Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,003Oplossingen
  • 1,334Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Android update Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand wanneer de update 'Android pie 'komt voor HTC U11?

dre4 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Trage 4g verbinding Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds kort, 1 maand, een familie abbonoment bij Vodafone af gesloten. In het begin deed mijn 4g zoals hij het hoorde te doen maar nu niet meer. Ik heb een snelheidstest gedaan en daaruit kreeg ...

overgang naar 4G Alleen-lezen Opgelost

Wanneer vodafone over gaat op 4G kan ik dan wel gewoon blijven bellen met mijn nokia c2?.Ik heb en wil geen smartfoon meer en gebruik dus een gewoon mobieltje, omdat er in tijd van 2jaar 3 telefoons d...

IPv6 bij vodafone Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond! Ik vroeg mij af of Vodafone al plannen heeft voor het uitrollen van IPv6, en zo ja wanneer beginnen ze hier dan mee? Reden voor de vraag is dat ik momenteel geen IPv6 only sites kan opene...

Iphone/samsung oplader Alleen-lezen Opgelost

Ik heb last airpods gekocht alleen ik deed in dat gat waar je oplaad een samsung oplader in en nu kan er geen ios oplader in, maar kan de samsung oplader het doosje van airpods opladen, want ik weet n...

Luuk M door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bereik Alleen-lezen Opgelost

Sorry, ik ben nieuw en ken jullie protocollen nog niet. Maar goede morgen.Ik bezit 2 abonnementen. Één zeer uitgebreid abo bij Vodafone (in combinatie met Ziggo) en een beperkt abo bij T -Mobile. Ik b...

Frey door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nieuw sim card Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Samsung galaxy s9 plus gekocht een ik wens graag een simkaart voor mijn nieuwe mobiel. Wat kan ik doen

Joana door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Heb ik een betaalachterstand? Alleen-lezen Opgelost

Ik wil een sim only abonnement hoe kan ik dat aanvragen en of ik een btaalachterstand heb bij Vodafone en waar kan ik dat checken?

wanneer gaat abbonement in? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een contract en in het contract staat ingangsdatum 05/06/2019.echter mijn sim kaart is vertraagd met de levering en er wordt pas op 12/06/2019 (verwacht) bezorgd.wanneer gaat mijn abbonement pr...

Keith_L door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G netwerk Groningen Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteren blijkt het 4G internet op het Hoofdstation in Groningen echt bagger te zijn. Ik kan gewoon geen verbinding maken, maar zodra ik het station verlaat lukt het wel weer. Waarom?

g-derooij door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

berichten verzenden niet en komen laat binnen Alleen-lezen Opgelost

Sinds een week (gok ik) heb ik heel veel problemen met mijn verbinding met het verzenden en binnen krijgen van berichten.Bijv. Via whatsapp. De berichten blijven soms uren op 1 vink staan. Inkomende b...

abonnement Alleen-lezen Opgelost

Mijn contract is 5 juni 2019 afgelopen, maar ik kan nog steeds gebruik maken van de telefoon.maar dat wil ik helemaal niet. Is het niet contract voorbij , is voorbij

Kosten Abbonement Alleen-lezen Opgelost

Ik vind dit een beetje belachelijk en valse reclame, ik heb via Mobiel.nl een abbonement aangevraagd met toestel, en bij de eind afrekening stond 48.00 euro in totaal.33 Euro voor het abonnement en 15...

geen simkaart ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Ben nieuwe klant. Bestel abonnement. Krijg wel de telefoon maar geen sikaart. Hoe willen jullie dat ik ga bellen dan ?weer thanks for nothing. Nu al niet blij met fodaphone.nergens te bereiken druk op...

Cindynl68 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant gegevens staan zomaar open op de community !!TopicGeplaatst door: paulstevelmans

Energieboy door Super Expert
  • 9803 Topics
  • 3086 Oplossingen
  • 2207 Likes

Naam wijzigen Alleen-lezen Opgelost

In mijn profiel klopt de eerste letter van mijn naam niet et staat een N ipv H

Beukes door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ziggo abbonement toevoegen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een account bij Vodafone en nu wil ik graag mijn ziggo abbonement toevoegen bij dit account. Hoe werkt dit? ik zie nergens iets staan op de Vodafone website. Groetjes

mijn zoon eigen rekening Alleen-lezen Opgelost

Mijn zoon staat bij mij bijgeschreven maar nu hij 18 is geworden vind ik dat hij ook een eigen account kan hebben en bij mij uitgeschreven mag worden. Zijn naam is: *moderator edit: privégegevens verw...

moon22 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone simkaart gebruiken in afrika (Ghana om specifiek te zijn) Alleen-lezen Opgelost

Nou, binnenkort ga ik op vakantie naar Ghana en ik vraag me af als ik mijn vodafone simkaart kan gebruiken. Nou in Ghana is er ook vodafone maar ik weet niet of die samen werkt met die van Nederland. ...

gabeT door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Verlenging Vodafone essential iPhone 11 Alleen-lezen Onopgelost

Hi! 19 Dec '19 loopt mijn abbo essential red af. Betaalde in totaal 50 eur per maand. Ik vroeg me af of er al duidelijkheid was dat jullie de iphone 11 ook al hebben. Dan verleng ik mijn abbo graag me...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen