Yahoe wrote:
Hallo,
komt ‘ie weer.. ruim een jaar geen bruikbare info gekregen en nu opnieuw! Vodafone … jullie VM is ruk! Veel mensen zouden eindelijk blij zijn met Visual Voicemail .. veel praktischer! Ik hoef al die voicemailkeuzes die Vodafone biedt niet en wordt moe van die hele reeks opsommingen.. alsjeblieft .. geef jullie cliënten de optie maar zelf de keuze te maken welke voicemail zij gebruiken!! Dat is de service die je mag verwachten !!
Ik bergrijp je frustratie helemaal. Vandaag een voicemail gekregen maar voordat ik daar bij kon was ik minuten verder omdat ik mijn voicemail nog moest instellen terwijl 'AAN' meer dan een goede keuze zou zijn en kort.
Ik kijk er van op dat visual voicemail nog steeds geen onderdeel uitmaakt van Vodafone en heb nu al spijt van mijn overstap, vooral omdat dit al een paar jaar door andere providers gebruikt wordt. Ik ben benieuwd wat ik nog meer ga tegenkomen en hoop niet dat ik kwa techniek weer terug ga in de tijd.