riaha

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht over de achteruitgang van Vodafone service

Beste mede Vodafoon gebruikers,

Ik ben al maanden bezig met mijn Iphone6 en het feit dat de batterij zomaar uitvalt, de GPS constant weg is, ik vakler niet dan wel netwerkservice heb. Mijn toestel is van mei 2016 en de problemen hebben de irritatie grens bereikt ergens in sept. Toestel aangeboden ter controle/vervanging, GEEN enkele actie door dynalogic op ondernomen, afgedaan met "toestel is gevallen" wat 100% niet juist is. Ondertussen bij APPLE geweest die aangegeven dat mijn toestel Nooit ter reparatie is aangeboden, gelukkig hebben die het batterij probleem opgelost, 2 andere problemen liggen bij provider volgens hen.

Zo naar, dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd, zonder dat het wordt opgelost.

Ik ben dit zo niet gewend van Vodafone, ik heb vergelijkbare problemen met mijn Iphone3 gehad en die werd gewoon linea recta omgewisseld voor een nieuwe en heb ik 3 jaar gebruikt zonder ook maar een centje pijn.

Helaas is service niet meer wat het geweest is en wordt er ook niet gelezen en geluisterd. Had ik mijn Iphone5 maar nooit verruild voor een 6, die 5 gebruikt mijn beste vriendin (ja die is al bijna 3 jaar oud en nog puntgaaf, want ik ben zuinig op mijn spullen) en ze zei vandaag nog, dit is echt de beste telefoon die ik ooit van mijn leven heb gehad.

Heeft iemand suggesties of tips, hoe los ik dit probleem op?
zijn er meer mensen die de GPS en service problemen herkennen?
zijn er meer mensen die slechte ervaringen met de partner van Vodafone hebben qua service

bedankt voor reacties,
Ria
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi riaha

Het is nooit fijn wanneer een toestel defect gaat of het niet doet zoals hij het hoort te doen.

Wat je zou kunnen doen is het toestel eens terug zetten naar fabrieksinstellingen of een hard reset via de DFU modus. Maak wel van te voren een goede backup, zodat je niks kwijt raakt!

Als een toestel wordt omgeruild via Dynafix, dan gaat dit altijd in overleg met Apple. Het enige wat ik hierin kan adviseren vanuit hier is om het eens voor te leggen aan de klantenservice. Zij kunnen dit doorspelen naar de klachtenafdeling. Het enige andere wat je zou kunnen doen is het toestel nogmaals ter reparatie aanbieden en daarna meteen via de klantenservice een expertise onderzoek aanvragen.
Zij hebben hier voor nodig, mobielnummer, imei nummer, reparatienummer

Zij kunnen net zoals ik niet bepalen of iets onder de garantie valt of niet. Dit is omdat wij het toestel niet zien.
Ik hoop dat je aan bovenstaande info iets hebt en dat het snel wordt verholpen!.


riaha
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste Steven,

het gaat niet meer om het defecte toestel, dat accepteer ik maar dat Vodafone defect voor nieuw levert. en mij de leek daar verantwoordelijk voor maakt.

Het gaat om de totale service van Vodafone, zomaar kosten incasseren zonder dat die terecht zijn
Klanten van het kastje naar de muur sturen maar zelf geen actie ondernemen
een toestel meer dan een maand kwijt zijn en dan zonder enige actie retour krijgen
uiteindelijk een klacht bij klanten service neer leggen en het gevoel krijgen (net als hier op het forum) dat vodafone de klacht niet eens leest en gewoon een standaard antw geven

Ik weet niet wat ik volgend jaar doe, ben echt al heel lang klant bij vodafone, maar deze 2 jaar van mijn abbonement verlenging waarin ik dus een defect toestel heb en meer dan 50% van de tijd geen service heb, brengen mij aan het twijfelen over mijn provider.

helaas, ik heb de service altijd gewaardeerd maar die is met de jaren verdwenen

groeten Ria
Anonymous
Niet van toepassing
Vanuit hier kan ik daar weinig in betekenen. Dit is omdat het forum bedoelt is voor klanten die vragen hebben en beantwoord worden door andere forumgebruikers. Dit betekent dan ook dat wij niet in de systemen kunnen of een uitzondering of iets kunnen doen (op jet adviseren na). Het enige wat ik hierin kan adviseren is om het voor te leggen bij de klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
 
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Status gewijzigd in niet goedgekeurd en gesloten. Het board 'Feedback Over Het Forum'. is enkel bedoeld voor Feedback over het Forum zelf ;). Zoals Steven al aangeeft kunnen we van hieruit weinig betekenen. Het bericht valt ook niet onder de huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic