Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Cagdas

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hallo,

Ik heb gisteren een bestelling gepaatst via frends en family. Ik ben momenteel elders anders klant en heb nu voor vodafona gekozen. Als ik naar de status qua beschikbaarheid kijk zie ik dat mijn telefoon: iphone 6 plus zwart beschikbaar. Wanneer wordt het toestel toegezonden? Hoelang duurt zo n nummerbehoud?
tomtiedom

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas, mijn bestelling is met nummerbehoud dus dat houd in dat ik moet wachten tot dat goed gekeurd is? Vandaar dat ik elke keer zulke vage antwoorden kreeg. Dat gaat dus nog wel even duren. Ik ben bang dat ik dan toch maar bij mijn huidige provider blijf waar sommigen gewoon nog op voorraad zijn.
Cagdas

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Inderdaad, ik denk dat ik ook maar gebruik ga maken van de 14-dagen afkoelperiode.
Maikel20

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
JAAA

Zojuist via de chat een 3S code gekregen om mijn bestelling te volgen!

Word morgen tussen 11:00 en 13:00 geleverd! 🙂

Top vodafone bedankt!!!

Voor de andere mensen:
Ik heb om 1:45 besteld
iPhone 6 16gb grijs
Normale verlenging, via de telefoon.
Sanne198

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ben benieuwd of dat ik die 3s code ook kan verkrijgen. hang aan de telefoon nu.. ben benieuwd! hopen dat hij er morgen is!
TakkuNL

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Zo te zien worden de 16GB's dus nu al uitgeleverd.. Zijn er mensen met een 64GB die al een T&T code hebben ontvangen?
Sandokanz

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik hang in de wacht. Ben benieuwd
TB

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik snap alleen niet dat je hiervoor moet gaan bellen.

Ze kunnen toch mailen.


TakkuNL

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
TB schreef:
Ik snap alleen niet dat je hiervoor moet gaan bellen.

Ze kunnen toch mailen.


Reken maar dat wanneer de koppeling tussen order en toestel is gemaakt je vanavond een mailtje krijgt met je T&T code. Door nu te bellen heb je alleen wat eerder de code binnen
koningjordy

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
en wat heb je nog voor je 5 gekregen? ik vraag 300 euro maar het loopt nog niet echt los
Sanne198

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik las hier dat de 16gb's worden uitgeleverd.. en die heb ik maar vind het wel raar dat ik dan nog geen code heb ontvangen of wat dan ook helemaal niks.. inmiddels hand ik al 15 minuten aan de lijn zonder ook maar iemand gesproken te hebben.. k wil mijn code!!!!!!!!!!! :D:D
TB

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
iphone 5 32 gb

met doos, oortjes en oplader.

300 euro krijg ik ervoor 🙂
BoGeurts

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben de afgelopen dagen al een aantal keer gebeld met nr onbekend maar gemiste oproep... vandaag dacht ik dat kan vodafone wel eens zijn over de levering van mijn Iphone 6 64 GB Gold. Dus even gebeld naar Vodafone en daar kreeg ik inderdaad het antwoord dat zij hadden gebeld over dat mijn telefoon in handen van PostNL is. Heb nog geen code want die zou ik krijgen via de mail. Nog niks ontvangen en net weer een gemiste oproep van nr onbekend. Kan het zijn dat zij bellen om een afspraak te maken voor levering?
dreamworks

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yessss....Zojuist via de chat een T&T code ontvangen voor een levering voor morgen, iPhone 6+ 64GB Space Grey.
Ik kreeg ook nog een telefoonnummer erbij om een afspraak te maken???
Vorige week online besteld.

Maikel20

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hahaha excuses aan vodafone dat nu door mij iedereen aan de telefoon hangt :P.

Ik moet mijn iPhone 5 16gb ook nog kwijt inderdaad. Ik dacht eraan om hem bij vodafone in te leveren voor 180 euro... Voor die 2 tientjes die je meer krijgt op marktplaats is de moeite niet.
Sandokanz

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Net gebeld. Konden nog niet zeggen over de 128G Zilver. Waren nog niet binnen.:@

Afwachten dus.............................
Sanne198

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
waarom krijg ik mijn 3s code niet via de telefoon?.. die kennen ze toch gewoon geven of moet ik nou echt mn haren blond laten verven omda ik dom ben of?
TakkuNL

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
BoGeurts schreef:
Ik ben de afgelopen dagen al een aantal keer gebeld met nr onbekend maar gemiste oproep... vandaag dacht ik dat kan vodafone wel eens zijn over de levering van mijn Iphone 6 64 GB Gold. Dus even gebeld naar Vodafone en daar kreeg ik inderdaad het antwoord dat zij hadden gebeld over dat mijn telefoon in handen van PostNL is. Heb nog geen code want die zou ik krijgen via de mail. Nog niks ontvangen en net weer een gemiste oproep van nr onbekend. Kan het zijn dat zij bellen om een afspraak te maken voor levering?
PostNL werkt niet met afspraken, dit gaat gewoon als een normaal pakket. Nieuwe klanten moeten een leverafspraak maken met een andere omdat ze een contract moeten tekenen, hun bankrekening en identiteit moeten verifieren. Bestaande klanten krijgen hun iPhone dus via de gewone pakketpost binnen, dit werkt dus niet met een een afspraak. Als je iPhone in het leverproces zit krijg je dus een track&trace code, daarmee kan je online kijken hoelaat de pakketbezorger ongeveer aan de deur staat.
TakkuNL

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Sanne198 schreef:
waarom krijg ik mijn 3s code niet via de telefoon?.. die kennen ze toch gewoon geven of moet ik nou echt mn haren blond laten verven omda ik dom ben of?
Als jouw toestel nog niet overgedragen is aan PostNL hebben ze ook nog een 3S code! Zolang het nog niet zover is kunnen ze geen track&trace code geven en zal je dus nog even moeten wachten.
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
hang in de chat....... zou ik daar ook een T&T code krijgen voor mijn iphone 6 plus 128GB Silver?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic