Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,747Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen ontvangst 6171 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vanmorgen totaal geen ontvangst meer. Ik heb een zakelijk abbonement, maar hier word ik echt niet vrolijk van. En dan bel ik Vodafone en krijg ik als antwoord om de telefoon uit te zetten en na ...

Telefoon gevonden Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een telefoon IPhone gevonden en wil deze graag teruggeven bij de rechtmatige eigenaar.Alleen zou ik graag willen weten of iemand mij kan helpen om dit voor elkaar te krijgen.Ik ben al ongeveer ...

Galaxy core prime Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb onlangs een core prime gekocht met prepaykaart. Daar heb ik het volgende probleem mee. Af en toe komen op de whatsapp de berichten niet binnen of ik kan niets versturen. De volgende acties zijn...

Overlast Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb een vriendin en die word continue gebeld door haar ex. Hij probeert ook haar telefoon te hacken want daar staat allemaal bewijs op dat hij haar bedrogen heeft. Ze weet niet wat ze moet d...

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Ik heb een vraag over mijn huidige abonnement.Op dit moment heb ik een iPhone 4 met een Red abonnement dat tot half oktober loopt. Nu ben ik bang dat mijn telefoon het niet meer zo lang ga...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen