Opgelost! Ga naar oplossing.
isabelleur schreef:
Ik heb alles al geprobeerd, opnieuw opstarten, updaten. Er gebeurd niks. Hij blijft enorm brommen en piepen.
isabelleur schreef:Hoi Isabelleur, heb je het toestel eens opnieuw opgestart ? Is het toestel voorzien van de laatste software ?
volges mij ligt het aan de microfoon van mijn iphone. Ik had namelijk vandaag de dictafoon nodig en ook hierin hoorde ik enorm veel geruis, (wat de personen die mij belde ook van zeiden dat dit aanwezig was).
nogmaals, hoe kan dit komen en wat si er aan te doen?
vriendelijke groet
isabel leur
isabelleur schreef:
Ik heb alles al geprobeerd, opnieuw opstarten, updaten. Er gebeurd niks. Hij blijft enorm brommen en piepen.
Melvintje schreef:
Ooh dat is wel jammer, vond het namelijk wel een handig iets, kan er geen uitzondering voor mij gemaakt worden hahah
Heey Melvin, nee helaas kunnen wij geen uitzondering voor je maken. Hoe vind je het hier op het forum ? Ik zie dat je al behoorlijk wat gepost hebt in een korte tijd ?
melvintje schreef:Heey Melvin, dat is goed om te horen 🙂 Het beste is om vanuit het oogpunt van de de klant te reageren en met info die ook daadwerkelijk klopt en van toepassing is. Op deze manier zul je ook de Kudo,s krijgen 🙂 die je graag wilt.
Ja vind het wel gezellig hier, het is nog wat wennen, eindelijk een oplossin gevonden van de tijd dat hij PM/AM was
alleen van de ranks welke je allemaal heb, aangezien ik nu adviseur ben en sommige goede adviseur, dus weet niet welke hoger is
melvintje schreef:Ik heb bij een aantal topics iets geschreven waar je aan kunt denken als je reageert naar een klant zodat je van adviseur een goede adviseur wordt 🙂
Oke ik heb er 15 op dit moment, maar wat is hoger goede adviseur of Adviseur
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.