Goedemorgen, ik zou graag de status weten van mijn order met het nummer: ********
Heb tot de dag van vandaag niks ontvangen en zou via Rembours betalen! Heb nog niet ontvangen wanneer mijn telefoon bezorgd zal worden.
Hoop spoedig van u te horen
Groetjes Yura de Sousa
Moderator edit: ordernummer verwijderd
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Yura,
Welkom op de Community van Vodafone.
Leuk om te lezen dat je voor ons gekozen hebt.
Ik leg je graag meer uit over het bestelproces.
Je gaat een sms ontvangen met daarin het weeknummer waarin wij het toestel versturen.
Zodra wij het toestel overhandigen aan de koerier, ontvang je een e-mail met een track en trace code.
Het contract ontvang je via e-mail of bij de bestelling zelf.
Je mag hiervoor contact opnemen met mijn collega's van de afdeling "Status order". Mijn collega's zijn hiervoor aanwezig vanaf 08:00 uur tot en met 20:00 uur via het nummer 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk).
Laat je weten of het gelukt is?
Hoi @Yura
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het opvragen van je status kan je zelf doen op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml
Daarop krijg je dan actuele status informatie over je bestelling.
Staat alleen het bericht op dat ik ontvangen heb na de aanvraag voor een abonnement, en niks over de bezorging van de telefoon en contract etc...😕😅
Hoi @Yura,
Welkom op de Community van Vodafone.
Leuk om te lezen dat je voor ons gekozen hebt.
Ik leg je graag meer uit over het bestelproces.
Je gaat een sms ontvangen met daarin het weeknummer waarin wij het toestel versturen.
Zodra wij het toestel overhandigen aan de koerier, ontvang je een e-mail met een track en trace code.
Het contract ontvang je via e-mail of bij de bestelling zelf.
Je mag hiervoor contact opnemen met mijn collega's van de afdeling "Status order". Mijn collega's zijn hiervoor aanwezig vanaf 08:00 uur tot en met 20:00 uur via het nummer 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk).
Laat je weten of het gelukt is?
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Yura?
Hebben zij je meer duidelijkheid kunnen geven over de bezorgdatum?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.