Goedemorgen
ik heb bij mijn vododafone account het ziggo account van mijn ouders gekoppeld (omdat ik bij hun woon) maar nu ben ik op mezelf gaan wonen en wil graag mijn eigen ziggo abbonoment aan koppelen
mvg Iwan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Iwanheeroma
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten.
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
Hoi @Iwanheeroma
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten.
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
Hi @Iwanheeroma,
Ik heb je gegevens doorgekregen van Cecilia om Mijn Ziggo en My Vodafone te ontkoppelen. Dit kan alleen door één van de twee te verwijderen, waarna er daar een nieuw account aangemaakt kan worden. Als ik me niet vergis, is de huidige inlog jouw e-mailadres. Ik stel voor dat ik dan Mijn Ziggo verwijder? Jouw My Vodafone account blijft dan bestaan, die je daarna kunt uitbreiden met je eigen Mijn Ziggo. Je ouders dienen daarna dus zelf een nieuwe Mijn Ziggo aan te maken.
Ik hoor het graag!
Hallo Alex,
als je wilt mag je het mijn ziggo account verwijderen, zodat ik via mijn huidige vodafone account mijn eigen ziggo kan koppelen. dan zorg ik ervoor dat mijn ouders dan zelf nog een account aanmaken.
Top, bij dezen gedaan 🙂 Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.