lel86

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

verlenging lukt niet

Ik heb vorige week maandag mijn abonnement verlengt met friends and family met Note 4.nu heb ik nog geen bevestiging gekregen en als ik overnieuw bestel krijg ik de melding:er is reeds een bestelling geplaatst met dit nummer. Nu heb ik de klantenservice gebeld en die zien geen bestelling staat. En ze kunnen daar verder niets doen.

Waar bij Vodafone kunnen ze me wel helpen?ik wil gewoon een red super met friends and family korting verlengen incl Note 4

170 Reacties 170
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
_Nadia_ Hallo,


Ja. Zowel met Google Chrome Browser. Als met de standaard Browser van Android. Ik blijf, na het indrukken van de Bestellen button, bovenstaande foutmelding krijgen. En ja : ik zit in de periode waarin ik mag verlengen.
Is het mogelijk mijn melding door te geven aan de afdeling ICT-beheer.

Alvast bedankt.

Succes!


Netwerker
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Netwerker is gebeurd. We hebben verder echter geen meldingen gekregen tot nu toe.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Netwerker is het inmiddels gelukt om te verlengen? We horen het graag van je.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Serkan

Zojuist geprobeerd. Maar online lukt het gewoon niet. Ik blijf die vervelende foutmelding houden. Mag mijn abonnement al verlengen vanaf 16 april 2015. Wil gewoon mijn huidige RED SUPER 2.0 SIM-ONLY abonnement (zonder smartphone) met 12 maanden verlengen. Zodat ik per maand iets goedkoper uit ben. Dus €36,00 per maand. En 1 GB extra data, bovenop de standaard 6 GB die bij deze abonnementsvorm hoort. Maar het lukt gewoon niet. De einddatum van mijn abonnement is 16 augustus 2015. De verlengperiode is dus gewoon van toepassing.

Product selecteren en in winkelwagen deponeren gaat prima. Alles tot en met stap drie gaat prima. Algemene Voorwaarden ge-accepteerd door het vinkje in het vierkantje te zetten. Dan druk ik op de button Bestellen, om de bestelling daadwerkelijk de plaatsen. En dan blijft het keer op keer misgaan. Red caution tape afbeelding. En "oeps er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens"

En dat al tien keer, bij twee verschillende internet-browsers.

Succes!

Netwerker
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We hebben het intern doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Volgens onze collega's kan dit o.a. aan je My Vodafone profiel liggen. Helaas is het niet mogelijk om dit op korte termijn op te lossen. We raden je in dit geval aan om de verlengen telefonisch (0800-0560) of via de winkel te doen. Daar kunnen onze collega's het gewenste abonnement voor je bestellen. In ieder geval bedankt voor de feedback en het begrip.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Netwerker , is het nog gelukt?
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Marc-

Nee, niet via online verlengen. Ook telefonisch verlengen bleek niet mogelijk. Maar in de Vodafone winkel in mijn woonplaats lukte het wel.
Dus heb ik daar mijn abonnement verlengd.

Het blijft dus een raadsel waarom ik niet online of per telefoon mijn Vodafone RED SUPER Sim-Only kon verlengen. De rest heb ik hierboven reeds eerder geschreven.

Succes!


Netwerker
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Netwerker fijn dat het toch nog gelukt is en je nog even bij ons blijft 🙂 We houden in de gaten of we dit vaker tegenkomen, excuses voor het ongemak!
irsi1982

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Waarom lukt dit dan niet bij mij? In my vodafone staat dat mijn abo loopt tot 30-12-2015
Dus zou ik mogen/kunnen verlengen vanaf 30-08-2015 lijkt me. Vooralsnog kan ik dit niet via de site.
Vind dit erg vervelend zeker ook omdat dit voorgaande keren allemaal wel is gelukt.
Ik hoor graag wat hier de oorzaak van is en hoe dit kan worden opgelost....

Met vriendelijke groet,


Iris van Hilst-Jansen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey irsi1982,

Wat de oorzaak is op dit moment durf ik je niet te vertellen. Ik raad je aan om dit door te geven aan de klantenservice.
Het enige wat je kunt proberen is een andere browser of eventueel de cookies te verwijderen.
Had je eventueel een leuke aanbieding gezien via my Vodafone?
Anders zou je deze eventueel ook kunnen doorgeven aan de klantenservice.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic