lel86

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

verlenging lukt niet

Ik heb vorige week maandag mijn abonnement verlengt met friends and family met Note 4.nu heb ik nog geen bevestiging gekregen en als ik overnieuw bestel krijg ik de melding:er is reeds een bestelling geplaatst met dit nummer. Nu heb ik de klantenservice gebeld en die zien geen bestelling staat. En ze kunnen daar verder niets doen.

Waar bij Vodafone kunnen ze me wel helpen?ik wil gewoon een red super met friends and family korting verlengen incl Note 4

170 Reacties 170
bosschekoek

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi heb laast iemand gesproken van de klantenservice had over me abonnement verlengen normaal kan ik pas inapril verlengen maar de persoon zei tegen je dat ik per 13 feb 2015 al kon verlengen hoe kom ik hier achter dat het is wordt ik door jullie gebeld of mail ? Graag antwoord van u terug mvg r jansen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Bosschekoek,
fijn dat je wil verlengen.
Ik wil je vragen om het nummer 1201 te bellen hiervoor en de optie "einddatum opvragen" te kiezen.
Je komt dan gelijk op de afdeling die je dossier in ka zien en je verder kan helpen.

Groetjes, Per
Anonymous
Niet van toepassing
Beste @bosschekoek

Je kan je abonnement vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract verlengen door contact op te nemen met de klantenservice, via my Vodafone, via andere websites waar ze een leuke aanbieding hebben met een Vodafone abonnement of via de winkels.

Groetjes Stevied86
bosschekoek

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tis al geregeld
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @bosschekoek , gelukkig! Veel plezier (alvast) met je nieuwe bestelling.
bosschekoek

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waar kan ik het zien of opdracht in behandeling is en ongeveer wanneer ik me phone ontvangt
joopvdl

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 12 feb telefonisch een verlenging afgesproken, met nieuw toestel. Inmiddels bijna een maand verder, nog steeds geen nieuwe telefoon gehad. Paar uur met Vodafone aan de lijn gezeten (vooral in de wacht). Resultaat tot nu toe: ik zit twee jaar vast aan een duur abonnement (zelfs duurder dan de afspraak was) zonder nieuw toestel, en niemand lijkt iets te kunnen doen. Ik ben niet blij.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@joopvdl,

Jeetje dat is niet niks. Wat hebben ze precies verteld aan de telefoon. Omdat je juist telefonisch besteld hebt is het enige wat je kunt doen is contact opnemen met status order 0800-0560. Zij kunnen zien betreft de status van jouw bestelling en anders het laten uitzoeken door de klantenservice (verkoop) wat er mis is gegaan.

Laat me heel even weten of het gelukt is

Groetjes stevied86
joopvdl

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de laatste stand van zaken is dat ze zeggen dat mijn verlenging teruggedraaid is, maar de einddatum staat nog steeds als 12 feb 2017 op myvodafone. En ik had een mooie korting gekregen als trouwe klant, maar betaal nu dus meer dan eerst.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Joopvdl,

Het kan even duren voordat dit gesynchroniseerd is op my vodafone. Normaal duurt dit 48 uur.
Ik neem aan dat je alsnog kunt verlengen.

Groetjes stevied86
joopvdl

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dank, Stevie. Maar ik wacht al veel langer dan dat. Sinds 26 feb. Dus dat is wel zorgwekkend. groet, Joop
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@joopvdl,

Jammer dat het zo loopt. Het enige wat je nu kunt doen is weer contact opnemen met de klantenservice helaas.
Zij kunnen precies zien waar het mis gaat en wat er aan gedaan kan worden. Ik kan je hier helaas niet verder bij helpen.

Groetjes stevied86
joopvdl

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nogmaals dank. Die klantenservice is hopeloos, ze zeggen allemaal dat ze niets kunnen doen. Hoopte dat er hier iemand van Vodafone het zou oppikken. Die lezen toch ook mee op dit forum?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond @joopvdl ,

Interne vragen kunnen niet worden besproken via het forum. Het is toch echt de taak van de klantenservice om interne taken te bespreken. We hebben je gegevens liever niet op het publiekelijke forum staan, dat wil jij vast ook niet ;).

Helaas mag het forum niet verder beslissen en vindt je hier meer Tips & Tricks, denk aan toestel problemen, bepaalde apps, de verschillende abonnement die je kunt kiezen enz...
Thommus01

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, wat moet je doen als de klantenservice zegt niets te kunnen doen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

We hebben je berichten al eerder gelezen op het forum alleen kunnen we je niet verder helpen omdat interne vragen worden beantwoord door de klantenservice en niet via het forum.

Verder discussiëren zal ook niet werken.
Neem s.v.p contact op via www.vodafone.nl/support/contact/
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@lel86,

Hoe heb je verlengt? Via onderstaande manieren kun je contact opnemen. Echter kunnen wij (forumgebruikers) niet in de systemen van Vodafone.
Hoe heb je de telefoon besteld? Telefonisch: bel dan status order 0800-0560
Heb je online besteld dan kun je bellen met status order online 0800-0200043
Tevens kun je via https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp de status volgen als je hem online hebt besteld. Laat me even weten of het gelukt is.
Helaas kan ik je verder hier niet mee helpen omdat het forum is bedoeld voor tips and tricks voor en door vodafone klanten

Groetjes stevied86
Een dag zonder koffie is een dag dat je m
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb via de friends and family site verlengd. Ik heb nu sim only dus wil gebruik maken van de smartphone optie.ik heb geen bevestiging gekregen dus ook geen ordernummer.en als ik het nummer op de friends and family site bel zien ze geen bestelling staan.
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou,ik denk dat het inmiddels is gelukt.heb voorvde 3de keer geprobeerd en nu kreeg ik opeens wel een bevestiging. 3x is scheepsrecht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic