Wingetje1 Wat ik je kan adviseren over dit is annuleer alles en ga naar de winkel. Nadat het verkeerde toestel geleverd werd heb ik meteen gebeld en kon ik het toestel zelf terugsturen of via de winkel. Ik heb alles in de winkel uitgelegd en laten zien dat ik al vanaf de pre-order dag alleen maar gezeik heb en constant fouten bij & door Vodafone.
Ik ging niet heen om gelijk oid te krijgen ik wilde gewoon aantonen waarom mijn geduld nu op was en hopen op een tegemoetkoming. Ik werd heel netjes behandeld en ik heb meteen maar een toestel gereserveerd. Ik kon hem nog niet meenemen omdat ik eerst een bevestigingsmail moest hebben dat het verkeerde toestel weer bij hun was ivm fraude. Dat snapte ik dus nu heb ik alles op papier staan en kan ik die gewoon meenemen naar de winkel.
Ik bestel in ieder geval niet weer op vodafone.nl omdat alles telefonisch geregeld moet worden en je dan geen poot hebt om op te staan. En wat ik nog meer frustrerend vind is dat ze een chat aanbieden of service via facebook maar totaal niet nakomen.
* De chat is altijd beschikbaar maar er is nooit een medewerker beschikbaar.. Bied dan de service niet aan vodafone..
* En op facebook chat wanneer je iets vraagt krijg je het standaard antwoord ja meneer wij mogen uw gegevens niet inzien of kunnen het inzien. Het beste wat u even kan doen is bellen bla bla bla
De jongen in de winkel vertelde mij ook dat de website eigenlijk iets los is van de filialen zelf. Ik snapte meteen wat hij bedoelde. Ik werk zelf in de gall & gall en daar hebben we precies hetzelfde probleem met de gall en gall website. 1 dikke rommelpot. Ik vraag mij af of er daadwerkelijk gecommuniceerd wordt onderling daar. In de afgelopen periode heb ik 11 personen gesproken en elk persoon kwam met het standaard antwoord wat je aangeleerd krijgt. Ombuigingsmethode door eerst begrip te tonen en dan een zogenaamde oplossing aan te bieden. Ik ken het want ik pas het zelf ook toe op sommige klanten. Ik kom alleen daadwerkelijk met een echte oplossing en niet met de optie om 4 keer mijn order te annuleren zonder dat ik er akkoord mee ben gegaan.
Vodafone als jullie dit lezen.. Schaam jullie diep. Echt waar.
Ik hoop echt dat jullie hier wat mee gaan doen. Niet met mij maar gewoon intern.
Ps niks ten nadele aan jou
Serkan eveneens als sommige leden hier op het forum die hun best doen. Jullie zijn top!!