Op 9 maart heb ik via Frends & Family een Sim only besteld. Heb meerdere mails gehad dat het bezorged zou worden. Niemand is toen komen opdagen, bleek een storinbg bte zijn bij Vodafone en Dynalogic. Op 2 april maar besloten om de order te annuleren. Nagebeld en de annulering stond erin. Heb op dat moment een nieuwe order geplaatst, een RED abonnement icm een iPhone 6 64GB, die was gratits met het abonnement.
Nadat ik een wek niks meer gehoord had belde ik ze maar even op. Bleek dat ze die order ook hadden geannuleerd. Dat is door een fout in het systeem ontstaan. Wat krijg ik als antwoord vervolgens, doet u toch een nieuwe bestelling, maar dan gelden de voorwaarden niet meer van mijn eerdere bestelling. Nu moet ik opeens gaan bijbetalen voor mijn toestel. Maar dat is niet wat ik wil.
Vervolgens meerdere keren gebeld, ze zouden een nieuwe bestelling voor mij plaatsen en verwijzen naar mijn geannuleerde bestelling. Dat is dus ook niet gedaan.
Daarna klachtenformulier ingevuld. Krijg ik alsantwoord dat ik niet door de credit check ben gekomen. De betreffende afdeling gemaild en geeft aand at ik niet ben afgewezen, maar dat er een storing zit bij Family & Friends. Al met al zit ik nu zonder telefoon en ben elke week mijn prepaid kaarten aan het betalen.
Wat een klote service is dit.
Ik bestel iets en verwacht dat ik datgene dan ook krijg.
Je zal maar niet je reken ing betalen, maar dan moet je zien hoe snel ze daarop reageren.
Wat nu, denk eraan om mijn rechtsbijstand in te gaan schakelen, want dit werkt niet meer zo langer.