Hoi @elmalo,
Welkom op de Community van Vodafone.
Dat is een hele specifieke vraag. Maar ik help je hier graag verder mee.
Lijkt mij erg fijn om overal te kunnen werken waar je maar wilt. Dat is echt luxe!
Ik leg je graag meer uit over de Fair Use Policy.
Heb je in vier maanden tijd je abonnement meer gebruikt in het buitenland dan in Nederland? Dan nemen we contact met je op en word je op de hoogte gesteld van je verbruik in het buitenland. Je krijgt dan twee weken de tijd om je duurzame band met Nederland aan te tonen en je internetverbruik in het buitenland aan te passen.
Er is sprake van een duurzame band als je hier woont, werkt of studeert. Maar ook wanneer je:
- in Nederland woont maar in het buitenland werkt of andersom (grensarbeiders)
- voor een aantal maanden ‘overwintert’ binnen de EU
Denk hierbij aan documenten zoals je loonstrook, contract, huurcontract etc. Deze kun je hiervoor gebruiken.
Ik zie dat op de link over de fair use policy, alleen de abonnementen voor februari 2021 staan. Ik heb gelijk het verzoek intern aangekaart om de website aan te passen en iets duidelijker te vermelden op onze website.
Met de Fair Use Policy mag je 12,5GB gebruiken aan data in de EU. De data vanuit Ziggo wordt hier niet in mee genomen. Houdt hier dan ook rekening mee. Voor abonnementen na februari 2021 (Red): Je mag zowel de 12,5GB van ons als de dubbele data van Ziggo in de EU verbruiken.
Weet je ongeveer wat je per maand verbruikt?