Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
TakkuNL

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nog iets wat vreemd is, op de site staat dat ik doordeweeks tussen 8.00 en 21.00 contact kan opnemen met 0800 0560 over de status van mijn (telefonische) bestelling. Echter, als ik het menu doorloop krijg ik te horen dat ze alleen tussen 8.00 en 18.00 bereikbaar zijn
Hunty

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Je moet 1201 draaien
TakkuNL

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hunty schreef:
Je moet 1201 draaien
En welke opties doorloop je dan in het keuzemenu? Deze gaan namelijk eigenlijk alleen over technische dingen of over het bekijken van rekeningen
Sanne198

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had gewoon nummertje 2 gekozen.. waarna ik 22 minuten aan de lijn hing.... en een afgescheept antwoord kreeg
bartpostma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn toestel de 19e tijdens de opening van de pre-order iets na 02:00 (02:10 ongeveer) besteld online met verlenging van abonnement (inclusief nummerbehoud). Gaat om een iPhone 6 space grey 16GB. Tot op heden geen T&T code of mailtje of iets anders ontvangen. Zal ik m op de 26e in huis hebben?
Maikel20

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@bartpostma

Ga ik wel vanuit, ik heb ongeveer 15 min voor jou besteld en mijn toestel word morgen geleverd. Exact zelfde als jij hebt qua abbo en toestel.
koningjordy

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
je zal maar bij vodafone werken en al die telefoontjes beantwoorden.... om gek van te worden natuurlijk. respect voor de medewerkers (en ja het is hun werk) maar dan nog!!! Ik wacht nog steeds lekker af zonder te bellen of iets dergelijks op dit forum na. Ik hoop toch wel dat ik morgen of vanavond het gelukkige berichtje mag ontvangen om morgen in huis te blijven van school. Iphone 6 plus 64gb spacegray, i'm waitin for ya!
Hidduh

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddels heb ik via de chat een Track & Trace code gekregen van een hele vriendelijke supportmedewerker. Kan 'm morgen - samen met een ander pakket - tussen 19:00 en 21:00 verwachten. 😄
Sanne198

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goh.. wat fijn dat ze via de chat wel gewoon meer info kunnen geven dan alleen:. je moet afwachten, k kan niks zien, ik kan je niks vertellen..
nu weet ik in ieder geval dat er een toestel aan mijn bestelling is gekoppeld en dat ik binnen een paar dagen de track&trace code kan ontvangen
Mikezdj

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
sanne 198

Misschien omdat t bij jou nog niet verwerkt is? Als ze jou order nog niet aan post NL gegeven hebben kunnen ze je er geen sturen. Dus spam niet heel het forum onder!

Waarschijnlijk leveren ze alle pakketten tegelijk en komt post nl niet 30x terug op een dag. Dus wacht af! Vandaag geen code? Dan morgen geen telefoon maar krijg je hopelijk voor jou je code morgen en je telefoon zaterdag, of later 😉
Sanne198

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hidduh wanneer heb jij je iphone 6 besteld als ik vragen mag?
Jaap1981

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
zojuist in de chatgehangen...... Cindy was alleraardigst.... Mijn iphone 6 plus 128GB zilver is naar TNT. helaas nog geen T&T code....... hij word morgen of zaterdag bezorgd..... 😄 ik heb de 19de bestled om ongeveer 01:10.........

rowievdv

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net te horen gekregen dat mijn iphone 6 16 gb space grey bij POSTNL ligt. maar nog geen 3s code. kan vanavond nog gebeuren maar dat weten ze niet. Ik hoop het wel want denk toch ook dat ze allemaal tegelijk worden verzonden. Als je echt wil weten of je kans maak dat je hem morgen heb gewoon die chat proberen ligt die al bij postnl dan is de kans aanwezig dat je hem morgen heb
ik heb de mijn donderdagnacht om 0:15 besteld. dus hopen dat ik hem morgen heb. heb al lang genoeg gewacht
BoGeurts

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oke thanks snapte het al niet. Vodafone kon door de telefoon wel vertellen dat mijn Iphone bij PostNL ligt maar heb nog geen mail met t&t code ontvangen.. zal misschien nog wel niet aangemeld zijn.
TakkuNL

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ook ik heb via de chat zojuist een T&T code gekregen, iPhone 6 64GB SG. Morgen tussen 12.00 en 14.00 is hij hier!
Hunty

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Net gebeld en een track en tracé code (3S nr) gekregen van Vodafone: m'n iPhone 6 64GB zilver wordt morgen tussen 12.00 en 14.00 uur bezorgd, locatie Amsterdam. Betreft overigens een abo-verlenging telefonisch besteld donderdagnacht om ca 01.10 uur. Voor degenen die nog in spanning wachten: hoop dat die van jullie ook morgen al geleverd wordt! Fingers crossed!
Cagdas

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Omdat ik nummberhoud had aangevraagd worden de toestel toegezonden nadat nummerbehoud rond is. Zo'nn nummerbehoud kan 2,3 weken duren ... Ik heb mijn bestelling maar geannuleerd want 2 3 weken wachten op nummerbehoud en dan nog de verzending afwachten is voor mij te lang..
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Goede berichten inmiddels! Is er al iemand met Friends & Family verlenging die een bevestiging van verzending heeft ontvangen?
tomtiedom

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zelfde voor mij inderdaad, super gemeen, normaal gesproken krijg je gewoon je bestelling en hoor je wanneer nummerbehoud geslaagd is. Nou ja, dan blijf ik toch maar bij T-Mobile.
Cagdas

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@tomtiedom

precies, blijkbaar wil men geen nieuwe klanten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic