Sharon
Community Developer
Community Developer
  • 3516Reacties
  • 208Oplossingen
  • 424Likes

(Ont)koppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo

Vodafone en Ziggo werken al een tijdje samen. Daarom heb je ook nog maar één account nodig om in te loggen op My Vodafone of Mijn Ziggo. We leggen je hier uit hoe je dit kan regelen. Vind jij het niet fijn om de accounts gekoppeld te hebben? Onderaan het topic staat hoe je weer kan ontkoppelen. 


We leggen uit hoe dit werkt vanuit Vodafone. Om de accounts samen te voegen gaan we daarom eerst inloggen op My Vodafone. 

< Log in op My Vodafone >

 

  • Klik daarna rechtsboven op je Gebruikersnaam (boven je klantnummer)
  • Vervolgens klik je op Mijn account
  • Daarna klik je bovenin bij de opties op Accounts samenvoegen
  • Je ziet dan het volgende scherm

 Vodafone_OnlineAccount_samenvoegen 2.png

 

  • Klik op Start samenvoegen
  • Log in op Mijn Ziggo via het scherm dat zich opent

De accounts zijn nu samengevoegd. Je logt in het vervolg met dezelfde gegevens in bij zowel Vodafone als Ziggo. 

 

Ik wil de accounts juist weer ontkoppelen
Dat is mogelijk! Maar dit kan je niet zelf regelen, daar heb je wel even een een moderator voor nodig. Vul eerst je profiel zo volledig mogelijk in, mocht je dit nog niet gedaan hebben. Stuur ons daarna een berichtje, dan kan de moderator meteen aan de slag. Vermeld ook meteen in je bericht of je je huidige login voor Vodafone óf Ziggo wilt behouden. Zodra je verzoek afgerond is, reageren we op je bericht. 

 

Het koppelen lukt niet
Geef ons dan een seintje. We kijken graag even met je mee. Vul ook in dit geval je profielgegevens alvast in. Dan kunnen we meteen met je meekijken. Heb je andere vragen? Laat het ons weten in een reactie onder het topic! 

1 Reactie
dutchinese
Nieuwkomer
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vanuit de Vodafone app wordt aangegeven dat je inzage kunt krijgen in Ziggo, wat ik dus heb gedaan.

En als reactie via mail kreeg ik dat met succes is samengevoegd.... was not amused.

Gelijk gebeld en ontkoppeld.

Hoe kan je ervoor zorgen dat na ontkoppelen de accounts ook zo werk zoals ze voorheen hebben gewerkt.

 

Ik krijg na ontkoppeling een probleem bij gebruik van mijn ziggo account.

ze geven aan dat er altijd maar 1 account wordt gebruikt voor zowel de ziggo go (TV)  als mijn ziggo.

na meerdere keren aangegeven te hebben dat dit niet zo is en dat dit afkomstig is van UPC veranderen ze van onderwerk dat wachtwoord wel veilig is.

 

Uitgelicht topic