mjs1987

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

wijzijging abbonement loopt verkeerd

aangezien ik maar blijf bellen en pposten en geen reactie krijg graag dit per direct opakken

beste vodafone,

ik heb een abbonement van 54 euro per maand

onbeperkt bellen
onbeperkt smsen
5gb data

nu kreeg ik gisteren een telefoontje van vodafone om mijn abbonement te wijzigen en ik heb dit gedaan

60 euro in de maand
onbeperkt bellen
onbeperkt smsen
12gb data

echt is dit niet goed gedaan zowel in de app als op de website

echter heb ik nu alle soorten bundels en bloks waar ik niet voor heb gekozen en zeker ook niet voor ga betalen

graag dit binnen nu en 4 uur moet dit geregeld zijn

ik heb gisteren en vanmorgen gebeld en helaas zonder resultaat

zie FOTO
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi mjs1987,

Heb je inmiddels opnieuw contact opgenomen met de klantenservice? Via het forum kunnen we helaas niets voor je wijzigen want het forum betrekt zich niet tot interne vragen (met extra gegevens die nodig zijn).

Dat het er nu zo uitziet kan inderdaad zo zijn, het wordt verwerkt in het systeem. Maar ik snap dat dit zeer verwarrend werkt en wat nou wat is. Je zou eventueel (als je dit nog niet hebt gedaan) contact kunnen opnemen met de klantenservice.

Voor nu een fijne avond.
mjs1987
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
System werk inderdaad super traag bij jullie
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic