Yahoe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

visual VM

Hallo,

 

komt ‘ie weer.. ruim een jaar geen bruikbare info gekregen en nu opnieuw! Vodafone … jullie VM is ruk! Veel mensen zouden eindelijk blij zijn met Visual Voicemail .. veel praktischer! Ik hoef al die voicemailkeuzes die Vodafone biedt niet en wordt moe van die hele reeks opsommingen.. alsjeblieft .. geef jullie cliënten de optie maar zelf de keuze te maken welke voicemail zij gebruiken!! Dat is de service die je mag verwachten !! 
 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je feedback @Yahoe
Helaas bieden wij geen Visual Voicemail. Ik zal je feedback intern doorgeven over de opties bij de Voicemail en over Visual Voicemail.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je feedback @Yahoe
Helaas bieden wij geen Visual Voicemail. Ik zal je feedback intern doorgeven over de opties bij de Voicemail en over Visual Voicemail.

JHB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yahoe wrote:

Hallo,

 

komt ‘ie weer.. ruim een jaar geen bruikbare info gekregen en nu opnieuw! Vodafone … jullie VM is ruk! Veel mensen zouden eindelijk blij zijn met Visual Voicemail .. veel praktischer! Ik hoef al die voicemailkeuzes die Vodafone biedt niet en wordt moe van die hele reeks opsommingen.. alsjeblieft .. geef jullie cliënten de optie maar zelf de keuze te maken welke voicemail zij gebruiken!! Dat is de service die je mag verwachten !! 
 

 

Ik bergrijp je frustratie helemaal. Vandaag een voicemail gekregen maar voordat ik daar bij kon was ik minuten verder omdat ik mijn voicemail nog moest instellen terwijl 'AAN' meer dan een goede keuze zou zijn en kort.

Ik kijk er van op dat visual voicemail nog steeds geen onderdeel uitmaakt van Vodafone en heb nu al spijt van mijn overstap, vooral omdat dit al een paar jaar door andere providers gebruikt wordt. Ik ben benieuwd wat ik nog meer ga tegenkomen en hoop niet dat ik kwa techniek weer terug ga in de tijd.

LexusW

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Waarom als er zo vaak naar gevraagd wordt en alle providers dit in de standaard dienstverlening bieden doet  Vodafone niets en geven ze al 10 jaar geen informatie over een mogelijke ontwikkeling hiervan?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het betekent niet dat wij er niets mee doen @LexusW. Alle feedback die wij via hier binnen krijgen, kaarten we intern aan. Daarna wordt er intern na gekeken of het rendabel is etc. 
Zo kan het zijn dat bepaalde dingen heel snel uitgerold worden (denk aan 5G) en sommige dingen op lange termijn uitgerold worden of helemaal niet.

Zodra er bekend wordt gemaakt dat Viual Voicemail wordt uitgerold, dan zullen wij dit hier ook communiceren.  Helaas is er op dit moment niks bekend over.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic