account omzetten om in te loggen met een email adres. Nou na een tijdje lukte alles gelukkig, behalve op de app. Die laat nu heel mijn telefoon crashen.. En als ik via de pc...

Internet Blox werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds gister heb ik een iPhone 4s ipv een Samsung galaxy fame. Ik maak altijd gebruik van de internet Blox. Mijn simkaart heb ik in de iPhone 4s geplaatst, alleen de internet Blox werkt niet.. A...

Sabinem18 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verbruik internet bundel Alleen-lezen Onopgelost

Ga iedere maand over mijn internet bundel heen van 1 gb , bij hollands nieuwe had ik maar 500 mb en daar had ik meer dan genoeg aan. Heb alle instellingen in de telefoon iphone 6 + aangepast of uitgez...

Mouwrik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummerbehoud - hoe werkt het? Alleen-lezen Onopgelost

Vanochtend vroeg heb ik nummerbehoud aangevraagd van mijn huidige prepaid provider naar Vodafone prepaid. Na het formulier te hebben ingevuld kreeg ik een e-mail met een casenummer, waarin stond verme...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

onbegrijpelijke verandering aan download rekeningen Alleen-lezen Onopgelost

Geacht VodafoneIk heb rekeningoverzichten nodig met de details van de kosten, incl gebelde nummers etc.Dat lijkt met de vernieuwing niet meer mogelijk? Alleen voor zakelijke rekeningen kon ik zo iets ...

janopvoda door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement veranderen Alleen-lezen Opgelost

Kan ik mijn Scherp L abonnement wat volgend jaar april afloopt nu veranderen in een Smart 500 abonnement.Alvast bedankt.

zegei door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Actie HTC One M9 Harman Kardon Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Ik heb een korte vraag, ik wil heel graag de HTC One M9 pre-orderen maar mijn abonnement (bij T-Mobile) loopt nog te lang zodat ik nog niet kan overstappen naar Vodafone. De HTC One M9 wi...

Daley026 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

update android 5.0 Alleen-lezen Opgelost

Ik wacht nu al een weekje of ander halve week op de update maar der is niet duidelijk wanneer hij uitrolt op mijn Sony xperia Z1, weten jullie dat misschien?

Systeem update lukt niet (S4) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Om mij heen hoor ik allemaal mensen die een melding hebben gehad voor een systeemupdate (android 5.1). Ik heb deze melding nog niet gehad en heb nog android 4.1. Als ik klik op systeemupdate vi...

LindaLux door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ik heb ineens het net nummer van groot britannie? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb sms wel eena met een vriendin uit iran. Dit gaat altijd goed, tot mijn laatste smsjes ineens een brits netnummer hebben.+44498342741379Zo word mijn nummer ineens weergegeven voor haar. E...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen