Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,283Oplossingen
  • 1,743Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

4g als een slak Alleen-lezen Onopgelost

Hoe is het mogelijk dat ik met voor een 4g geschikt mobiel modem in een "3e wereld" land als Indonesïe een snelle download verbinding heb en hier in Nederland met een prepaidkaart van Vodafone en 4g b...

Internet bundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een internetbundel die tot vorige maand automatisch opgewaardeerd wordt . Door omstandigheden lukte dit niet en heb ik dmv de app een andere internetbundel afgesloten . Nu keek ik net bij mijn ...

gratis sd kaartje Alleen-lezen Onopgelost

Heb afgelopen week een galaxy s7 binnen gekregen. Telefonisch werd er gezegd dat ik tot en met 3 juli een gratis sd kaartje kon bestellen. Maar ik kan nergens vinden waar dat dan moet. Wie weet hoe ik...

abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abbonement is volgens myvodafone per 17-04-2017 afgelopen. Mijn contract is om 28-12-2014 gestart en zou dus om 28-12-2016 eindigen. Kan dit in mijn account gewijzigd worden? want ik heb geen con...

Gewoon omdat we blij met je zijn! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/c48t6 Wij waarderen onze klanten. Daarom geven wij de klanten die TV in hun Vodafone Thuis abonnement hebben wat extra's. Tot en met 25 juli kun je vijf gratis films kijken, zo vaak ...

Zelf gemaakte video Alleen-lezen Opgelost

Wie wil en kan mij helpen?Als ik een video maak en die wil versturen via WhatsAppDan stuurt die hem wel maar de ander kan hem iets openen omdat de inhoud gevaarlijk is...En dat gebeurt ook bij mij zel...

lg g4 blijft booten Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag Mijn lg g4 is inmiddels een onbruikbaar monster geworden valt stil, start opnieuw op, slaat vast, na verwijderen batterij (en weer terugplaatsen) doet hij het weer even en daarna begint het ...

Werkzaamheden 9 en 10 juli Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/enm83Komend weekend, zaterdag 9 juli vanaf 22.00 uur tot en met zondag 10 juli 10.00 uur, zijn er werkzaamheden aan onze systemen. Gedurende deze tijdsperiode kun je geen gebruik mak...

Kyra door Oud Community Moderator
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen