Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,191Oplossingen
  • 1,615Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

mb's aanvullen per sms Alleen-lezen Opgelost

ik heb een vraag als mijn 4g van unlimeted red op is kan ik niet meer bijvullen met de app omdat mijn internet niet reageert dus ik wou weten of het megelijk is om per sms je mbs aan te vullen?

Telefoonnummers overzetten Huawei Alleen-lezen Opgelost

Ik vraag me af hoe ik mijn telefoonnummers van mijn telefoon op mijn simkaart doe apparaat iis Huawei p10 lite.

Apple Music Alleen-lezen Opgelost

Hoi Ik ben geswitcht van Telefoon alleen is me Apple Music account die ik van jullie heb gekregen voor 6 maanden niet mee gegaan en nu lukt het mij niet om in te loggen bij apple music op me nieuwe te...

bestelling Alleen-lezen Opgelost

ik heb geen track en trace code voor me bestelling 

waarom is mijn rekening nu ineens € 10,00 duurder. Alleen-lezen Opgelost

Waarom is mijn rekening nu ineens € 10,00 duurder, zou ik graag willen weten. Thea van Veldhuisen * moderator edit: privégegevens verwijderd *

Theavos1945 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

OM Customize uitschakelen Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Gisteren nieuwe s20+ gekregen, vandaag krijg ik ineens de sim toolkit gepushed vanuit het vodafone netwerk. Wil ik niet, maar kan het niet negeren, word gewoon geforceerd. Ik kan het niet...

rdekkinga door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3G wcdma Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een WCDMA apparaat (fixed wireless terminal) waatop je een gewone telefoon kan aansluiten (pstn). Deze werkte tot nu toe prima, maar sinds kort belt hij niet meer. Kan dit te maken hebben met h...

HaWee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms opslaan op simkaart Alleen-lezen Opgelost

In mijn Samsung Galaxy A50 (en overigens eerdere Samsung toestellen) kun je sms berichten opslaan zoals dat vroeger kon mocht je van toestel wisselen of je moet hem opnieuw installeren. Via Samsung ze...

MvHulst door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Op my Vodafone staat dat mijn abonnement tot 3 mei loopt. Maar ik kan het nog niet verlengen of veranderen. Wanneer wel? Groetjes Miranda.

MirandaW door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone geeft beloofde earbuds bij S20 niet! Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de nieuwe S20 (pre-order 5 maart) binnen, en probeerde de beloofde ear buds te regelen. Maar op de site van Samsung wordt de EAN code van mijn toestel niet geaccepteerd. Samsung zegt: geen NL c...

meer data per 1 maart Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik zou meer data krijgen met mijn red together abonnement

jrwalker door Stamgast
  • 43 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 16 Likes

Geen voicemail of wisselgesprek Alleen-lezen Opgelost

Mijn telefoon geeft geen notificatie als ik aan het bellen ben en iemand anders mij op hetzelfde moment ook probeert te bellen. De beller krijgt in dat geval gelijk een ingesprekstoon te horen. Ik heb...

Aantal belminuten tijdelijk verhogen Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Vanwege het coronavirus gebruik ik mijn telefoon meer en ik wil graag mijn belminuten upgraden. Ik krijg het echter niet voor elkaar. Zou het kunnen dan het niet kan of kijk ik gewoon nie...

LindaR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service Alleen-lezen Opgelost

Nieuwe naam verwijderd door wantrouwen. Naarstig op zoek naar oplossing. Gebeurt door medische omstandigheden na herseninfarct. Helaas veel onbekendheid (77 Jr.) met digitale leven, onzekerheid, toh n...

mail Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik krijg net een mail dat ik 10 gb databundel aangevraagd heb. Dit is helemaal niet zo. Ik wil niet meer betalen. Heel vreemd vindt ik het. groetjes Nicky

Subscrition (new account) Alleen-lezen Opgelost

Hello, I contracted a subcrition and I have my new card since last week. I am unable to make any type of communication if i am not using wi fi. The plan should be available today, shall i expect till ...

Rico80 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

e-sim Alleen-lezen Opgelost

Ik gebruik nu de e-sim van Truphone voor extra data, schiet het al op bij Vodafone in Nederland met de uitrol van e-sim?

FritsieT door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht overstappen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb laatst bij een andere provider (Lebara) een nieuwe simkaart gekocht omdat ik wil overstappen. Ik heb hierbij ook nummerbehoud aangevraagd. Het overstappen met het nummerbehoud zou vandaa...

ivopostema door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen