Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,080Oplossingen
  • 1,459Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Overstappen van Vodafone abo naar Vodafone prepaid mislukt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik had een 2-jarig abonnement bij vodafone, dat afliep en ik niet wilde verlengen. Op het opzegformulier heb ik gekozen voor overstappen naar vodafone prepaid. Daar moet ik een datum kiezen min...

rvd1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Network Lock Alleen-lezen Onopgelost

Hello. Would it be possible to get a Network Lock code for a Samsung model purchased in the Netherlands in late 2012, early 2013, this sort of style: Prepaid Samsung E127? We are trying to use the pho...

JCairns door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet bellen en gebeld worden Samsung S4 Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteren (25-8-2015) kan ik niet gebeld worden, hij gaat niet over en ik ontvang even later een sms dat ik een oproep heb gemist.Ook zelf bellen kan ik niet. hij blijft op zoeken staan en geeft ...

4G+ geen garantie van Vodafone! Alleen-lezen Onopgelost

Okay, ik mag dus mijn abonement verlengen bij Vodafone dus ik word via alle kanten bestookt door Vodafone om mijn abonement te verlengen. Nou ben ik nog niet ingegaan op alle aanbiedingen die ik krijg...

DroidEgon door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sony Xperia Z3+ Alleen-lezen Onopgelost

Simpele vraag, Neemt Vodafone de Xperia Z3+ op in haar assortiment of blijft hij exclusief bij T-mobile.zoja in welke kleuren...zo nee dan wordt het helaas overstappen naar T-mobile

apster door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Galaxy note 4 van Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hello allemaal, Graag zou ik willen vragen welke versie van de Note 4 bij vodafone te krijgen is.Is het de versie met de Exynos of the snapdragon. Als ik naar de specificaties van de telefoon kijk sta...

thinkgreenn door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

niet bereikbaar voor vodafone klanten. Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,.Sinds de overstappen van vodafone naar t-mobile op 4 augustus ben ik niet meer bereikbaar voor vodafone abonnees.Iedereen met die belt via een andere provider heeft dat probleem niet.De vodafone ...

lekkus door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Te hoog bedrag afgeschreven Alleen-lezen Onopgelost

Via geen enkele route kan ik jullie bereiken omtrent de te hoge afschrijving met abonnementskosten. Na afloop van mijn vorige contract wilde ik vanwege (eerdere problemen bij Vodafone en..) een goede ...

Change Hydrid bundel Alleen-lezen Onopgelost

Hello, At the moment I have subscription to the Vodafone Hybrid bundel 300 minutes/sms + 200 Mb of data. How I can change it to the 150 minutes/sms + 500 Mb data? Kind regards,Oleg

oleg door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Android Algemeen] Ik ben mijn ontgrendelingspatroon vergeten Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb gisteravond mijn ontgrendelings patroon verandert. Hij was namelijk te makkelijk. Daarna ben ik hem vergeten en heb ik hem heel lang overnieuw geprobeerd. Maar ik had hem steeds niet goe...

Fanny123 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen internet Alleen-lezen Onopgelost

ik heb al een paar dagen slecht tot niet werkend internet..Ik betaal geen 55 euro per maand om geen internet te hebben?Sinds de iphone 6 uit is jullie kwaliteit van net werk tot service heel diep gezo...

opwaarderen lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

ik wou zaterdag mijn prepaid opwaarderen met een bon (20 euro).dit lukte niet, ik kreeg telkens een melding dat er iets fout was in het systeem en dat ik de klantendienst moest bellen. maar ook dit lu...

Isamon door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn klantennaam Alleen-lezen Onopgelost

Nou bij overzicht kan je het account aanklikken welke je wilt hebben .. En bij mij zijn mijn voorletters niet correct wat kan ik doen?

Gaat het hier om de normale versie van de S5 of S5 plus? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, is dit de gewone S5 variant of de S5 Plus die jullie aanbieden? https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/samsung-galaxy-s5-4g-gold.shtml#phone-specs

Sony xperia z, geen wachtwoord vergeten knop Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen, Er is een probleem met mijn mobiel. Laatst heb ik namelijk mijn wachtwoord voor het vergrendelingsscherm veranderd in een nieuw patroon. Maar helaas ben ik dit patroon gelijk vergeten  ...

beeld Alleen-lezen Onopgelost

Het is net of mijn beeld iets te ver naar links staat op mijn opstartscherm sony z3.Dus ik zie de eerste letter of cijfer op mijn beeldscherm niet .Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe optelos...

levan door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Open brief aan Dynafix, de reparatie partner van Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Betreft: Vraag over reparatie iRMAVODA13084518 c.q. klacht Amsterdam, 24 augustus 2015 Geachte heer / mevrouw, Op 5 augustus jl. ontving ik het bericht dat de aangeboden Galaxy S5 niet meer reparabel ...

MartinFase door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

S4 met spaanse software gekocht in nederland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn S4 gekocht in de Vodafone winkel in Nijmegen.Als ik een factory reset doe komt hij terug in het (waarschijnlijk) Spaans.Ik kan daarna ( na het indrukken van acceptar ? ) het toestel wel in...

Mobiel breedband Connection Error Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een mobiel internet dongle voor mijn laptop, deze heeft een paar dagen gewerkt maar ik krijg sinds vorige week de melding: Could not open network connection. Check that the APN, user name and p...

msdrwho door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen