isabelleur

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vreemde piep tijdens het bellen. (iphone 4)

beste vodafone,
 
ik hoor sinds vandaag ineens tijdens het bellen een schelle piep. Deze is ook te horen bij de andere persoon en dit maakt het verstaan van elkaar onmogelijk. Deze piep komt voor bij iedereen die ik bel en iedereen die mij belt, maar dit is dan ook alleen als ze met mij bellen. Het ligt dus duidelijk aan mijn iphone.
Er is niks mee gebeurd waardoor ik denk dat dit zou kunnen komen. Er zit wel een barst in mijn scherm maar deze zit er al ongeveer een half jaar en ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad, het lijkt me dan ook niet dat dit komt door de barst in mijn scherm.
Ik heb mijn iphone al een keer eerder laten repareren bij vodafone omdat deze toen ook al kapot was. Ik heb GEEN verzekering en heb de iphone pas ongeveer een jaar. 
 
Weten jullie mischien hoe die piep in de gesprekken komt en hoe ik dit kan op (laten) lossen? Moet ik hier dan ook voor betalen?
 
Hopelijk kunnen jullie me helpen. 
Vriendelijke groet
Isabel Leur
21 Reacties 21
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
True, nu nog goede antwoorden hebben 😄
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
melvintje schreef:
True, nu nog goede antwoorden hebben 😄
Als je goed nadenkt voordat je iets schrijft komen die vanzelf. Let ook op je zin opbouw en spaties bijvoorbeeld. Het totaal plaatje moet kloppen. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic