Opgelost! Ga naar oplossing.
Reem0nN wrote:
Mijne is binnen, kan niet anders zeggen dat ik uiteindelijk toch tevreden ben met de service van Vodafone.
Soms lijkt het alsof de ene medewerker meer kan dan de ander bij de klantenservice.. maar uiteindelijk woensdag mijn vorige XS Max 256GB Space Grey retour gestuurd, en zaterdag een nieuwe bestelling kunnen plaatsen en vandaag me nieuwe iPhone XS Max 256GB Gold mogen ontvangen.
Erg tevreden met de service, en snelle levering en uiteraard het apparaat.
Advies voor degene die niet langer willen wachten, laat je bestelling annuleren en maak een nieuwe voor 256GB i.p.v. de 64GB.. die is blijkbaar gewoon op voorraad en met 1-2 dagen geleverd.
Succes voor degene die nog wachten, en veel plezier met jullie nieuwe device, het is het waard.
mm.el_ wrote:
Vandaag mijn iPhone mogen ontvangen na 2,5 bijna 3 weken gewacht te hebben! Het wachten is het waard hihi. Ben er super blij mee !!!
Wingetje1 wrote:mm.el_ wrote:blij om te horen. Welke telefoon heb je besteld en wanneer? Ik heb het 24 september besteld iPhone xs max 64gb gold.. de status van mijn bestelling staat nog steeds op “ontvangen”... ?
Vandaag mijn iPhone mogen ontvangen na 2,5 bijna 3 weken gewacht te hebben! Het wachten is het waard hihi. Ben er super blij mee !!!
mm.el_ wrote:Wingetje1 wrote:mm.el_ wrote:blij om te horen. Welke telefoon heb je besteld en wanneer? Ik heb het 24 september besteld iPhone xs max 64gb gold.. de status van mijn bestelling staat nog steeds op “ontvangen”... ?
ik heb precies dezelfde als jij besteld en ook op de zelfde datum!
Pfff wat kut is dat zeg, vooral als je enthousiast bent om het te krijgen haha. Toen ik de email kreeg ben ik gelijk me bed uit gegaan. Eerste de beste broek en shirt gepakt en aangetrokken en gaan met die banaan naar de winkel?
Wingetje1 wrote:mm.el_ wrote:Dan hoop ik dat het nog 1 van deze dagen is. Precies hoe jij het verteld maakt het dat ik nog minder ongeduldig word haha. Maar die van mij wordt gewoon thuis bezorgd en duurt ook nog extra 24uur eroverheen ivm overstappen regelen op de achtergrond... duurt lang haha. Maar geniet ervan! ☺️Wingetje1 wrote:ik heb precies dezelfde als jij besteld en ook op de zelfde datum!mm.el_ wrote:blij om te horen. Welke telefoon heb je besteld en wanneer? Ik heb het 24 september besteld iPhone xs max 64gb gold.. de status van mijn bestelling staat nog steeds op “ontvangen”... ?
Pfff wat kut is dat zeg, vooral als je enthousiast bent om het te krijgen haha. Toen ik de email kreeg ben ik gelijk me bed uit gegaan. Eerste de beste broek en shirt gepakt en aangetrokken en gaan met die banaan naar de winkel?
B-Shockz wrote:
Wingetje1
Wat ik je kan adviseren over dit is annuleer alles en ga naar de winkel. Nadat het verkeerde toestel geleverd werd heb ik meteen gebeld en kon ik het toestel zelf terugsturen of via de winkel. Ik heb alles in de winkel uitgelegd en laten zien dat ik al vanaf de pre-order dag alleen maar gezeik heb en constant fouten bij & door Vodafone.
Ik ging niet heen om gelijk oid te krijgen ik wilde gewoon aantonen waarom mijn geduld nu op was en hopen op een tegemoetkoming. Ik werd heel netjes behandeld en ik heb meteen maar een toestel gereserveerd. Ik kon hem nog niet meenemen omdat ik eerst een bevestigingsmail moest hebben dat het verkeerde toestel weer bij hun was ivm fraude. Dat snapte ik dus nu heb ik alles op papier staan en kan ik die gewoon meenemen naar de winkel.
Ik bestel in ieder geval niet weer op vodafone.nl omdat alles telefonisch geregeld moet worden en je dan geen poot hebt om op te staan. En wat ik nog meer frustrerend vind is dat ze een chat aanbieden of service via facebook maar totaal niet nakomen.
* De chat is altijd beschikbaar maar er is nooit een medewerker beschikbaar.. Bied dan de service niet aan vodafone..
* En op facebook chat wanneer je iets vraagt krijg je het standaard antwoord ja meneer wij mogen uw gegevens niet inzien of kunnen het inzien. Het beste wat u even kan doen is bellen bla bla bla
De jongen in de winkel vertelde mij ook dat de website eigenlijk iets los is van de filialen zelf. Ik snapte meteen wat hij bedoelde. Ik werk zelf in de gall & gall en daar hebben we precies hetzelfde probleem met de gall en gall website. 1 dikke rommelpot. Ik vraag mij af of er daadwerkelijk gecommuniceerd wordt onderling daar. In de afgelopen periode heb ik 11 personen gesproken en elk persoon kwam met het standaard antwoord wat je aangeleerd krijgt. Ombuigingsmethode door eerst begrip te tonen en dan een zogenaamde oplossing aan te bieden. Ik ken het want ik pas het zelf ook toe op sommige klanten. Ik kom alleen daadwerkelijk met een echte oplossing en niet met de optie om 4 keer mijn order te annuleren zonder dat ik er akkoord mee ben gegaan.
Vodafone als jullie dit lezen.. Schaam jullie diep. Echt waar.
Ik hoop echt dat jullie hier wat mee gaan doen. Niet met mij maar gewoon intern.
Ps niks ten nadele aan jou Serkan eveneens als sommige leden hier op het forum die hun best doen. Jullie zijn top!!
KoolAid wrote:
Heb hier dus hetzelfde probleem. 2 weken geleden de iPhone xs max gold besteld.
iphone zou worden geleverd in week 40/41. Gister maar even een chat gestart aangezien ik nog niks had gehoord. Blijkt dus dat de bestelling is vastgelopen, wat dat ook mag zijn? En ze kunnen niks doen behalve de bestelling annuleren (duurt max 48 uur) en dan kan ik daarna de iPhone weer bestellen...
Lekker dan, kan ik waarschijnlijk weer 2weken wachten, maar volgens support komen volgende week weer nieuwe iPhones binnen en dan zou het best kunnen zijn dat je de telefoon dan ook krijgt, uhhuh geloof er niks van.
snap gewoon echt niet hoe een bestelling vastloopt en dat ik wel al mailtjes heb met de aanschaf en abbonement kosten.
Ruud001 wrote:
Wingetje1 Nou, mooi dat je iPhone eindelijk komt. Ik lees weer ff het Forum mee en denk, wat een gedoe allemaal. Zou daar ook zelf enorm van balen. Zelf eigenlijk nog nooit problemen met VF gehad, meer met Apple (iPhone X) omdat er te weinig toestellen aan VF werden geleverd op release dag. Deze iPhone Xs Max is op de release dag bij mij binnengekomen en ben er tot op de dag van vandaag super blij mee. Ik wens jullie er heel veel plezier mee. :grinning:
Wingetje1 wrote:
Gisterochtend de toestel dan eindelijk mogen ontvangen. Zeer teleurstellend dat de medewerker eerst had aangegeven dat de bestelling was vastgelopen wat dus niet zo was. Uiteindelijk is alles heel soepeltjes verlopen. Ook jammer dat ik eerder 3 medewerkers heb gesproken die allemaal hebben aangegeven dat ik de toestel pas hoef te betalen bij de eerste factuur, maar moest gelijk bij de deur. Want anders was dat ook weer niet goed gegaan.
Voor de mensen die nog aan t wachten zijn... het wachten is het zeker waard voor het toestel en bel nog een keer paar erachter aan bij twijfel.
is het aan te bevelen bij familie en vrienden... dat is maar afhankelijk hoe soepel nu alles gaat verlopen.
Aso-Ot wrote:
Beste Vodafone,
ik wilde morgen de IPhones Xr preorderen in een winkel.
deze zijn pas open om half 10, heeft dit invloed op de beschikbaarheid?
Of heeft elke winkel zijn eigen voorraad/volgorde bij een preorder?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.