Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Reem0nN wrote:
Mijne is binnen, kan niet anders zeggen dat ik uiteindelijk toch tevreden ben met de service van Vodafone.
Soms lijkt het alsof de ene medewerker meer kan dan de ander bij de klantenservice.. maar uiteindelijk woensdag mijn vorige XS Max 256GB Space Grey retour gestuurd, en zaterdag een nieuwe bestelling kunnen plaatsen en vandaag me nieuwe iPhone XS Max 256GB Gold mogen ontvangen.
Erg tevreden met de service, en snelle levering en uiteraard het apparaat.

Advies voor degene die niet langer willen wachten, laat je bestelling annuleren en maak een nieuwe voor 256GB i.p.v. de 64GB.. die is blijkbaar gewoon op voorraad en met 1-2 dagen geleverd.

Succes voor degene die nog wachten, en veel plezier met jullie nieuwe device, het is het waard.



ja de 256 gb is binnen ja maar dan moet je ook echt veel bij betalen. ik heb echt gezeur gehad en nu op een andere site besteld die hem morgen gaan leveren. ik ben klaar met Vodafone zelf.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Lekker dan.. het toestel wat ik geleverd heb gekregen is een 256gb iphone xs en ik heb de xs max besteld. Vodafone schaam jullie diep. Echt waar.

Na alle gezeik wat ik nu nog meegemaakt heb afgelopen dagen is mijn geduld nu echt op. Ik vind het nu te ver gaan
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ja idd lekker dan ik heb hem nu ben ook boos geweest Enzo nu via ander ben blij
mm.el_

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag mijn iPhone mogen ontvangen na 2,5 bijna 3 weken gewacht te hebben! Het wachten is het waard hihi. Ben er super blij mee !!!
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
mm.el_ wrote:
Vandaag mijn iPhone mogen ontvangen na 2,5 bijna 3 weken gewacht te hebben! Het wachten is het waard hihi. Ben er super blij mee !!!

blij om te horen. Welke telefoon heb je besteld en wanneer? Ik heb het 24 september besteld iPhone xs max 64gb gold.. de status van mijn bestelling staat nog steeds op “ontvangen”... ?
mm.el_

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wingetje1 wrote:

mm.el_ wrote:
Vandaag mijn iPhone mogen ontvangen na 2,5 bijna 3 weken gewacht te hebben! Het wachten is het waard hihi. Ben er super blij mee !!!
blij om te horen. Welke telefoon heb je besteld en wanneer? Ik heb het 24 september besteld iPhone xs max 64gb gold.. de status van mijn bestelling staat nog steeds op “ontvangen”... ?



ik heb precies dezelfde als jij besteld en ook op de zelfde datum!

Pfff wat kut is dat zeg, vooral als je enthousiast bent om het te krijgen haha. Toen ik de email kreeg ben ik gelijk me bed uit gegaan. Eerste de beste broek en shirt gepakt en aangetrokken en gaan met die banaan naar de winkel?
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
mm.el_ wrote:

Wingetje1 wrote:

mm.el_ wrote:
Vandaag mijn iPhone mogen ontvangen na 2,5 bijna 3 weken gewacht te hebben! Het wachten is het waard hihi. Ben er super blij mee !!!
blij om te horen. Welke telefoon heb je besteld en wanneer? Ik heb het 24 september besteld iPhone xs max 64gb gold.. de status van mijn bestelling staat nog steeds op “ontvangen”... ?

ik heb precies dezelfde als jij besteld en ook op de zelfde datum!

Pfff wat kut is dat zeg, vooral als je enthousiast bent om het te krijgen haha. Toen ik de email kreeg ben ik gelijk me bed uit gegaan. Eerste de beste broek en shirt gepakt en aangetrokken en gaan met die banaan naar de winkel?

Dan hoop ik dat het nog 1 van deze dagen is. Precies hoe jij het verteld maakt het dat ik nog minder ongeduldig word haha. Maar die van mij wordt gewoon thuis bezorgd en duurt ook nog extra 24uur eroverheen ivm overstappen regelen op de achtergrond... duurt lang haha. Maar geniet ervan! ☺️
mm.el_

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wingetje1 wrote:

mm.el_ wrote:

Wingetje1 wrote:

mm.el_ wrote:
Vandaag mijn iPhone mogen ontvangen na 2,5 bijna 3 weken gewacht te hebben! Het wachten is het waard hihi. Ben er super blij mee !!!
blij om te horen. Welke telefoon heb je besteld en wanneer? Ik heb het 24 september besteld iPhone xs max 64gb gold.. de status van mijn bestelling staat nog steeds op “ontvangen”... ?
ik heb precies dezelfde als jij besteld en ook op de zelfde datum!

Pfff wat kut is dat zeg, vooral als je enthousiast bent om het te krijgen haha. Toen ik de email kreeg ben ik gelijk me bed uit gegaan. Eerste de beste broek en shirt gepakt en aangetrokken en gaan met die banaan naar de winkel?
Dan hoop ik dat het nog 1 van deze dagen is. Precies hoe jij het verteld maakt het dat ik nog minder ongeduldig word haha. Maar die van mij wordt gewoon thuis bezorgd en duurt ook nog extra 24uur eroverheen ivm overstappen regelen op de achtergrond... duurt lang haha. Maar geniet ervan! ☺️



oooohgod, ik hoop dat hij er uiterlijk zaterdag voor je is!! Zal wel moeten denk ik haha. Op de site staat week 41, dus zal daar vanuit gaan dan.. iniedergeval succes met wachten en ookal veel plezier ermee als je ‘m hebt!
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oké.. ik snap er echt helemaal niks meer van en heb Netals B-Shockz hetzelfde probleem..

net gebeld en blijkt dus dat mijn order is vastgelopen. Toestel is dinsdag al binnengekomen maar nu blijkt dat het daarna is vastgelopen. Nu zou ik doorverbonden worden naar een collega om aan te geven dat ik de bestelling wil annuleren en dus opnieuw een bestelling wil plaatsen, word ik doorverbonden Naar het algemene keuzemenu... echt belachelijk. Er wordt nog leuk even aangegeven dat ik ook zelf nog mijn ordernummer moet doorgeven. Het is al belachelijk dat vanuit jullie kant iets vastloopt en dat jullie niet eens normaal gelijk alle info kan doorspelen naar de collega op de juiste afdeling vind ik ook raar.

maar goed dus ik hang daarna weer op omdat ik gewoon op werk zit... krijg ik ook nog een mail dat ze nu weekenddeals hebben, als je nu besteld dan heb je dus een korting..
krijg ik een sms dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en dat mijn bestelling is gereserveerd.

Echt Vodafone... ik hoor veel goede verhalen over bereik, maar met bestelling en klantenservice kunnen jullie nog veel van leren van T-Mobile.
nu snap ik niet eens meer of mijn bestelling wel goed gaat of niet terwijl er eerst wordt gezegd dat mijn bestelling is vastgelopen en dat ik opnieuw een bestelling moet plaatsen en tegelijkertijd krijg ik daarna die sms en een mail dat bestelling is gereserveerd en zegt de collega doodleuk via messenger... nou dan kan je nu wel gebruikmaken van die korting door opnieuw een bestelling te plaatsen. Fijn dat jullie zo met jullie (nieuwe) klanten omgaat. Ik snap wel waarom de meeste kennissen en familie via ren andere provider een abonnement hebben lopen, zoals t-mobile.

Ik hoop dat dit nog goed gaat komen maar ik heb er weinig vertrouwen in.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Wingetje1

Wat ik je kan adviseren over dit is annuleer alles en ga naar de winkel. Nadat het verkeerde toestel geleverd werd heb ik meteen gebeld en kon ik het toestel zelf terugsturen of via de winkel. Ik heb alles in de winkel uitgelegd en laten zien dat ik al vanaf de pre-order dag alleen maar gezeik heb en constant fouten bij & door Vodafone.

Ik ging niet heen om gelijk oid te krijgen ik wilde gewoon aantonen waarom mijn geduld nu op was en hopen op een tegemoetkoming. Ik werd heel netjes behandeld en ik heb meteen maar een toestel gereserveerd. Ik kon hem nog niet meenemen omdat ik eerst een bevestigingsmail moest hebben dat het verkeerde toestel weer bij hun was ivm fraude. Dat snapte ik dus nu heb ik alles op papier staan en kan ik die gewoon meenemen naar de winkel.

Ik bestel in ieder geval niet weer op vodafone.nl omdat alles telefonisch geregeld moet worden en je dan geen poot hebt om op te staan. En wat ik nog meer frustrerend vind is dat ze een chat aanbieden of service via facebook maar totaal niet nakomen.

* De chat is altijd beschikbaar maar er is nooit een medewerker beschikbaar.. Bied dan de service niet aan vodafone..

* En op facebook chat wanneer je iets vraagt krijg je het standaard antwoord ja meneer wij mogen uw gegevens niet inzien of kunnen het inzien. Het beste wat u even kan doen is bellen bla bla bla

De jongen in de winkel vertelde mij ook dat de website eigenlijk iets los is van de filialen zelf. Ik snapte meteen wat hij bedoelde. Ik werk zelf in de gall & gall en daar hebben we precies hetzelfde probleem met de gall en gall website. 1 dikke rommelpot. Ik vraag mij af of er daadwerkelijk gecommuniceerd wordt onderling daar. In de afgelopen periode heb ik 11 personen gesproken en elk persoon kwam met het standaard antwoord wat je aangeleerd krijgt. Ombuigingsmethode door eerst begrip te tonen en dan een zogenaamde oplossing aan te bieden. Ik ken het want ik pas het zelf ook toe op sommige klanten. Ik kom alleen daadwerkelijk met een echte oplossing en niet met de optie om 4 keer mijn order te annuleren zonder dat ik er akkoord mee ben gegaan.


Vodafone als jullie dit lezen.. Schaam jullie diep. Echt waar.
Ik hoop echt dat jullie hier wat mee gaan doen. Niet met mij maar gewoon intern.

Ps niks ten nadele aan jou Serkan eveneens als sommige leden hier op het forum die hun best doen. Jullie zijn top!!
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
B-Shockz wrote:
Wingetje1

Wat ik je kan adviseren over dit is annuleer alles en ga naar de winkel. Nadat het verkeerde toestel geleverd werd heb ik meteen gebeld en kon ik het toestel zelf terugsturen of via de winkel. Ik heb alles in de winkel uitgelegd en laten zien dat ik al vanaf de pre-order dag alleen maar gezeik heb en constant fouten bij & door Vodafone.

Ik ging niet heen om gelijk oid te krijgen ik wilde gewoon aantonen waarom mijn geduld nu op was en hopen op een tegemoetkoming. Ik werd heel netjes behandeld en ik heb meteen maar een toestel gereserveerd. Ik kon hem nog niet meenemen omdat ik eerst een bevestigingsmail moest hebben dat het verkeerde toestel weer bij hun was ivm fraude. Dat snapte ik dus nu heb ik alles op papier staan en kan ik die gewoon meenemen naar de winkel.

Ik bestel in ieder geval niet weer op vodafone.nl omdat alles telefonisch geregeld moet worden en je dan geen poot hebt om op te staan. En wat ik nog meer frustrerend vind is dat ze een chat aanbieden of service via facebook maar totaal niet nakomen.

* De chat is altijd beschikbaar maar er is nooit een medewerker beschikbaar.. Bied dan de service niet aan vodafone..

* En op facebook chat wanneer je iets vraagt krijg je het standaard antwoord ja meneer wij mogen uw gegevens niet inzien of kunnen het inzien. Het beste wat u even kan doen is bellen bla bla bla

De jongen in de winkel vertelde mij ook dat de website eigenlijk iets los is van de filialen zelf. Ik snapte meteen wat hij bedoelde. Ik werk zelf in de gall & gall en daar hebben we precies hetzelfde probleem met de gall en gall website. 1 dikke rommelpot. Ik vraag mij af of er daadwerkelijk gecommuniceerd wordt onderling daar. In de afgelopen periode heb ik 11 personen gesproken en elk persoon kwam met het standaard antwoord wat je aangeleerd krijgt. Ombuigingsmethode door eerst begrip te tonen en dan een zogenaamde oplossing aan te bieden. Ik ken het want ik pas het zelf ook toe op sommige klanten. Ik kom alleen daadwerkelijk met een echte oplossing en niet met de optie om 4 keer mijn order te annuleren zonder dat ik er akkoord mee ben gegaan.


Vodafone als jullie dit lezen.. Schaam jullie diep. Echt waar.
Ik hoop echt dat jullie hier wat mee gaan doen. Niet met mij maar gewoon intern.

Ps niks ten nadele aan jou Serkan eveneens als sommige leden hier op het forum die hun best doen. Jullie zijn top!!

Thanks voor de tip. Ik heb het alleen via friends and family besteld en ik heb vernomen in de winkel dat je dat alleen via de website kan doen... dus helaas. Laat ik nu hopen dat alles goed staat. Had nogmaals contact opgenomen en ze zeiden dat alles als het goed is wel juist staat. Ik ben benieuwd.
KoolAid

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hier dus hetzelfde probleem. 2 weken geleden de iPhone xs max gold besteld.
iphone zou worden geleverd in week 40/41. Gister maar even een chat gestart aangezien ik nog niks had gehoord. Blijkt dus dat de bestelling is vastgelopen, wat dat ook mag zijn? En ze kunnen niks doen behalve de bestelling annuleren (duurt max 48 uur) en dan kan ik daarna de iPhone weer bestellen...
Lekker dan, kan ik waarschijnlijk weer 2weken wachten, maar volgens support komen volgende week weer nieuwe iPhones binnen en dan zou het best kunnen zijn dat je de telefoon dan ook krijgt, uhhuh geloof er niks van.
snap gewoon echt niet hoe een bestelling vastloopt en dat ik wel al mailtjes heb met de aanschaf en abbonement kosten.
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
KoolAid wrote:
Heb hier dus hetzelfde probleem. 2 weken geleden de iPhone xs max gold besteld.
iphone zou worden geleverd in week 40/41. Gister maar even een chat gestart aangezien ik nog niks had gehoord. Blijkt dus dat de bestelling is vastgelopen, wat dat ook mag zijn? En ze kunnen niks doen behalve de bestelling annuleren (duurt max 48 uur) en dan kan ik daarna de iPhone weer bestellen...
Lekker dan, kan ik waarschijnlijk weer 2weken wachten, maar volgens support komen volgende week weer nieuwe iPhones binnen en dan zou het best kunnen zijn dat je de telefoon dan ook krijgt, uhhuh geloof er niks van.
snap gewoon echt niet hoe een bestelling vastloopt en dat ik wel al mailtjes heb met de aanschaf en abbonement kosten.

Echt verschrikkelijk...
maar ook zo raar he. Zoals ik al aangaf had ik nadat ze aangaf dat ik opnieuw een bestelling moet plaatsen had ik het gesprek beëindigd omdat ik op werk zat. Kort daarna kreeg ik een sms dat mijn nummerbehoud is goedkeurd en een mail dat mijn bestelling is gereserveerd.
Inmiddels staat dat ook goed wanneer ik de order volg en staat de status nu op uitlevering. Zo ook vanochtend kreeg ik een mail om een afspraak te maken. Dus dat heb ik nu gedaan voor morgen.
ik hoop dat alles goed gaat komen en dat ik dus morgen inderdaad het toestel krijg, maar tot die tijd ben ik benieuwd of het goed blijft gaan.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Wingetje1 Nou, mooi dat je iPhone eindelijk komt. Ik lees weer ff het Forum mee en denk, wat een gedoe allemaal. Zou daar ook zelf enorm van balen. Zelf eigenlijk nog nooit problemen met VF gehad, meer met Apple (iPhone X) omdat er te weinig toestellen aan VF werden geleverd op release dag. Deze iPhone Xs Max is op de release dag bij mij binnengekomen en ben er tot op de dag van vandaag super blij mee. Ik wens jullie er heel veel plezier mee. :grinning:
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gisterochtend de toestel dan eindelijk mogen ontvangen. Zeer teleurstellend dat de medewerker eerst had aangegeven dat de bestelling was vastgelopen wat dus niet zo was. Uiteindelijk is alles heel soepeltjes verlopen. Ook jammer dat ik eerder 3 medewerkers heb gesproken die allemaal hebben aangegeven dat ik de toestel pas hoef te betalen bij de eerste factuur, maar moest gelijk bij de deur. Want anders was dat ook weer niet goed gegaan.
Voor de mensen die nog aan t wachten zijn... het wachten is het zeker waard voor het toestel en bel nog een keer paar erachter aan bij twijfel.
is het aan te bevelen bij familie en vrienden... dat is maar afhankelijk hoe soepel nu alles gaat verlopen.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ruud001 wrote:
Wingetje1 Nou, mooi dat je iPhone eindelijk komt. Ik lees weer ff het Forum mee en denk, wat een gedoe allemaal. Zou daar ook zelf enorm van balen. Zelf eigenlijk nog nooit problemen met VF gehad, meer met Apple (iPhone X) omdat er te weinig toestellen aan VF werden geleverd op release dag. Deze iPhone Xs Max is op de release dag bij mij binnengekomen en ben er tot op de dag van vandaag super blij mee. Ik wens jullie er heel veel plezier mee. :grinning:



Dat wat ik nu allemaal meegemaakt hebt ligt niet bij apple. Dit ligt echt bij vodafone. En hier moeten zij zich dood om schamen. Te belachelijk dit..
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Wingetje1 wrote:
Gisterochtend de toestel dan eindelijk mogen ontvangen. Zeer teleurstellend dat de medewerker eerst had aangegeven dat de bestelling was vastgelopen wat dus niet zo was. Uiteindelijk is alles heel soepeltjes verlopen. Ook jammer dat ik eerder 3 medewerkers heb gesproken die allemaal hebben aangegeven dat ik de toestel pas hoef te betalen bij de eerste factuur, maar moest gelijk bij de deur. Want anders was dat ook weer niet goed gegaan.
Voor de mensen die nog aan t wachten zijn... het wachten is het zeker waard voor het toestel en bel nog een keer paar erachter aan bij twijfel.
is het aan te bevelen bij familie en vrienden... dat is maar afhankelijk hoe soepel nu alles gaat verlopen.



Goed om te lezen dat je inmiddels je toestel hebt! Hoop dat je er veel plezier van hebt. Na alle gezeur heb ik nog steeds niets.. Normaal gesproken ben ik altijd objectief of heel erg geduldig maar na al mijn problemen hier met vf heb ik geen positief woord meer voor hun over.. Jammer dat ze er niets mee doen. Minste wat ze kunnen doen is een tegemoetkoming. Probleem ligt echt deze keer bij hun en niet bij apple.

Ik hoop dat ze mijn retour snel afhandelen voordat ik vergeten wordt door de drukte van de iphone xr......


Mods doe er wat aan.. Ik ben inmiddels lang genoeg actief hier dat jullie inmiddels nu wel weten wat voor problemen jullie collega's bij mij veroorzaakt hebben..
Aso-Ot

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Vodafone,

ik wilde morgen de IPhones Xr preorderen in een winkel.
deze zijn pas open om half 10, heeft dit invloed op de beschikbaarheid?
Of heeft elke winkel zijn eigen voorraad/volgorde bij een preorder?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ondertussen 1,5 maand later nog steeeeeeds geen iphone xs max :grin::grin::grin::grin::grin::grin: < Zo zie ik eruit wanneer ik lach met kiespijn..
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Aso-Ot wrote:
Beste Vodafone,

ik wilde morgen de IPhones Xr preorderen in een winkel.
deze zijn pas open om half 10, heeft dit invloed op de beschikbaarheid?
Of heeft elke winkel zijn eigen voorraad/volgorde bij een preorder?


Aso-Ot Dit kan inderdaad van invloed zijn, maar persoonlijk verwacht ik niet dat dat half uur heel veel verschil zal opleveren. Hopelijk heb ik het niet mis :smile:

Zodra ik meer weet over de voorraad zal ik hier een update geven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic