Welkom in het Vodafone diensten – Mobiel in en naar het buitenland gedeelte.
Om te zorgen voor een goede gang van zaken gelden in elke categorie de algemene huisregels. Het is belangrijk om deze te lezen voordat je een nieuw topic opent. Als de algemene huisregels niet worden nageleefd zullen de moderators je topic op slot zetten, en dan krijg je geen antwoord.
Om ervoor te zorgen dat je vraag zo snel mogelijk wordt beantwoord is het belangrijk dat je je hier aan een aantal regels houdt:
- Gebruik éérst de zoekfunctie! Zo voorkomen we dubbele topics en houden we het overzichtelijk.
- Vind je geen topic over jouw onderwerp? Geef je topic dan een duidelijke titel. Dus NIET: “vraagje”, of “probleem”. Omschrijf kort (met steekwoorden) waar jouw topic over gaat.
- Beschrijf duidelijk wat er aan de hand is, en wat je zelf al hebt getest.
- Zorg voor duidelijk taalgebruik en gebruik interpunctie zodat anderen kunnen begrijpen waar je topic over gaat.
Wat hoort er bijvoorbeeld WEL in het Vodafone Diensten – Mobiel in en naar het buitenland gedeelte?
- Algemene vragen en opmerkingen over je abonnement of prepaid in combinatie met Roam like at Home of reizen buiten Europa.
- Algemene vragen over tarieven in het buitenland.
- Tips en tricks over het gebruik van je mobiel in het buitenland.
Wat hoort er NIET in het Vodafone Diensten – Mobiel in en naar het buitenland gedeelte?
- Inhoudelijke vragen over je rekeningen.
- Inhoudelijke klachten.
- Andere vragen waarvoor je hulp nodig hebt van onze klantenservice.
< Open een topic >
De Community helpt je uiteraard graag met jouw vraag of probleem. Wil je toch liever hulp van een moderator? Vul dan je profiel zo compleet mogelijk in. Op die manier kunnen we je het snelst helpen!