Paul2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwarring over nieuw abonnement

Onlangs heb ik als bestaande Vodafone-klant mijn abonnement vernieuwd, dit keer met mobiel internet, dat ik eerst niet had.

Vervolgens kreeg ik een mail dat mijn bestelling thuis binnen 1 a 2 dagen afgeleverd zou worden. Nu ben ik al heel wat dagen verder en ik heb nog niks ontvangen. Maar klopt het wel dat ik iets moet ontvangen, want waarom kan ik niet gewoon als bestaande Vodafone-klant mijn huidige SIM-kaart blijven gebruiken (mijn telefoonnummer blijft ook gewoon hetzelfde)? En als ik inlog op My Vodafone zie ik ook dat mijn nieuwe abonnement (dus met mobiel internet) gewoon actief is. Echter, ik krijg met geen mogelijkheid mobiel internet op mijn iPhone geactiveerd. Ik ben met behulp van instructies op internet al mijn instellingen nagelopen, maar ik krijg het niet aan de praat.

Heeft iemand enig idee wat hier mis is? Of moet ik gewoon wachten tot ik een pakket van Vodafone in de bus heb gekregen? Ik vind het niet heel duidelijk in elk geval.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Kan me de verwarring voorstellen Paul2
Uit je bericht haal ik dat je verlengt hebt met een sim only abonnement. Bij iedere verlenging wordt standaard een simkaart mee gestuurd. Is je oude simkaart nog goed dan kun je deze gewoon blijven gebruiken.

In je toestel dien je natuurlijk mobiele data aan te zetten maar je dient ook de apn in te stellen. Dit doe je bij mobiele netwerken - opties en dan klik je op mobiele data netwerk. Hier vul je in bij apn live.vodafone.com gebruikersnaam is vodafone wachtwoord is vodafone.

Werkt het dan nog niet raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dit is om te zien of de verlenging al is in gegaan en of alles correct bij ons staat.

Vanuit hier kan ik dit helaas niet controleren voor je omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic