Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,211Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Voorlezen van SMS berichten Alleen-lezen Opgelost

Alle SMS berichten worden automatisch voorgelezen. Ik wil dit uitschakelen maar krijg dit nergens voor elkaar. Wie weet in welke instellingen dit zit?

jpmanni door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen data op mijn telefoon Alleen-lezen Opgelost

"Hoi ik heb tijdelijk toestel, weinig gebruikt, maar blijkt een samsung grand met versie android 4. Ik kan er mee vooruit, maar heb geen gegevensuitwisseling, dus internet via wifi, niet via mijn data...

cris65 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet wereld xl werkt niet goed Alleen-lezen Opgelost

had wereld xl aan staan. Stap in het vliegtuig in new york en zet telefoon uit geland op schiphol zette ik mijn telefoon weer aan. Kreeg gelijk zondere verder waarschuwing ineens een sms dat ik mijn d...

Zeeburger door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

nieuw toestel bij abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik zou graag een Samsung A80 willen bij mijn verlenging. Is dat mogelijk. In het overzicht staat alleen een A70.

Kruimel77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

waarom mij abbo verlengen?? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een abbo 2gig 150min bellen voor 12euroWaarom zou ik hem verlengen voor 1 met 1 gig en 150min bellen voor 13.50 euro. En niet huidige abbo door laten lopen??

bakoersen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vowifi uitzetten Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Kan ik ook het VoWifi uitzetten op de Oneplus 6T kan het niet vinden in de instellingen.

Nummerbehoud andere provider Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik wacht nu al een weekje op mijn activatie van mijn nieuwe simkaart van vodafone. Het zou woensdag gebeuren. Toen was er een storing en zal het vandaag gebeuren.. helaas werkt zowel mijn oude p...

Kam1la door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone winkel Alleen-lezen Opgelost

Wat is het telefoonnummer van de vodafone winkel in capelle aan den IJssel?

DMARC validation failed. Alleen-lezen Opgelost

Ik stuur mij regelmatig een e-mail via de GSM (Vodafone) met dingen die ik nog moet uitzoeken of links van webpagina's om verder te lezen. Ik stuur mij dan een e-mail vanaf mijn Ziggo e-mailadres naar...

FB door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Overstappen na 1 van de 2 jaar contract: Kan dat zonder extra kosten? Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg bij m 'n huidige provider geen coulanceregeling., terwijl die vergeten is mijn aanmelding voor glasvezel in Noord West Friesland aan de aanleggers door te spelen.Bovendien werken apps die ze ...

vanZanten door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

doorschakelen naar voicemail Alleen-lezen Opgelost

hoe kan ik anonieme bellers automatisch doorschakelen naar voicemail?

szt door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Weergave data tegoed EU Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik in de app zien hoeveel data tegoed ik nog heb in de EU? Kan mij een tijd herinneren dat er in de app 2 cirkel diagrammen zichtbaar waren, waarvan 1 voor in de EU. Weliswaar kan ik bij detai...

hrj door Gedreven Meedenker
  • 71 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 17 Likes

ik ben niet bereikbaar en kan niet sms'en Alleen-lezen Opgelost

sinds gister kan ik niet meer gebeld worden en ik ontvang ook geen sms’jes meer. Ik heb mijn netwerk al op handmatig gezet en mijn telefoon herstart, helaas zonder succes.

Ljmx06 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

voicemailinstelling wijzigen Alleen-lezen Opgelost

voicemailinstelling wijzigen. sms sturen ipv bellen

elenie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De Galaxy Note 10 en Note 10+ zijn er! Alleen-lezen Onopgelost

Het is eindelijk zover. Tijdens Unpacked 2019 werden de Note 10 en de grotere Note 10+ aangekondigd. Voor de echte Note Fans was het even afwachten. Maar ze zijn er eindelijk.Hieronder lees je over ee...

Steven door Community Moderator
  • 11198 Topics
  • 1688 Oplossingen
  • 2095 Likes

SUPPORT Alleen-lezen Onopgelost

Today I am really upset and angry. I have a business subscription with Vodafone. But since last night I have not been able to receive calls anymore. And anyone calling me get the message that this num...

BJSO door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

buitenlands rekeningnummer Alleen-lezen Onopgelost

kan ik een buitenlands rekeningnummer gebruiken als ik een nieuw abo afneem?

rekel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

hoe kan je zien hoe je aan ongevraagde diensten komt? Alleen-lezen Opgelost

Mijn zoon heeft hetzelfde bericht als onderstand gekregen. Ik denk dat het gelukt is om het via payinfo op te zeggen. Maar hoe kom je hieraan en hoe voorkom je dit?Ook last van ongevraagde sms abonnem...

Nienke201 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samenvoegen account Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abonnement bij Ziggo en twee bij Vodafone. Nu is er één Vodafone account gekoppeld met ZIggo. De tweede wil ik toevoegen maar dat lukt of kan niet. Is daar een oplossing voor?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen