Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,311Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Nokia 8 Sirocco Alleen-lezen Opgelost

Ik zie dat jullie de Nokia 8 Sirocco aanbieden in combinatie met een abonnement. Zelf heb ik geen abonnement nodig, maar ik zou wel graag een Nokia 8 Sirocco als los toestel kopen. Is dat mogelijk en ...

mb delen Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik mb sturen naar een ander abonement?

Samsung S10+ beveiligingsupdate van 1 augustus?? Alleen-lezen Opgelost

Samsung S10 en S10+ met een normale androidversie (PHN) Nederlandse rom die hebben al de beveiligingsupdate van 1 augustus 2019. En de S10+ van met Vodafone Rom (VDF) heeft de update nog niet wanneer ...

Simlockvrij? Alleen-lezen Opgelost

Zijn de Samsung Galaxy A70 en A50 simlockvrij als je ze icm een abo koopt bij Vodafone?

Ly77 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Volte &Vowifi voor nokia 3.2 Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal Ik heb sinds kort een Nokia 3.2 de heeft de Volte & Vowifi ondersteuning wanneer word deze Nokia toe gevoegd zodat ik het ook kan gebruiken Ik betaal er immers ook voor bij jullie en /o...

abbonement loopt door ook toen mijn telefoon 11 dagen in reparatie was Alleen-lezen Opgelost

op 27 augustus heb ik mijn mobiel voor reparatie aan geboden op 7 sept is mij telefoon o m geruild voor niuew telefoondat is fijn maar nu zou ik voor de 11 dagen dat ik niet kon bellen en internetten ...

mh meijer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Looptijd multisim Alleen-lezen Opgelost

Ik heb momenteel een zakelijke red Elite pro abonnement die maandelijks opzegbaar is omdat het jaarcontract uitgediend is. Als ik een multisim neem, heeft dit dan invloed op de contractduur? Wordt doo...

adevx door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

telefoon overnemen Alleen-lezen Opgelost

ik kan een samsung s10 overnemen van een derde. deze heeft de telefoon via een abonnement verkregen. Kan dit zomaar en behoud ik dan evengoed de garantie op dit toestel wanneer ik deze overneem?

ivonneke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slechte of geen verbinding internet aan de Costa Brava met Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik ben nu een week in Spanje en ben via roaming verbonden met Vodafone ES. Internet is bedroevend slecht 4G kun je vergeten, soms heb ik H+ indicatie, dat zou dan overeenkomen met 3G. maar ik de meest...

4772wp door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben van Tmobile prepaid naar vodafone Red together abonnement gegaan, waar mijn ouders op geregistreerd zijn. Ik ben vanaf gisteren zowel op oude als nieuwe sim niet geregistreerd in netwerk.Mijn M...

Kam1la door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo discount Alleen-lezen Opgelost

I've extended my vodafone contract via Ziggo site on 29 July. But the proposed discount has not yet been adjusted. Is there anything wrong? When it will be fixed?

kaori2205 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sony Xperia 1 Alleen-lezen Opgelost

Komt de Sony Xperia 1 in jullie assortiment? Zo ja, wanneer? Gr, Sabine

S.Emden door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement dienst null is verlengd Alleen-lezen Onopgelost

Krijg sms jes over verlengen dienst null verlengd €5,00 per week. Ik heb nooit een abonnement afgesloten. Wat is dit?? Hoe los ik dit op?

Den20127 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei p30 mate Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Krijgen jullie binnenkort ook de Huawei p30 mate? Ik mag namelijk verlengen, als jullie die telefoon krijgen wacht ik nog even met verlengen.

Amarantha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sim activeren Alleen-lezen Opgelost

Mijn sim moet geactiveerd worden. Zojuist gesproken met robin

abbonement annuleren Alleen-lezen Opgelost

Heb woensdag 4 september gebeld, voor het annuleren van mijn abonnement, maar een college van klantenservice zegt” word handmatig gedaan, omdat het nummerbehoud is”. Ben toch voor de zekerheid op 7 se...

h.charkaoui door Gedreven Ontdekker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

samsung s9 laadt niet meer op Alleen-lezen Opgelost

Als ik mijn telefoon aan de aplader zet komt er een oplaai icon en in 2 seconden is hij weer weg maar hij laait ook niet op.Gelieve een reactie tegemoetGr. Jael

Jaelthai door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement aanvragen en omzetten Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb onlangs een nieuw abonnement bestelt voor mijn zoon. Dit is heel prettig. Alleen ik vraag mij af of het voordeliger is om een Vodafone Together abonnement te nemen? Daarnaast wil ik mijn a...

Suyen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

OM customize aka Vodafone start Alleen-lezen Opgelost

Na installatie sim van vodafone erin en hop, systeembericht: Welkom bij Vodafone Start, tik hier om te starten. Dan krijg je een pop-up: Vodafone start, Vodafone, 11,6 MB, neem snel een kijkje welke a...

extra databundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb per abuis mijn cloud gesynchroniseerd en daardoor door al mijn data heen. Nu 1+1 gb bundel aangezet. Ik wil het alleen voor deze maand. Wanneer moet ik het weer uitzetten zodat ik voor deze maa...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen