rondevaal
Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together extra

Ik ben al 2 weken bezig om een nummer van Vodafone (zwager) bij ons red together abbo toe te voegen. 

Als 1e moet het nummer worden onder gebracht onder ons klant nummer, dit is dus al 3x mislukt? 

Dan krijgt mijn zwager een melding dat niet alles is geleverd? 

Wat er niet is geleverd, staat er niet. 

Wat een drama is dit, bellen naar Vodafone is net zo een drama. 

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1657Oplossingen
  • 2009Likes

Mocht het volgende week maandag nog niet opgepakt zijn (even uitgaan van de 5 werkdagen), laat je het dan weten @rondevaal? Dan kan ik kijken of ik dit handmatig in orde kan maken voor jullie. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9150Reacties
  • 2917Oplossingen
  • 1989Likes

Hoi @rondevaal 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is geen goede start, wel heel jammer natuurlijk.
Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan niet voor je in het systeem kijken wat er nu aan de hand is. Iemand van Vodafone kan je hier wel helpen maar die zijn maandag weer aanwezig, als je wil dat deze je helpt, vul dan bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kunnen ze zien wat er aan de hand is.

Beetje vervelend dat je dan niet krijgt te lezen wat er mist, gelijk heb je. Maar dat moeten ze bij de klantenservice wel kunnen melden. Je kan onderstaande nummer eens proberen en anders via de klantenservice pagina een chat starten? Misschien kom je er daar wel doorheen. Als het is gelukt, laat het hier dan nog even weten, anders zijn er straks meer mensen mee bezig en dat is natuurlijk niet handig. 

Heb je contact opgenomen met dit nummer?
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Misschien dat die iets meer voor je kunnen doen, dit zijn specialisten onder de Red Together abonnementen. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1657Oplossingen
  • 2009Likes

Dat is geen goed begin 😞  Namens Vodafone mijn excuses hiervoor @rondevaal 
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's hierover en is het inmiddels voor je opgelost? 

Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag.
Ook hoor ik graag waar hij de melding krijgt dat iets niet geleverd is. 
Je mag dan tevens de gegevens in je profiel aanvullen en even het nummer van je zwager apart noteren in je profiel. Dan kijk ik met je mee hiervoor. 

rondevaal
topicstarter
Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee hoor, alles vrijdag weer opnieuw zitten invullen, deze keer op de pc, maar alleen een referentie nummer ontvangen.

Mijn zwager kreeg vorige keer een sms dat niet alles was ingeleverd, dit keer nog niets ontvangen.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1657Oplossingen
  • 2009Likes

Mocht het volgende week maandag nog niet opgepakt zijn (even uitgaan van de 5 werkdagen), laat je het dan weten @rondevaal? Dan kan ik kijken of ik dit handmatig in orde kan maken voor jullie. 

Bekijk in context

Charlie69
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Denk er wel aan dat als je zwager bij jullie onder jullie klantnummer wil mag er geen lening op het toestel zitten. Dat moet hij eerst afbetalen

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1657Oplossingen
  • 2009Likes

Dat klopt helemaal @Charlie69 :). Dit staat ook bij het invullen van het formulier.

Uitgelicht topic